Er der en steg nr. 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2010

paprika

twinboys skriver:

Jeg har aldrig stået med en posv test i hånden... så det har jeg ikke brugt penge på... Jeg fik opringning med en blodprøv der fortalte jeg var gravid...

Og ja det gav to skønne drenge på en gang... smiler

Majbritt

Årh hvor dejligt 

Dine drenge er simpelthen så søde, har set billeder af dem herinde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

twinboys

paprika skriver:

Årh hvor dejligt 

Dine drenge er simpelthen så søde, har set billeder af dem herinde 

smiler tak tak

Anmeld

19. december 2010

Lotus86

Fandt det her i en tråd fra min-mave :"Altså det er nu ikke en skrøne at man ikke kan.Under en graviditet er det vigtigt at holde en høj progesteronkoncentration. Når ægget sætter sig fast dannes hormonet HCG. HCG stimulerer ovarierne til at blive ved med at danne progesteron, men når man er omkring 3 måneder henne, bliver progesteronproduktionen overtaget af moderkagen. Dvs at efter de her 3 måneder falder HCG-produktionen brat da der ikke længere er brug for den (da dens funktion jo er blevet overtaget af moderkagen), og efter ca. 20 uger kan HCG ikke længere måles i blodet.Hvorfor nogle kvinder så kan teste positiv alligevel kan jeg så ikke svare på. Kan blot fortælle jer hvad jeg har lært på sygeplejeskolen

Anmeld

19. december 2010

Lotus86

I kan læse hele tråden her. http://www.min-mave.dk/debat/onsker-graviditet/thread-1778024.htm

Anmeld

19. december 2010

paprika

Lotus86 skriver:

Fandt det her i en tråd fra min-mave :"Altså det er nu ikke en skrøne at man ikke kan.Under en graviditet er det vigtigt at holde en høj progesteronkoncentration. Når ægget sætter sig fast dannes hormonet HCG. HCG stimulerer ovarierne til at blive ved med at danne progesteron, men når man er omkring 3 måneder henne, bliver progesteronproduktionen overtaget af moderkagen. Dvs at efter de her 3 måneder falder HCG-produktionen brat da der ikke længere er brug for den (da dens funktion jo er blevet overtaget af moderkagen), og efter ca. 20 uger kan HCG ikke længere måles i blodet.Hvorfor nogle kvinder så kan teste positiv alligevel kan jeg så ikke svare på. Kan blot fortælle jer hvad jeg har lært på sygeplejeskolen

Okay, men jeg har jo ikke kunne teste positiv overhovedet. Kun hvis dette er en positiv streg

Anmeld

19. december 2010

lulleh

beklager sveske, det ser ikke ud til du er gravid..  

- men det er du jo , det kan jeg jo ser. hvor fint et billed.

Anmeld

19. december 2010

paprika

lulleh skriver:

beklager sveske, det ser ikke ud til du er gravid..  

- men det er du jo , det kan jeg jo ser. hvor fint et billed.

Ja det er jeg 

Og jeg fortryder det ikke 

Anmeld

19. december 2010

paprika

Men jeg ved ikke rigtig, for jeg synes jeg kan se en nr. 2 streg den er bare ikke vanvittig tydelig

Anmeld

19. december 2010

KajaHH

Jeg synes jeg kan ane 2 streger på de to første billeder, men ikke på resten.

Men tillykke med det, selvom du ikke selv kan teste positiv

Anmeld

19. december 2010

paprika

KajaHH skriver:

Jeg synes jeg kan ane 2 streger på de to første billeder, men ikke på resten.

Men tillykke med det, selvom du ikke selv kan teste positiv

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.