Er der en steg nr. 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2010

paprika

jannebjerre skriver:

Mærkelig - hvordan kan det lade sig gøre???

Men når jeg vipper skærmen kan jeg godt se den, men undeligt den ikke er tydeligere...

Det er fordi jeg producere så lidt hCG at det ikke kan måles. Sådan er det med mig, og mine 3 andre søskende.

Det er  ikke særlig sjovt, og turde ikke tro på at jeg var gravid, før jeg havde været til scanning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

jannebjerre

paprika skriver:

Det er fordi jeg producere så lidt hCG at det ikke kan måles. Sådan er det med mig, og mine 3 andre søskende.

Det er  ikke særlig sjovt, og turde ikke tro på at jeg var gravid, før jeg havde været til scanning

det var dog vildt - vil man så aldrig kunne se en tydeligere test en denne??

Kan godt forstå du ikk turde tro på det da...må da være underligt

Anmeld

19. december 2010

paprika

twinboys skriver:

Ejjjj hvor viiiildt... Jamen hvor underligt... Hvornår mon du så kan teste bragende positiv???

Majbritt

Ja, synes også at det er helt vildt! 

Jeg tror jeg tester når jeg er 16+0, men man skal også passe på med at blive ved med at købe teste, jeg har brugt over 1000 kr på det skidt. Men vil bare så gerne se en rigitg positiv test

Anmeld

19. december 2010

paprika

Kb skriver:

Det er lidt vildt Har godt hørt om det fænomen før, men det skulle vist være uhyrt sjælden.

Giver nok desværre nogle kvinder falske forhåbninger, om alligevel at være gravide trods negative test, når de hører om dig.

Men anyway tillykke med graviditeten.

Ja, jeg tror også der er nogle som får falske forhåbninger når de hører om mig. Og det er da godt at det er yderst sjældent at man producere så lidt hCG for det er skam ikke sjovt. hCG er jo de homoner der er med til at beskytte baby, så er heletiden bekymret for at der er noget galt, selvom det altid viser sig at alt er i skønneske orden

Anmeld

19. december 2010

paprika

jannebjerre skriver:

det var dog vildt - vil man så aldrig kunne se en tydeligere test en denne??

Kan godt forstå du ikk turde tro på det da...må da være underligt

Jo på et tidspunkt vil jeg jo have produceret nok hCG til at en test kan måle det ordentligt. Men ja jeg er meget underligt

Anmeld

19. december 2010

jannebjerre

paprika skriver:

Jo på et tidspunkt vil jeg jo have produceret nok hCG til at en test kan måle det ordentligt. Men ja jeg er meget underligt

okay - godt der er scanninger til så

Anmeld

19. december 2010

Muffinmus

h,, svagt, men ville ikke tro du var gravid, så ret underligt da dit hcg nok ligger på 10.000 lige nu:-)

Anmeld

19. december 2010

paprika

jannebjerre skriver:

okay - godt der er scanninger til så

Ja, men havde på en fornemmelse at jeg var gravid. Og jeg gik til lægen han tog en alm. test og sagde at jeg ikke var gravid. Jeg snakkede så med min søster og hun sagde at hun havde det på samme måde, og fik taget 3 blodprøver for hCG, og først den 3. altså 4måneder henne var den positiv. 

Så jeg måtte jo så til lægen igen og bede om en blodprøve, den var negativ. 1md efter var jeg igen til scanning, og der var den hCG % en smule for høj til at jeg ikke var gravid, og for lav til at jeg var  Og 14 dage efter, måtte jeg så til igen, og der sagde han at der ingen tvivl var, tallet var steget men ikke meget, men kunne kun betyde at jeg var gravid 

Anmeld

19. december 2010

paprika

MariaE skriver:

h,, svagt, men ville ikke tro du var gravid, så ret underligt da dit hcg nok ligger på 10.000 lige nu:-)

Mit hCG er meget lavt, og jeg er gravid 

Anmeld

19. december 2010

twinboys

paprika skriver:

Ja, synes også at det er helt vildt! 

Jeg tror jeg tester når jeg er 16+0, men man skal også passe på med at blive ved med at købe teste, jeg har brugt over 1000 kr på det skidt. Men vil bare så gerne se en rigitg positiv test

Jeg har aldrig stået med en posv test i hånden... så det har jeg ikke brugt penge på... Jeg fik opringning med en blodprøv der fortalte jeg var gravid...

Og ja det gav to skønne drenge på en gang... smiler

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.