hvor ofte var/er i ved jordemoder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2010

FruHolm <3

var til jordemoderen første gang allerede 12 + 4, anden gang 29 + 4 tredje gang 35 + 4 og så fjerde og sidste gang da jeg var 38 + 4.

hvis jeg går over skal jeg først 41 + 4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

Mettemus

Hej

Jeg har fire planlagte besøg - 15+, 27+, 34+ og 38+. De første to var mest tjek - vokser livmoder og baby som de skal, har jeg taget for meget/for lidt på, er mit bloftryk + urin ok osv. Jeg er stadig ikke 38+ så der ved jeg af gode grunde ikke hvad der skal ske, men 34+ tjekkede de om baby havde vendt sig med hovedet nedad (det havde han så ikke) og så snakkede vi om forventninger til fødsel + hvordan jeg havde det.

2. og 3. lægebesøg lå i uge 25+ og 32+

Jeg synes også at det er mærkeligt at du ikke har et tjek i næsten 20 uger. Men det kan selvfølgelig handle om økonomi - måske det mellemste besøg er sparet væk? Jeg kunne godt have undværet mit, men på den anden side var det rart at få tjekket at det hele var fint og i orden

Anmeld

19. december 2010

komodo

Jeg kan ikke svare helt præcist da jeg denne her gang har gået meget mere til jm pga. komplikationer med min moderkage, men som jeg husker med de andre var der også et besøg omkring uge 26-27, men der kan selvfølgelig være forskel fra kommune til kommune, det ved jeg ikke lige..

Men synes da helt klart hvis du føler behov for det at du skal ringe og få en tid, det er du jo i din fulde ret til .

Held og lykke med resten af graviditeten

Anmeld

19. december 2010

HDA2311

Der er stor forskel på det alt efter hvor man bor.

Jeg har været til tjek i uge 12, 22, 27 og skal igen i 32, 37 og 39, men min søster der også er gravid skal også kun til 4 tjek som nogle af jer andre.

Anmeld

19. december 2010

2babygirls

Jeg var ved jordemoder ca ved uge 20, da jeg ikke kunne den første tid hun gav mig, og så var jeg igen i uge 29, 35,38 og 40

Anmeld

19. december 2010

Maja88

jeg var i uge 16 til det første.

og skal til det andet på tirsdag, der er jeg 28+5

Anmeld

19. december 2010

Thereseh

Undrede mig over min jordemoder. Var til første undersøgelse i uge 16, hvor vi kun snakkede.

derefter sagde hun at jeg kun skulle til 2 undersøgelser mere som lå i uge 35 og 37... Så er det bare jeg tænker, hvad så med alt den tid der går mellem uge 16 - 35? er det ikke normalt man er ved jordemoder mindst en gang der? knus

Jeg har været til ét jm møde indtil videre. Det var i uge 13+5. 

Næste gang er den 1 april, og der vil jeg være omkring 30. uge. 

Anmeld

20. december 2010

sandratobias

Zyz da nu det var meget lidt...

Jeg har været i uge 15+3, 20+3, 24+3, 27+3... og ska igen her d. 12 jan og da er jeg i uge 33+... Og ja så ved jeg ikk flere tider lige nu... 

Sandra - Uge 30+1

Anmeld

22. december 2010

mortilnoahogmelina

Jeg tror det handler meget om behov .

Jeg selv har os undret mig ufattelig meget over der ikk er flere besøg . Men som sådan har jeg heller ikk haft nogen problemer med graviditeten , andet end bækkenløsning .

Jeg kender nogen stykker som har været hver 2 uge eller 1 gang om måneden .

Jeg selv :

Læge besøg uge - 10

Jordmore besøg - 16

læge - 25

Jordmore - 28

jordmore - 37

jordmore - 39 - 28/12

Så jeg har haft 4 besøg i alt , ikk ligefrem overdrevet mange . men jeg har heller ikk rigtig haft brug for det .

Anmeld

22. december 2010

LRJ

Var i uge 16 Og så ca hver anden uge fra uge 30

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.