jeg ved præcis hvordan du har det! vi havde også været i behandling og mistet det første barn (ved en graviditet udenfor livmoderen), så da jeg blev gravid med Sol for snart et år siden, der sad frygten i os i stor stil. det er HELT normalt! 
så snart du begynder at kunne mærke liv, så formindskes den frygt betydeligt, men lige de uger fra NF til liv/MD, der har man dårlige nerver af bekymring for den lille.
Om du tager på eller ej betyder ikke ret meget for om den lille har det godt - jeg tabte mig indtil 3. trimester og jeg fik en fuldfed tøs på 3710 gram ud alligevel 
Jeg er sikker på din baby har det godt. heldigvis er chancen for, at den "bare" dør jo meget lav når først du er forbi de første 12 uger og når du har set den på scanning flere gange og set den er sund og rask med hjerteblink og hele molevitten. men det ER mærkeligt at gå der og ikke rigtig synes man kan mærke nogen forskel fra "normalt". Hvis du er i uge 13 nu så er der vel omkring en-to måneder til du kan mærke liv. jeg mærkede selv liv da jeg var 14+6 og det gav meget mere ro. Men stadigvæk....vi var nervøse for at miste hende helt indtil hun var født. Og når de så er født, starter en helt ny skræk 

Anmeld