Så bliver december måned sgu ikke bedre (IRONISK!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2010

SpunkenJo

Sees. skriver:

God idé med de billeder - Det vil jeg gøre lige om lidt!
Også en rigtig god med den kop te - Det er vidst tiltrængt lige nu.
Tak for alle de søde tanker!

Hvis politiet skal kunne bruge dine skader som bevis i en evt. Sag skal du et smut på skadestuen og have lavet en skadeerklæring. Det et kun en læge der kan udfærdige den.

Skulle de finde gerbingsmændende og rejse tiltale vil man med dit samtykke indhente de lægeligt oplysninger som bevis i retten.

- billeder er ALTID en go ide, så tag endelig rigeligt!

Håber du er ok?

Har du fået ødelagt noget tøj? Stjålet noget? Du har mulighed for igennem politiet at søge om få udbetalt erstatning via "erstatning for ofre for forbrydelser" - men dn skal udfyldes NU! Ellers er det ikke sikkert du fåt noget. Så tag lige fat i polisen igen, så du kan få sådan en blanket.

Der er vidst også noget med at du kan få dækket 60% af 12 behandlinger hos en psykolog.

Jeg håber du er ved at være ovenpå igen? Sikken forskrækkelse

Kæmpe krammer Jo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

Sees

SpunkenJo skriver:

Hvis politiet skal kunne bruge dine skader som bevis i en evt. Sag skal du et smut på skadestuen og have lavet en skadeerklæring. Det et kun en læge der kan udfærdige den.

Skulle de finde gerbingsmændende og rejse tiltale vil man med dit samtykke indhente de lægeligt oplysninger som bevis i retten.

- billeder er ALTID en go ide, så tag endelig rigeligt!

Håber du er ok?

Har du fået ødelagt noget tøj? Stjålet noget? Du har mulighed for igennem politiet at søge om få udbetalt erstatning via "erstatning for ofre for forbrydelser" - men dn skal udfyldes NU! Ellers er det ikke sikkert du fåt noget. Så tag lige fat i polisen igen, så du kan få sådan en blanket.

Der er vidst også noget med at du kan få dækket 60% af 12 behandlinger hos en psykolog.

Jeg håber du er ved at være ovenpå igen? Sikken forskrækkelse

Kæmpe krammer Jo

Hejsa.

Tak for de søde ord

Tak for alt info - Der er ikke sket "andet" end at mit øjenbryn er hævet, og lidt misfarvet, og hænger lidt nedover øjet. Heldigvis.
Tror ikke de vil tage imod mig på skadestuen hvis jeg tog derind.

Jeg fik heldigvis hverken ødelagt noget, eller stjålet noget, men jeg har snakket med politiet, som sagde at min henvendelse var registeret, hvis de nu skulle kunne bruge den i sammenhænge med andre henvendelser - Og at de nok skulle kontakte mig hvis der skete yderligere.

Jeg tror ikke rigtig jeg har reageret endnu, måske det kommer måske ikke? Men sikke en forskrækkelse.

Knus

Anmeld

19. december 2010

Sofia

Hvor er det synd for dig. Og sikke en voldsom oplevelse, hvad i al verden bilder de sig ind!! Måske du skal få det snakket godt igennem med en ven eller lignende, det må være en rigtig grim oplevelse at gå rundt med i bagagen.

Anmeld

19. december 2010

Zafir

Fuck!!! Sikke noget altså

Men de stjal ikke noget fra dig eller hvad?... Det lyder fanmer ikke rart..

Og så i forbindelse med resten også. Sikke noget

Anmeld

19. december 2010

Najsen86

ej hvor er det da bare en frygtelig måned for dig søde... håber du kommer dig hurtigt... jeg er sikker på der er fremgang på vej

Naja

Anmeld

19. december 2010

Livas mor

Du skal så meget have et stort KRAM!!

Jeg føler så meget med dig, mit år 2010 har rent ud sagt været lige til at lukke op og s.... i

Fik konstateret 2 nye sygdomme, Liva havde kolik og er nu bare altid konstant syg (skal ha dræn i morgen), min farfar døede i forrige uge, min kæreste blev arbejdsløs.. Ja kunne blive ved!

Nu har jeg besluttet at år 2011 SKAL være mit år, uanset hvad skal skæbnen være på min side. Og vil gerne dele lidt lykke med dig, da du helt sikkert fortjener det, så år 2011 bliver også dit år, hvor alt bare flasker sig.. Sender dig en millioner tanker og knus, og håber de to bøller vågnede op med en MEGET grim smag i munden imorges.

Mange knus Rikke

Anmeld

19. december 2010

Sees

Zafir skriver:

Fuck!!! Sikke noget altså

Men de stjal ikke noget fra dig eller hvad?... Det lyder fanmer ikke rart..

Og så i forbindelse med resten også. Sikke noget

Niks - Ingenting stjålet - HELDIGVIS!
Havde også kun min telefon på mig, som er af værdi, og den kan jeg altså ikke undvære

Så pæn er jeg idag:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. december 2010

Zafir

Sees. skriver:

Niks - Ingenting stjålet - HELDIGVIS!
Havde også kun min telefon på mig, som er af værdi, og den kan jeg altså ikke undvære

Så pæn er jeg idag:

Men hvad fanden skulle det til for? KÆFT nogen folk er bare SPASSER FUCKS... Jeg bliver bare så gal.

Anmeld

19. december 2010

Kvindemin

Sees. skriver:

Den her måned har simpelthen været det rene helvede .. Det kan KUN blive bedre i 2011.

Kæresten og jeg er gået fra hinanden, min morfar er alvorligt syg, og sørme så om jeg ikke er blevet "slået ned" på en gåtur her til aften, af to knægter.
De ville vide hvad klokken var, og jeg fumler selvfølgelig mine lommer igennem for at finde mobilen og svare dem på deres spørgsmål, og mens jeg kigger ned, får jeg en på hovedet, og så stikker de af, og det samme gjorde jeg.
Jeg har ALDRIG løbet så hurtigt i mit liv, og nu sidder jeg med det mest hævet øjenbryn, og er MEGA chokeret.
Jeg skal holde fødselsdag imorgen (søndag) for hele familien - ARMEN er det ikke fantastisk?

Håber jeres december måned har været meget bedre end min.
Glædelig jul

Knus Mette - Som er chokeret, bange og grædefærdig lige nu.

Ej søtte da, hvad skal man lige sige - ØV!
Skriv endelig her eller på facebook hvis du har brug for det.

Den bedste jul til dig og sønnike alligevel.

Anmeld

19. december 2010

SpunkenJo

Sees. skriver:

Hejsa.

Tak for de søde ord

Tak for alt info - Der er ikke sket "andet" end at mit øjenbryn er hævet, og lidt misfarvet, og hænger lidt nedover øjet. Heldigvis.
Tror ikke de vil tage imod mig på skadestuen hvis jeg tog derind.

Jeg fik heldigvis hverken ødelagt noget, eller stjålet noget, men jeg har snakket med politiet, som sagde at min henvendelse var registeret, hvis de nu skulle kunne bruge den i sammenhænge med andre henvendelser - Og at de nok skulle kontakte mig hvis der skete yderligere.

Jeg tror ikke rigtig jeg har reageret endnu, måske det kommer måske ikke? Men sikke en forskrækkelse.

Knus

De skal tage dig på skadestuen og de gør det også. De laver masser af skadeserklæringer. Så jeg syns nu du ska tage derind og få det registreret
- det ska helst være med det samme

Der går nok noget tid før du reagerer. Men få "besøgt" stedet hurtigst muligt igen og mange gange så det ikke bliver et "spøgelses-sted"

Krammer Jo

- bare skriv privat, hvis du har flere spørgsmål

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.