Så bliver december måned sgu ikke bedre (IRONISK!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.578 visninger
25 svar
0 synes godt om
19. december 2010

Sees

Den her måned har simpelthen været det rene helvede .. Det kan KUN blive bedre i 2011.

Kæresten og jeg er gået fra hinanden, min morfar er alvorligt syg, og sørme så om jeg ikke er blevet "slået ned" på en gåtur her til aften, af to knægter.
De ville vide hvad klokken var, og jeg fumler selvfølgelig mine lommer igennem for at finde mobilen og svare dem på deres spørgsmål, og mens jeg kigger ned, får jeg en på hovedet, og så stikker de af, og det samme gjorde jeg.
Jeg har ALDRIG løbet så hurtigt i mit liv, og nu sidder jeg med det mest hævet øjenbryn, og er MEGA chokeret.
Jeg skal holde fødselsdag imorgen (søndag) for hele familien - ARMEN er det ikke fantastisk?

Håber jeres december måned har været meget bedre end min.
Glædelig jul

Knus Mette - Som er chokeret, bange og grædefærdig lige nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

Den lykkelige

Sees. skriver:

Den her måned har simpelthen været det rene helvede .. Det kan KUN blive bedre i 2011.

Kæresten og jeg er gået fra hinanden, min morfar er alvorligt syg, og sørme så om jeg ikke er blevet "slået ned" på en gåtur her til aften, af to knægter.
De ville vide hvad klokken var, og jeg fumler selvfølgelig mine lommer igennem for at finde mobilen og svare dem på deres spørgsmål, og mens jeg kigger ned, får jeg en på hovedet, og så stikker de af, og det samme gjorde jeg.
Jeg har ALDRIG løbet så hurtigt i mit liv, og nu sidder jeg med det mest hævet øjenbryn, og er MEGA chokeret.
Jeg skal holde fødselsdag imorgen (søndag) for hele familien - ARMEN er det ikke fantastisk?

Glædelig jul

Puha sikke en omgang  Det gør mig virkelig ked af at høre..  Og hvad er det for nogle idioter at gøre det mod dig.. hva dælen bilder de sig ind.. hvor gamle var de ca??

Kan godt forstå du er chokeret og synes det hele er noget lort nu  en ulykke kommer sjældent alene kan man vist sige i dit tilfælde  håber du får en god dag imorgen alligevel!!

Anmeld

19. december 2010

SussieThyssen

Sees. skriver:

Glædelig jul

Eiii det var da skrækkeligt.
Har du talt med politiet??
Sådan noget skal da anmeldes. Søde lille ven dog.
Håber du har nogen, du kan tale med om det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. december 2010

Sees

SussieThyssen skriver:

Eiii det var da skrækkeligt.
Har du talt med politiet??
Sådan noget skal da anmeldes. Søde lille ven dog.
Håber du har nogen, du kan tale med om det.

Kærligst
Sussie

Da jeg var kommet hjem og havde fået låst døren og rullet for alle steder, ringede jeg først til min mor, som bad mig om at putte noget koldt på øjet, og derefter skulle jeg ringe til politiet.

Politiet kunne desværre ikke gøre så meget, da jeg ikke havde en særlig god beskrivelse på dem, men de ville selvfølgelig tage det seriøst, hvis de fik flere henvendelser.

Anmeld

19. december 2010

SussieThyssen

Sees. skriver:

Da jeg var kommet hjem og havde fået låst døren og rullet for alle steder, ringede jeg først til min mor, som bad mig om at putte noget koldt på øjet, og derefter skulle jeg ringe til politiet.

Politiet kunne desværre ikke gøre så meget, da jeg ikke havde en særlig god beskrivelse på dem, men de ville selvfølgelig tage det seriøst, hvis de fik flere henvendelser.

Tag lige et billede af dig selv som bevis...hvis der nu skulle komme noget ud af det alligevel søde.
Ja, det er ski da utroligt, at fredelige mennesker ikke kan gå på gaden uden den slags kan ske.
Øvøv.
Tag puttetøj på..lav dig en god kop stærk te og gå så i seng og se at få sovet sveske.
Jeg tænder et lys for dig og sender alle de varmeste tanker og energier.

Anmeld

19. december 2010

Sees

SussieThyssen skriver:

Tag lige et billede af dig selv som bevis...hvis der nu skulle komme noget ud af det alligevel søde.
Ja, det er ski da utroligt, at fredelige mennesker ikke kan gå på gaden uden den slags kan ske.
Øvøv.
Tag puttetøj på..lav dig en god kop stærk te og gå så i seng og se at få sovet sveske.
Jeg tænder et lys for dig og sender alle de varmeste tanker og energier.

God idé med de billeder - Det vil jeg gøre lige om lidt!
Også en rigtig god med den kop te - Det er vidst tiltrængt lige nu.
Tak for alle de søde tanker!

Anmeld

19. december 2010

Sees

milopilo skriver:

Puha sikke en omgang  Det gør mig virkelig ked af at høre..  Og hvad er det for nogle idioter at gøre det mod dig.. hva dælen bilder de sig ind.. hvor gamle var de ca??

Kan godt forstå du er chokeret og synes det hele er noget lort nu  en ulykke kommer sjældent alene kan man vist sige i dit tilfælde  håber du får en god dag imorgen alligevel!!

Jeg har ingen idé om hvor gamle de var .. Måske øh .. 17-18 år?
Så den ikke rigtig, de var jo pakket ind i store jakker og huer.

Anmeld

19. december 2010

Shibby

Tror det er godt din familie er omring dig efter sådan en oplevelse! Det værste man kan gøre er vel at være alene   Jeg tror din morfar klare sig..For det skal han bare Og selvfølgelig bliver 2011 bedre for det skal det bare  Dig og xen.. Det er fortid..Du vil møde en skøn og dejlig mand påny

2011 er lige om hjørnet

Anmeld

19. december 2010

Sees

Shibby skriver:

Tror det er godt din familie er omring dig efter sådan en oplevelse! Det værste man kan gøre er vel at være alene   Jeg tror din morfar klare sig..For det skal han bare Og selvfølgelig bliver 2011 bedre for det skal det bare  Dig og xen.. Det er fortid..Du vil møde en skøn og dejlig mand påny

2011 er lige om hjørnet

for 2011

Anmeld

19. december 2010

LotteGabriella

FOR FANDEN DA, sådan nogle møgknægte - sådan noget kan bare PISSE mig af

Sender dig en kæmpe krammer og håber at du er ok og har nogen du kan ringe til/snakke med 

håber at du melder det, for det skal de fandme da ikke bare slippe afsted med!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.