milopilo skriver:
Nej nej hun skulle heller ikke ud nu
Men tænker bare hvis det bliver meget værre.. For je vokser jo nok mest fra nu og frem..
Nej jeg har altid godt være indstillet på at man ændre sin krop og gør mig heller intet at jeg ikke kan komme i bikini længere.. Så det ved og regnede jeg også med.. Men lige frem tohudposer på hver side af arret og endnu grimmere ar og mave pga det er sku lidt trist.. KAn man jo ikke gøre noget ved med mindre du har 40.000 kr og besøger en kirurg 
Nu er det jo sparetider mht alt muligt, men du har rent faktisk mulighed for at få det rettet uden du selv skal betale.
Læger kan nemlig henvise til kosmetiske operationer hvis han/hun vurderer at udseendet forringer livskvaliteten og selvværdet for patienten.
Her hører fx forskel på bryster ind under og arvæv, samt nedhængende testikler m.m.
Ja, jeg ved godt at det lyder lidt fjollet, men sådan er det.
Så hvis du nu snakker med din læge om hvor meget det forringer dit selvværd med det maveskind, når du engang har født, så skulle du altså kunne få dækket en kosmetisk operation.
Din læge burde også kunne gå ind i dine journaler fra dengang og se hvad lægerne anbefaler vedrørende arvævet. Og hvis det forholder sig som du siger, at de har udtalt, at det anbefales at du senere i livet fik/får det rettet kosmetisk, så har lægen yderligere et argument for at indstille dig til betalt operation.

Anmeld