arg hvor er det bare irreterende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2010

merle2010

Anonym skriver:

lige præsis men det var kun hende der blev ved med det, og da jeg sagde at mit barn var dejlig nem som mit barn jo er så sagde hun at det var fordi jeg havde gjort mit barn passiv, og mit barn er alt andet end passiv! snakker leger griner osv, det an næsten slå en helt ud af kurs

hun må da være jaloux, eller have et meget krævende barn selv.. det er da forfærdeligt at hun ikke kan være glad på dine vegne.. og så at hun bliver ved med at kontakte dig.... har du ikke sagt til hende, at du ikke gider snakke med hende??? måske skulle du sige det ligeud til hende.. det er sku ikke værd at høre på det der.. 

du får lige en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Ja, det må man da håbe.
Eii jeg havde engang sådan en, der bare blev ved med at ringe. Heldigvis var det nogenlunde fra de samme 4 forskellige numre, så min mand satte bare speciel ringetone på, så når den ringede fra et af de numre svarede jeg ikke. Du kunne jo gøre det samme...alle anonyme numre..speciel ringetone, eller rettere alle telefonnumre, som IKKE er kodet ind i din telefonbog, skal ringe med speciel ringetone.
Blot et forslag.

jeg tager ikke anonym eller nummer jeg ikke kender da jeg er bange for min eks har fået mit nummer, men ringer dem altid op fra et andet nummer for at finde ud af hvem det er, og hende gang på gang

Anmeld

18. december 2010

Anonym trådstarter

merle2010 skriver:

hun må da være jaloux, eller have et meget krævende barn selv.. det er da forfærdeligt at hun ikke kan være glad på dine vegne.. og så at hun bliver ved med at kontakte dig.... har du ikke sagt til hende, at du ikke gider snakke med hende??? måske skulle du sige det ligeud til hende.. det er sku ikke værd at høre på det der.. 

du får lige en

har sagt det ligeud, men hun er rent ud sagt meget fatsvag. men nøj hvor er det belastende

Anmeld

18. december 2010

merle2010

Anonym skriver:

har sagt det ligeud, men hun er rent ud sagt meget fatsvag. men nøj hvor er det belastende

ja så er hun da lidt langsom... det er utroligt at der findes sådan nogle mennesker hvorfor ikke bare være glad på andres vegne...

suk

Anmeld

18. december 2010

Anonym trådstarter

merle2010 skriver:

ja så er hun da lidt langsom... det er utroligt at der findes sådan nogle mennesker hvorfor ikke bare være glad på andres vegne...

suk

forstår jeg heller ikke, men ihh det kan næsten ødelægge hele ens dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.