arg hvor er det bare irreterende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

962 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. december 2010

Anonym trådstarter

at blive banket i hovedet hele tiden,

har en bekendt som i min gravidtet blev ved med at ponke mig i hovedet med at det altså var hårdt at have barn osv om jeg havde tænkt på det?,,, øhh jaer ellers ville jeg nok ikke sætte et barn til verde,   nej men de sover jo altså ikke hele dagen... øhhh nej det havde jeg så sandelig ikke regnet med,  

hun blev ved med at ponke mig med hvor hårdt og hvor svært det var,

så fik jeg den bette og hun gjorde det da værre end det var for jeg syntes ikke det var synderlig hårdt, havde instillet mig på alle tingene så godt jeg kunne, det at skulle op om natten det at have en baby som græder meget det at ingen søvn få osv, men så hårdt er et altså ikke det sytes JEG ikke, self er det hårdt, men det er sQ ikke værre end man gør det til, elsker at være mor,

så er det ligesom hun er lidt jaloux fordi jeg siger at jeg ike syntes det er få frygteligt hårdt,

så siger hun bare vent nå dit barn er 1 måned er du færdig.

nu er mit barn 4½ måned og jeg er stadig fuld af overskud og skide glad for at være mor,   så siger hun bare vent det bliver hårdere,    jamen for helvede kan hun ikke lade vær med at ødelægge min glæde, !!!

hvorfor skal folk være sådan,

så spørger hun satme om jeg overhovedet passer mit barn eller om mit barn er helt passiv hvis jeg syntes det er let!?

øhhhh nej mit barn er bestemt ikke passiv har fået ros og mit barn er meget lang i sin udvikling og leger med mit barn snart hele dagen når mit barn altså er vågen, elsker at lege og være "skør"

arg hun har aldrig set mig eller mit barn og såå siger hun sådan hvad filan bilder hun sig ind?

blokeret hende så på min mobil for gad ikk hører på hendes pis,    nu bliver jeg så kimet ned og spamet på mobilen fordi hun skriver fra sin kærestes mobil,.

arg har hun intet liv?

sorry surt tråd sklle have luft,

tak fordi i gad og læse min "damp"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

eElak

Der er lige så stor forskel på børn, som der er på deres mødre. 

Jeg havde nok skrevet til den "veninde" at hvis hun ikke havde noget fornuftigt at sige, så skulle hun sådan set bare holde kæft... 

Det lyder til at hun har haft et hårdt forløb, og måske er det kommet bag på hende hvor hårdt det var.. Men derfor er der jo ingen grund til at ødelægge andres glæde.. 

Anmeld

18. december 2010

SussieThyssen

Tror bare du skal ignorere hende.
Hun bliver vel træt af det til sidst.
Men kan godt forstå din frustation. Hun må da være lidt underlig i personligheden, siden hun ikke forstår et hint.
Men et knus herfra får du.

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. december 2010

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Der er lige så stor forskel på børn, som der er på deres mødre. 

Jeg havde nok skrevet til den "veninde" at hvis hun ikke havde noget fornuftigt at sige, så skulle hun sådan set bare holde kæft... 

Det lyder til at hun har haft et hårdt forløb, og måske er det kommet bag på hende hvor hårdt det var.. Men derfor er der jo ingen grund til at ødelægge andres glæde.. 

hun har haft kommunen inde over så ja har hun måske men kan ikke se hvorfor hun skal blive ved med at ponke mig i hovedet.

har ignoreret hende i 2 uger ikke svaret eller noget, men hun ringer mindst 4 gange dagligt og spamer mig med smser

Anmeld

18. december 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Tror bare du skal ignorere hende.
Hun bliver vel træt af det til sidst.
Men kan godt forstå din frustation. Hun må da være lidt underlig i personligheden, siden hun ikke forstår et hint.
Men et knus herfra får du.

Kærligst
Sussie

har ignoreret hende i to uger hun bliver ved med at ringe og skrive hver dag bloker hver tlf hun skriver fra, men hun finder en ny at skrive og ringe fra, arg håber snart hun løber tør for nye numre t ringe og skrive fra

Anmeld

18. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

har ignoreret hende i to uger hun bliver ved med at ringe og skrive hver dag bloker hver tlf hun skriver fra, men hun finder en ny at skrive og ringe fra, arg håber snart hun løber tør for nye numre t ringe og skrive fra

Utroligt...det er jo lige før du skulle få et nyt nyt nummer.

Anmeld

18. december 2010

merle2010

mange sagde osse til mig "tror du nu du kan klare det", "det er altså hårdt arbejde at blive mor".. o.s.v. men gud hvor kan de gøre en nervøs for at man kan klare det, når man går og er gravid.. men jeg blev overrasket.. min datter er så dejlig nem, og jeg nyder hver dag med hende.. elsker at være mor.. og ja, det kan da være hårdt engang imellem hvis de skriger en hel nat eller er syge.. men de gode ting opvejer de dårlige... min datter er altså 7 mdr nu, og jeg elsker stadig at være mor..

Anmeld

18. december 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Utroligt...det er jo lige før du skulle få et nyt nyt nummer.

ja men orker det næsten ikke for så skal jeg ringe rundt til politiet og kommunen osv for er under en slags beskyttelse for min eks

satser bare på hun snart ikke har flere numre at bruge

Anmeld

18. december 2010

Anonym trådstarter

merle2010 skriver:

mange sagde osse til mig "tror du nu du kan klare det", "det er altså hårdt arbejde at blive mor".. o.s.v. men gud hvor kan de gøre en nervøs for at man kan klare det, når man går og er gravid.. men jeg blev overrasket.. min datter er så dejlig nem, og jeg nyder hver dag med hende.. elsker at være mor.. og ja, det kan da være hårdt engang imellem hvis de skriger en hel nat eller er syge.. men de gode ting opvejer de dårlige... min datter er altså 7 mdr nu, og jeg elsker stadig at være mor..

lige præsis men det var kun hende der blev ved med det, og da jeg sagde at mit barn var dejlig nem som mit barn jo er så sagde hun at det var fordi jeg havde gjort mit barn passiv, og mit barn er alt andet end passiv! snakker leger griner osv, det an næsten slå en helt ud af kurs

Anmeld

18. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

ja men orker det næsten ikke for så skal jeg ringe rundt til politiet og kommunen osv for er under en slags beskyttelse for min eks

satser bare på hun snart ikke har flere numre at bruge

Ja, det må man da håbe.
Eii jeg havde engang sådan en, der bare blev ved med at ringe. Heldigvis var det nogenlunde fra de samme 4 forskellige numre, så min mand satte bare speciel ringetone på, så når den ringede fra et af de numre svarede jeg ikke. Du kunne jo gøre det samme...alle anonyme numre..speciel ringetone, eller rettere alle telefonnumre, som IKKE er kodet ind i din telefonbog, skal ringe med speciel ringetone.
Blot et forslag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.