at blive banket i hovedet hele tiden,
har en bekendt som i min gravidtet blev ved med at ponke mig i hovedet med at det altså var hårdt at have barn osv om jeg havde tænkt på det?,,, øhh jaer ellers ville jeg nok ikke sætte et barn til verde, nej men de sover jo altså ikke hele dagen... øhhh nej det havde jeg så sandelig ikke regnet med,
hun blev ved med at ponke mig med hvor hårdt og hvor svært det var,
så fik jeg den bette og hun gjorde det da værre end det var for jeg syntes ikke det var synderlig hårdt, havde instillet mig på alle tingene så godt jeg kunne, det at skulle op om natten det at have en baby som græder meget det at ingen søvn få osv, men så hårdt er et altså ikke det sytes JEG ikke, self er det hårdt, men det er sQ ikke værre end man gør det til, elsker at være mor,
så er det ligesom hun er lidt jaloux fordi jeg siger at jeg ike syntes det er få frygteligt hårdt,
så siger hun bare vent nå dit barn er 1 måned er du færdig.
nu er mit barn 4½ måned og jeg er stadig fuld af overskud og skide glad for at være mor, så siger hun bare vent det bliver hårdere, jamen for helvede kan hun ikke lade vær med at ødelægge min glæde, !!!
hvorfor skal folk være sådan,
så spørger hun satme om jeg overhovedet passer mit barn eller om mit barn er helt passiv hvis jeg syntes det er let!?
øhhhh nej mit barn er bestemt ikke passiv har fået ros og mit barn er meget lang i sin udvikling og leger med mit barn snart hele dagen når mit barn altså er vågen, elsker at lege og være "skør"
arg hun har aldrig set mig eller mit barn og såå siger hun sådan hvad filan bilder hun sig ind?

blokeret hende så på min mobil for gad ikk hører på hendes pis, nu bliver jeg så kimet ned og spamet på mobilen fordi hun skriver fra sin kærestes mobil,.
arg har hun intet liv?

sorry surt tråd sklle have luft,
tak fordi i gad og læse min "damp"