MarianneSonne skriver:
Jeg hverken blødte, ingen slimprop og ingen vandafgang under min sidste fødsel. Mine veer varede kun 30-45 sekunder og var ikke særlig slemme. Dog lidt forskellige var de 10000 vis af plukveer jeg havde haft, da de var meget regelmæssige. Jeg gik i flere timer og beroligede min søster som var hos mig. Hun mente jeg skulle rige til fødegangen, jeg skulle have en jm ud, da jeg skulle føde hjemme. Men jeg sagde bare, at det skulle blive meget værre og at det her slet ikke var sådan rigtig fødsel. Pludselig gik det stærkt og da jm kom var jeg 7 cm åben. 40 min efter var min datter født 
Marianne
www.stjerneleg.dk
Jeg har haft en lignende oplevelse da jeg fødte min anden søn, mine udvidelsesveer gjorde slet ikke ondt og vidste kun jeg var i fødsel fordi de kørte en kurve der viste veer, den blev lavet ved 22 tiden om aftenen, han skulle også fødes hjemme og jordemoderen kom ud, de troede det var gået i stå fordi jeg slet ingen smerter havde, men udvidede mig som jeg skulle og da jeg var 9 cm. åben tog hun mit vand, og så skulle jeg lige love for jeg fik ondt, men kun i de 18 minutter det tog at presse ham ud, og klokken 03.58 kom min dejlige knægt til verdenen.
Det var vildt flippet fordi jeg med min første søn havde ondt hele vejen igennem fødslen, som heldigvis kun tog 6 timer
, den startede for øvrigt med vandafgang klokken ca. 14.15 og fik min allerførste ve kl.00.00 og 06.08 var han ude..
Men som jeg har forstået er langt de fleste slet ikke i tvivl om at de er i fødsel og er man det mindste i tvivl så hellere blive tjekket en gang for meget end en gang for lidt
Anmeld