Nogen, som har været i fødsel uden de almindelige tegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.245 visninger
21 svar
0 synes godt om
18. december 2010

Frk. Himmelblå

Ja, jeg tænker, om der er nogen mødre derude, som har prøvet at få effektive veer uden hverken forudgående

-vandafgang

-slimprop-afgang

-tegnblødning

(Jeg spørger, da jeg, som før nævnt, har sindsygt mange plukkeveer, men de har indtil nu ikke været effektive... Så nu tænker jeg, om jeg bare kan "ignorere" dem så længe, jeg ikke har andre tegn...)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

Lærke90

SeptemberBaby skriver:

Ja, jeg tænker, om der er nogen mødre derude, som har prøvet at få effektive veer uden hverken forudgående

-vandafgang

-slimprop-afgang

-tegnblødning

(Jeg spørger, da jeg, som før nævnt, har sindsygt mange plukkeveer, men de har indtil nu ikke været effektive... Så nu tænker jeg, om jeg bare kan "ignorere" dem så længe, jeg ikke har andre tegn...)

Nu ved jeg ikke helt om jeg forstår dit spørgsmål rigtigt, men prøver alligevel.

Da jeg skulle føde startede det hele med veer, havde hverken vandafgang, tegnblødning og havde ikke set min slimprop.

Anmeld

18. december 2010

sarahb

limproppen kan godt, ikk gå.
Mit vand gik først da jeg blev undersøgt og var 9,5 cm åben.
Og jeg tegnblødte ikk.
Så jo det kan man godt, men du er ikke i tvivl når du har veer. Plukveer er vand i forhold til veerne.

Anmeld

18. december 2010

FamilenStorm

SeptemberBaby skriver:

-vandafgang

-slimprop-afgang

-tegnblødning

Tro mig, du er IKKE i tvivl hvis du har veer.. Plus de vil komme med tidsintavaller på3-5 min af en varighed på ca 1 min.. Havde selv haft ringet til FG et par gange fordi jeg troede jeg havde veer, men ihh jeg følte mig dum da jeg så mærkede de rigtige veer ;-)Jeg havde veer uden vandafgang, tegnbløsning og mistet slimprop.. Mit vand blev taget..

Anmeld

18. december 2010

BinaMor

jeg fik kun veer begge gange. om natten drømte jeg at jeg havde underlivsbetændelse

da jeg vågnede var det en mens agtig murren... der blev tider og tider og værrre og værre.

Anmeld

18. december 2010

Frk. Himmelblå

Kære alle

Tak for svar.

Jeg uddyber lige:

Det er skam mit andet barn det her. Men mine plukkeveer er meget kraftige og regelmæssige i timer ad gangen! Har fået kørt ctg, og veerne har været kraftige og tydelige men komplet ineffektive.

Og nu går jeg så hele tiden, når (plukke)veerne bider, - og tænker; Gad vide, om de udvikler sig. - Gad vide, om det er nu? 

MEN sidst havde jeg både slimprop-afgang og tegnblødning op til fødslen, så tænker, at jeg muligvis først behøver lægge noget som helst i veerne, når disse tegn har vist sig..?

Det er dejligt at vide, at nogen har været i fødsel uden tegnene, for så kan det jo være, at smerterne rent faktisk giver lidt efterhånden.

Er forresten 39+3 i dag 

Anmeld

18. december 2010

Frk. Himmelblå

Lærke90 skriver:

Nu ved jeg ikke helt om jeg forstår dit spørgsmål rigtigt, men prøver alligevel.

Da jeg skulle føde startede det hele med veer, havde hverken vandafgang, tegnblødning og havde ikke set min slimprop.

Interessant 

Tak for svar!

Anmeld

18. december 2010

Mi

Jeg hverken blødte, ingen slimprop og ingen vandafgang under min sidste fødsel. Mine veer varede kun 30-45 sekunder og var ikke særlig slemme. Dog lidt forskellige var de 10000 vis af plukveer jeg havde haft, da de var meget regelmæssige. Jeg gik i flere timer og beroligede min søster som var hos mig. Hun mente jeg skulle rige til fødegangen, jeg skulle have en jm ud, da jeg skulle føde hjemme. Men jeg sagde bare, at det skulle blive meget værre og at det her slet ikke var sådan rigtig fødsel. Pludselig gik det stærkt og da jm kom var jeg 7 cm åben. 40 min efter var min datter født

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

18. december 2010

Frk. Himmelblå

BinaMor skriver:

jeg fik kun veer begge gange. om natten drømte jeg at jeg havde underlivsbetændelse

da jeg vågnede var det en mens agtig murren... der blev tider og tider og værrre og værre.

OK, takker for svar

Anmeld

18. december 2010

Frk. Himmelblå

Heidibh skriver:

Tro mig, du er IKKE i tvivl hvis du har veer.. Plus de vil komme med tidsintavaller på3-5 min af en varighed på ca 1 min.. Havde selv haft ringet til FG et par gange fordi jeg troede jeg havde veer, men ihh jeg følte mig dum da jeg så mærkede de rigtige veer ;-)Jeg havde veer uden vandafgang, tegnbløsning og mistet slimprop.. Mit vand blev taget..

Tak for svar 

Som jeg skriver et andet sted, er det mit andet barn, jeg venter, og plukkeveerne er ligeså kraftige som mine begyndende fødselsveer ved barn nr. et ...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.