Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zafir skriver: Altså herhjemme, så er der jo bare knald på. Hun er stærk og sød og skøn, naturligvis som hun skal være. Men nu er hun simpelthen begyndt at køre numsen i stilling til at kravle!!! 3½ mrd gammel kanon mand... Idun var jo 4 mrd præcis, da hun begyndte at 'sæle sig' rundt... Men det var at hun bevægede armene og hev sig fremad, mens benene hang efter. 2 mrd efter, da hun var 6 mrd kravlede hun som en FRYD... Men altså, det er mega sjovt, at hun sådan tager numsen op og vil fremad, allerede... Syns lige I skulle se. Også kan I jo også se hvor skøøøøn hun er!!! http://www.youtube.com/watch?v=ntkJWexF3Uo
Altså herhjemme, så er der jo bare knald på. Hun er stærk og sød og skøn, naturligvis som hun skal være.
Men nu er hun simpelthen begyndt at køre numsen i stilling til at kravle!!! 3½ mrd gammel kanon mand... Idun var jo 4 mrd præcis, da hun begyndte at 'sæle sig' rundt... Men det var at hun bevægede armene og hev sig fremad, mens benene hang efter. 2 mrd efter, da hun var 6 mrd kravlede hun som en FRYD...
Men altså, det er mega sjovt, at hun sådan tager numsen op og vil fremad, allerede... Syns lige I skulle se.
Også kan I jo også se hvor skøøøøn hun er!!!
http://www.youtube.com/watch?v=ntkJWexF3Uo
Hun er så fandens cute hende den lille frigg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dorthemus skriver: Det ligger til familien
Det ligger til familien
Dorthe, jeg anede ikke, at du også ligger sådan med numsen, jeg vil faktisk heller ikke vide det.
dygtiiiiiiig Friggsebassen :D
KaMa skriver: Dorthe, jeg anede ikke, at du også ligger sådan med numsen, jeg vil faktisk heller ikke vide det.
good one!!!!
Karina! Jeg HAR jo sagt at jeg savner en mand
dorthemus skriver: Karina! Jeg HAR jo sagt at jeg savner en mand
Ja, men troede ikke SÅ meget.. hahaha
KaMa skriver: Ja, men troede ikke SÅ meget.. hahaha
Det er sgu nok bare kedsomhed
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128