Et af Friggsebassens nyeste tricks :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2010

ønskebørn74

Zafir skriver:

Altså herhjemme, så er der jo bare knald på. Hun er stærk og sød og skøn, naturligvis som hun skal være.

Men nu er hun simpelthen begyndt at køre numsen i stilling til at kravle!!! 3½ mrd gammel kanon mand... Idun var jo 4 mrd præcis, da hun begyndte at 'sæle sig' rundt... Men det var at hun bevægede armene og hev sig fremad, mens benene hang efter. 2 mrd efter, da hun var 6 mrd kravlede hun som en FRYD...

Men altså, det er mega sjovt, at hun sådan tager numsen op og vil fremad, allerede... Syns lige I skulle se.

Også kan I jo også se hvor skøøøøn hun er!!! 

http://www.youtube.com/watch?v=ntkJWexF3Uo

EEEEj hvor er hun bare dejlig!!!! Og dygtig er hun!!!

Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

twinboys

Waaaauuuw hvor er hun dygtig... Hep hep hep hun kommer meget snart op

Anmeld

20. december 2010

Tina2

Hun er da bare så dygtig! Det går sgu stærkt!!! Tamica gør det også + hun triller fra mave til ryg- man kan jo snart ikke følge med mere......

Og så er hendes yndlingslyd: "Grrrruuuuuuiiiiiiiii"  Og hun griiiiner når vi siger det, uhh så sjove de er nu når man får så meget tilbage

Anmeld

21. december 2010

JustMe

Altså herhjemme, så er der jo bare knald på. Hun er stærk og sød og skøn, naturligvis som hun skal være.

Men nu er hun simpelthen begyndt at køre numsen i stilling til at kravle!!! 3½ mrd gammel kanon mand... Idun var jo 4 mrd præcis, da hun begyndte at 'sæle sig' rundt... Men det var at hun bevægede armene og hev sig fremad, mens benene hang efter. 2 mrd efter, da hun var 6 mrd kravlede hun som en FRYD...

Men altså, det er mega sjovt, at hun sådan tager numsen op og vil fremad, allerede... Syns lige I skulle se.

Hvor er hun yndig

Er hun virkelig kun 3½ måned? Så var jeg jo faktisk gravid, da jeg sad limet til skærmen under din (hendes) fødsel den halve nat Jeg vidste det bare ikke  Tusind tak for oplevelsen forresten  Det var en fantastisk følelse at se det foregå uredigeret

Anmeld

21. december 2010

Lou87

Zafir skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=ntkJWexF3Uo

wauw hvor flot og dygtigt
liva er 4½ måned og kan ikke det der..
men hun kan sagtens vende sig om på maven den drønnert.. og laver også næsten mavebøjninger for at komme op og sidde når hun halvligger haha.. de vil bare frem i verden de kære små!

Anmeld

21. december 2010

Zafir

JustMe skriver:

Hvor er hun yndig

Er hun virkelig kun 3½ måned? Så var jeg jo faktisk gravid, da jeg sad limet til skærmen under din (hendes) fødsel den halve nat Jeg vidste det bare ikke  Tusind tak for oplevelsen forresten  Det var en fantastisk følelse at se det foregå uredigeret

Velbekomme Det var også en stor oplevelse at dele det

Anmeld

21. december 2010

Zafir

Tina2 skriver:

Hun er da bare så dygtig! Det går sgu stærkt!!! Tamica gør det også + hun triller fra mave til ryg- man kan jo snart ikke følge med mere......

Og så er hendes yndlingslyd: "Grrrruuuuuuiiiiiiiii"  Og hun griiiiner når vi siger det, uhh så sjove de er nu når man får så meget tilbage

Det gør Frigg ikke endnu, men hun vil gerne, så det kommer snart

Anmeld

21. december 2010

Manakauapo

Hvor er hun skøn!  

Anmeld

19. januar 2011

lillemunk

Hvor er hun bare skøn.
Er lige inde og lure her ...
Lidt for længe siden

Anmeld

19. januar 2011

Kløver

Neeeej hvor er hun bare dygtig, og super skøn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.