What to eat???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2010

FamilenStorm

Baagøe skriver:

Jeg griner højt, hvis hun selv ender med at ville det

Bliver noget med at jeg ihærdig prøver at skjule denne sportsform ;-) Men det skulle ikke undre mig hun en dag kommer og siger hun vil spille hockey. Hehe og så kan jeg pakke alle håb om en lille danse/is prinsesse laangt væk ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

Pige2009

Heidibh skriver:

Bliver noget med at jeg ihærdig prøver at skjule denne sportsform ;-) Men det skulle ikke undre mig hun en dag kommer og siger hun vil spille hockey. Hehe og så kan jeg pakke alle håb om en lille danse/is prinsesse laangt væk ;-)

Hvis bare hun kan forsørge sine forældre

Anmeld

18. december 2010

FamilenStorm

Baagøe skriver:

Hvis bare hun kan forsørge sine forældre

Hæhæ nemlig.. Så bare hun vælger en sportsgren der er nogle penge i ;-)

Anmeld

18. december 2010

Pige2009

Heidibh skriver:

Hæhæ nemlig.. Så bare hun vælger en sportsgren der er nogle penge i ;-)

Lige præcis! Derfor har jeg sagt, at Laura skal spille tennis eller golf - hendes far derimod har altid drømt om at få et løberbarn, da han selv har været på landsholdet, men de tre store børn gider det ikke, så nu sætter han sin lid til Laura

Anmeld

19. december 2010

FamilenStorm

Baagøe skriver:

Lige præcis! Derfor har jeg sagt, at Laura skal spille tennis eller golf - hendes far derimod har altid drømt om at få et løberbarn, da han selv har været på landsholdet, men de tre store børn gider det ikke, så nu sætter han sin lid til Laura

Tennis har også været oppe at vende, men da ingen af os er lige så vild som carolinew's far så er den opgivet igen ;-) Nå han håber på en lille løber.. Så varer det nok ikke længe før han begynder at løbe efter hende i haven ;-)

Anmeld

19. december 2010

Pige2009

Heidibh skriver:

Tennis har også været oppe at vende, men da ingen af os er lige så vild som carolinew's far så er den opgivet igen ;-) Nå han håber på en lille løber.. Så varer det nok ikke længe før han begynder at løbe efter hende i haven ;-)

Vi har ingen have Det vigtigste er nok også, at vores poder finder noget, de kan lide og så kan vi forældre bare tie stille

Anmeld

19. december 2010

FamilenStorm

Baagøe skriver:

Vi har ingen have Det vigtigste er nok også, at vores poder finder noget, de kan lide og så kan vi forældre bare tie stille

Ja helt bestemt.. Om hun så vil spille curling eller petanq( please hun ikke vil det), men så skal hun da have lov til det.. Bare hun er glad og tilfreds :-) Så kan vores ideer rende og hoppe ;-)

Anmeld

20. december 2010

Pige2009

Heidibh skriver:

Ja helt bestemt.. Om hun så vil spille curling eller petanq( please hun ikke vil det), men så skal hun da have lov til det.. Bare hun er glad og tilfreds :-) Så kan vores ideer rende og hoppe ;-)

Præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.