What to eat???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2010

FamilenStorm

Baagøe skriver:

Ja, det må være skønt. Her er der kun én til at forkæle og det er mig selv

Så er man os sikker på at få det man har lyst til og ingen at diskutere det med ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

Pige2009

Heidibh skriver:

Så er man os sikker på at få det man har lyst til og ingen at diskutere det med ;-)

Nemlig! Ingen kamp om remoten eller computeren

Anmeld

18. december 2010

FamilenStorm

Baagøe skriver:

Nemlig! Ingen kamp om remoten eller computeren

De der er du heldig.. Mistænker lidt at vores Remote er limet fast til hånden ;-) Især med alt det sport der bliver vist.. Gaaab.. Heldigt nok at vi har to stk tv ;-)

Anmeld

18. december 2010

Pige2009

Heidibh skriver:

De der er du heldig.. Mistænker lidt at vores Remote er limet fast til hånden ;-) Især med alt det sport der bliver vist.. Gaaab.. Heldigt nok at vi har to stk tv ;-)

Sport er da klasse

Anmeld

18. december 2010

FamilenStorm

Baagøe skriver:

Sport er da klasse

Vil min mand bare elske dig eller hvad ;-) vi er total modsætninger hvad det angår.. Han er total sportsnørd( og mener virkelig sportsnørd) og det kunne ikke sige mig mindre.. Kan da godt de det når dk spiller, men er ikke noget der kan gejle mig op ;-)

Anmeld

18. december 2010

Pige2009

Heidibh skriver:

Vil min mand bare elske dig eller hvad ;-) vi er total modsætninger hvad det angår.. Han er total sportsnørd( og mener virkelig sportsnørd) og det kunne ikke sige mig mindre.. Kan da godt de det når dk spiller, men er ikke noget der kan gejle mig op ;-)

LOL. Jeg elsker næsten al slags sport både som tilskuer og udøver

Anmeld

18. december 2010

FamilenStorm

Baagøe skriver:

LOL. Jeg elsker næsten al slags sport både som tilskuer og udøver

Jeg holder mig til min svømning og fitness ;-) Er spændt på om lillefisen arver sin fars interesse eller om jeg kan lokke hende på mit hold ;-)

Anmeld

18. december 2010

Pige2009

Heidibh skriver:

Jeg holder mig til min svømning og fitness ;-) Er spændt på om lillefisen arver sin fars interesse eller om jeg kan lokke hende på mit hold ;-)

Jeg håber bare, at Laura også har lyst til at røre sig - så er det som sådan ligegyldigt hvordan Men håndboldspiller som sin mor er da at foretrække

Anmeld

18. december 2010

FamilenStorm

Baagøe skriver:

Jeg håber bare, at Laura også har lyst til at røre sig - så er det som sådan ligegyldigt hvordan Men håndboldspiller som sin mor er da at foretrække

Mon ikke hun har det :-) Her er det også håndbold der står på farmands ønskeliste for lillefisen, EFTER jeg fik ham fratalt at hun skulle spille ishockey ;-) hehe

Anmeld

18. december 2010

Pige2009

Heidibh skriver:

Mon ikke hun har det :-) Her er det også håndbold der står på farmands ønskeliste for lillefisen, EFTER jeg fik ham fratalt at hun skulle spille ishockey ;-) hehe

Jeg griner højt, hvis hun selv ender med at ville det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.