Spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Så krydser vi fingre for det.
Men bliv nu ikke ved med at få decemberbørn..det er aaaaaaalllllt for dyrt..det kan vi snakke med om her i huset 

Heeeh , jeg må os sige , graviditeten var heller ikk HELT planlagt , men en dejlig ting jo . såå jeg blev noget overrasket da jeg fandt ud af det , og fandt til lige med ud af jeg havde termin d 31/12 - Men pyt nu med det , den næste bliver forhåbentlig et sommer barn  

Kunne virkelig godt forstille mig at det var DYRT at have december børn . Julegaver fødselsdags gaver , puha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Heeeh , jeg må os sige , graviditeten var heller ikk HELT planlagt , men en dejlig ting jo . såå jeg blev noget overrasket da jeg fandt ud af det , og fandt til lige med ud af jeg havde termin d 31/12 - Men pyt nu med det , den næste bliver forhåbentlig et sommer barn  

Kunne virkelig godt forstille mig at det var DYRT at have december børn . Julegaver fødselsdags gaver , puha

LOL ja.
Vi lægger ud med mit ældste barnebarn, der har fødselsdag d. 19. nov.
Så kommer mit næste barnebarn d. 11 dec. Min mand den 14 dec. Min svigermor den 16. Rebecka min mellemste den 27. Mine ungers kusine den 28. og jeg den 30....og for at gøre det rigtigt godt, så har vi endnu et barnebarn på trapperne inden for de næste 14 dage.
Dyrt, dyrt, dyrt....puuhhha. Der må være noget med hormonkuller i marts måned i denne familie 

Anmeld

19. december 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

LOL ja.
Vi lægger ud med mit ældste barnebarn, der har fødselsdag d. 19. nov.
Så kommer mit næste barnebarn d. 11 dec. Min mand den 14 dec. Min svigermor den 16. Rebecka min mellemste den 27. Mine ungers kusine den 28. og jeg den 30....og for at gøre det rigtigt godt, så har vi endnu et barnebarn på trapperne inden for de næste 14 dage.
Dyrt, dyrt, dyrt....puuhhha. Der må være noget med hormonkuller i marts måned i denne familie 

WOW , hold da op  - det kan man vidst kalde for MANGE fødselsdage i december plus en juleaften .

AV , min pengepung siger jeg bare .  - vi har heldigvis kun en fødselsdag i december udover vores eget barn måske .

Jeg søger for ik at blive gravid i marts april næste gang kan jeg høre Haah .

Anmeld

19. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

WOW , hold da op  - det kan man vidst kalde for MANGE fødselsdage i december plus en juleaften .

AV , min pengepung siger jeg bare .  - vi har heldigvis kun en fødselsdag i december udover vores eget barn måske .

Jeg søger for ik at blive gravid i marts april næste gang kan jeg høre Haah .

You go for it girl 

knus fra mig til dig

Anmeld

19. december 2010

de-wett

det lyder til det er rigtig gode tegn

mine veer startede søndag nat omkring kl 2 efter sex og mandag aften kl 22:12 var caroline født

så gang med sex

Anmeld

19. december 2010

Anonym trådstarter

de-wett skriver:

det lyder til det er rigtig gode tegn

mine veer startede søndag nat omkring kl 2 efter sex og mandag aften kl 22:12 var caroline født

så gang med sex

Uhh , hvor er det bare dejligt at høre at i allesammen siger det er gode tegn , så håber jeg bare de tager til og ikk bare er snyde veer .

Anmeld

19. december 2010

de-wett

ja det må vi håbe det ikke er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.