Spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.199 visninger
26 svar
0 synes godt om
18. december 2010

Anonym trådstarter

Piger nu bliver jeg simpelthen nødt til at spøger jer om noget .

Jeg er gravid i uge 38+1 - jeg har her de sidste par nætter haft sådan nogen mens lignende smerter i underlivet når jeg sover , nogen gange så volsomme at jeg vågner af det , lidt som om at de stikker ??

- Nogen som ved hvad det kunne være ?? - er det bare plukveer eller ??

Jeg har lige været til jordmore og der var ikk noget med min urin .

Knus en fortvivlede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

sandratobias

Anonym skriver:

Jeg er gravid i uge 38+1 - jeg har her de sidste par nætter haft sådan nogen mens lignende smerter i underlivet når jeg sover , nogen gange så volsomme at jeg vågner af det , lidt som om at de stikker ??

Knus en fortvivlede

Opper den lige for dig...

Tænkte lidt på begyndende veer, men aner det ikk, da jeg aldrig har prøvet det... Så har desværre ikk nogen ideer

Anmeld

18. december 2010

CamiRon

Anonym skriver:

Knus en fortvivlede

Hejsa.

Sådan et par nætter havde jeg op til fødslen af min datter i 2009.

Det var sådan her:

Fredag: sex.

Natten til lørdag, søndag og mandag: Vågnede med kraftige plukkeveer der tiltog for hver nat. De sidste 2 nætter måtte jeg tage tid på dem for at finde ud af om det var rigtige veer.

Mandag: Rigtige veer og fødsel.

Måske der er en fødsel på vej...?

Anmeld

19. december 2010

Anonym trådstarter

sandratobias skriver:

Opper den lige for dig...

Tænkte lidt på begyndende veer, men aner det ikk, da jeg aldrig har prøvet det... Så har desværre ikk nogen ideer

Tusinde tak fordi du lige oppede  den - så håber jeg der er nogen kloge hoveder som kan komme med et godt svar

Anmeld

19. december 2010

Anonym trådstarter

CamiRon skriver:

Hejsa.

Sådan et par nætter havde jeg op til fødslen af min datter i 2009.

Det var sådan her:

Fredag: sex.

Natten til lørdag, søndag og mandag: Vågnede med kraftige plukkeveer der tiltog for hver nat. De sidste 2 nætter måtte jeg tage tid på dem for at finde ud af om det var rigtige veer.

Mandag: Rigtige veer og fødsel.

Måske der er en fødsel på vej...?

Uhh , jaaaa det ville da være helt fantastisk , hvis det var fødslen der var ved at gå igang

Tusinde tak for dit svar - så ved jeg da jeg ikk behøver være urolig , man tænker jo straks om der skulle være noget galt .

Anmeld

19. december 2010

CamiRon

Anonym skriver:

Uhh , jaaaa det ville da være helt fantastisk , hvis det var fødslen der var ved at gå igang

Tusinde tak for dit svar - så ved jeg da jeg ikk behøver være urolig , man tænker jo straks om der skulle være noget galt .

Ja jeg ville i hvert fald ikke bekymre mig for meget - men bliver det ved og du ikke kan være til for det ville jeg da nok ringe til jordemoderen eller fødegangen og bede om et tjek for en god ordens skyld. Men tror altså bare det er din krop der efterhånden gør klar til at føde den lille...

Glæder mig til en update! Og måske en offentliggørelse senere...

Anmeld

19. december 2010

komodo

Det lyder meget som optakt, jeg ville også foreslå sex, bare lige for at hjælpe det lidt på gled

Anmeld

19. december 2010

Anonym trådstarter

CamiRon skriver:

Ja jeg ville i hvert fald ikke bekymre mig for meget - men bliver det ved og du ikke kan være til for det ville jeg da nok ringe til jordemoderen eller fødegangen og bede om et tjek for en god ordens skyld. Men tror altså bare det er din krop der efterhånden gør klar til at føde den lille...

Glæder mig til en update! Og måske en offentliggørelse senere...

Dejligt , så lader jeg vær med det

- Jeg lover der kommer en opdate lige så snart jeg har født og er hjemme igen - og os en offentliggørelse ..

Jeg har os en fornemmelse af at den gør sig klar , jeg synes jeg kan mærke tiltagende plukveer og jeg er bare begyndt at have det underligt i min krop , så mon der er en lille en inden jul

Anmeld

19. december 2010

twinboys

Hep hep ve-støv på vej til dig*********

Anmeld

19. december 2010

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Hep hep ve-støv på vej til dig*********

Ihh , tusinde tak - keg håber sååå meget i har ret , hvor ville det bare være den BEDSTE julegave at få

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.