Heeej med dig 
- Aller først så skal du have en stor
af mig .
Jeg kan sagtens sætte mig i din situation , jeg har selv hele vejen igennem min graviditet frygtet for dem , men er gået meget godt uden om dem , jeg har fået nogen på mine sidedeller
- og de påvirker os mig RIGTIG meget , de gør mig så ked af det . - Men min søde mor købte noget mor barn cream i matas til mig , det bruger jeg to gange om dagen , og det har faktisk gjort at de ikk har udviklet sig overhovedet siden jeg startede med det , de er lige grimme og lige tydlige , men de er ikk blevet større eller bredt sig . Måske du kunne prøve det i håb om at de vil "stå" stille på det niveau de er nu , og bare rolig , når først du har født så bliver de mere hvide med tiden .
Jeg har desværre altid haft nogen på mine lår og så der i siden på håndtagene , men jeg kunne holde dem helt væk med en omgang sol om måneden , ved godt det ikk er sundt , men det er den måde jeg har måtte lære at leve med dem på , for det er ikk pænt giver jeg dig ret i . Og når man kun er 21 år har haft dem i ja 5-6 år , så er det bare ikk fedt .
- Men om man er 30 eller 20 år det har ingen forskel at sige . men de skal nok blive pænere med tiden . Di kan prøven cremen fra matas og så huske på de forsvinder så godt som efter du har født , evt kan du tage lidt sol .
Stort 
Hvor er jeg glad for at jeg ikke sidder alene...
jeg græd i næsten to timer før jeg kunne komme ned på jorden igen... kæresten blev ved med at gå og sige det ikke var fordi han ville gøre mig ked, og spørge hvad han skulle gøre for at få mig glad.
Men lige meget hvor meget han prøvede, føltes det stadigvæk som en spand koldt vand i ansigtet...
(gør det stadigvæk når jeg tænker på det...
)
Ved godt han kun vil mig det bedste, og at det kom meget bag på ha, hvor ondt det gjorde/gør...
han kom desværre også til at sige, "hvis det nager dig så meget, må vi snakke om det!"
jeg vil jo helst helt 100% undgå det emne, og det prøvede jeg også at sige til ham, for nu mere vi snakker om det jo mere tænker jeg over det... 
og så prøvede han at redde den med "så må vi jo også spise lidt sunnere, så vi ikke får mere fedt end nødvendigt!"
Det normalt mig der står for maden, og laver i forvejen kun sundt mad...
og har ikke taget mere på end hvad baby vejer... 

men har strækmærker alligevel... så hvad skulle maden hjælpe?
skal ud og købe den crem med det samme