Så kommenterede han det :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.107 visninger
23 svar
0 synes godt om
18. december 2010

Anonym trådstarter

Så kommenterede kæresten "endelig" mit mest følsomme punkt...  Vi lå på sofaen og snakkede om hvor livlig lillepigen er i maven, og så på hvordan den hoppede og dansede...  Da han kiggere ned af siden på mig... og ikke siger noget... vi snakker videre, og lidt efter kigger han ned af siden på mig igen... men denne gang kom kommentaren...

"Skal jeg ikke hente cremen så du kan få smurt de strækmærker...?"

(laver ikke andet end at gå og smøre dem ind... )

Er nu midt i uge 31, og har fået nogle strækmærker op af siden på maven, som virkelig er svære at aceptere...  Jeg har prøvet at gemme mig lidt for ham, og skjule dem når vi nusser... men nu kunne jeg ikke slippe for at afslører dem... (han har sikkert set dem før, uden at sige noget...) Det var så synd for ham, for da han sagde det begyndte jeg at tude med det samme... og gemte mig under dynen...  Det kom helt bag på ham hvor meget det nager mig... og det gjorde det ikke bedre da han sagde.

"jammen skat, du bliver pæn igen"

IGEN...  tog det meget bogstaveligt, at han ikke synes jeg er pæn nu... ikke noget med at jeg er pæn, eller ligne...

Ved ikke hvorfor jeg skriver det her inde, men det gør for ondt at sidde med... tager det måske også for personligt... men det er bare noget ved mig selv jeg slet ikke kan snuppe...

Nogle der har råd til hvordan man kan skjule dem bare lidt? og ved om de forsvinder igen?

Skriver ano, da det virkelig ikke er noget jeg har det godt med...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

mortilnoahogmelina

Heeej med dig

- Aller først så skal du have en stor  af mig .

Jeg kan sagtens sætte mig i din situation , jeg har selv hele vejen igennem min graviditet frygtet for dem , men er gået meget godt uden om dem , jeg har fået nogen på mine sidedeller  - og de påvirker os mig RIGTIG meget , de gør mig så ked af det . - Men min søde mor købte noget mor barn cream i matas til mig , det bruger jeg to gange om dagen , og det har faktisk gjort at de ikk har udviklet sig overhovedet siden jeg startede med det , de er lige grimme og lige tydlige , men de er ikk blevet større eller bredt sig . Måske du kunne prøve det i håb om at de vil "stå" stille på det niveau de er nu , og bare rolig , når først du har født så bliver de mere hvide med tiden .

Jeg har desværre altid haft nogen på mine lår og så der i siden på håndtagene , men jeg kunne holde dem helt væk med en omgang sol om måneden , ved godt det ikk er sundt , men det er den måde jeg har måtte lære at leve med dem på , for det er ikk pænt giver jeg dig ret i . Og når man kun er 21 år har haft dem i ja 5-6 år , så er det bare ikk fedt .

- Men om man er 30 eller 20 år det har ingen forskel at sige . men de skal nok blive pænere med tiden . Di kan prøven cremen fra matas og så huske på de forsvinder så godt som efter du har født , evt kan du tage lidt sol .

Stort

Anmeld

18. december 2010

Anonym trådstarter

Heeej med dig

- Aller først så skal du have en stor  af mig .

Jeg kan sagtens sætte mig i din situation , jeg har selv hele vejen igennem min graviditet frygtet for dem , men er gået meget godt uden om dem , jeg har fået nogen på mine sidedeller  - og de påvirker os mig RIGTIG meget , de gør mig så ked af det . - Men min søde mor købte noget mor barn cream i matas til mig , det bruger jeg to gange om dagen , og det har faktisk gjort at de ikk har udviklet sig overhovedet siden jeg startede med det , de er lige grimme og lige tydlige , men de er ikk blevet større eller bredt sig . Måske du kunne prøve det i håb om at de vil "stå" stille på det niveau de er nu , og bare rolig , når først du har født så bliver de mere hvide med tiden .

Jeg har desværre altid haft nogen på mine lår og så der i siden på håndtagene , men jeg kunne holde dem helt væk med en omgang sol om måneden , ved godt det ikk er sundt , men det er den måde jeg har måtte lære at leve med dem på , for det er ikk pænt giver jeg dig ret i . Og når man kun er 21 år har haft dem i ja 5-6 år , så er det bare ikk fedt .

- Men om man er 30 eller 20 år det har ingen forskel at sige . men de skal nok blive pænere med tiden . Di kan prøven cremen fra matas og så huske på de forsvinder så godt som efter du har født , evt kan du tage lidt sol .

Stort

Hvor er jeg glad for at jeg ikke sidder alene...  jeg græd i næsten to timer før jeg kunne komme ned på jorden igen... kæresten blev ved med at gå og sige det ikke var fordi han ville gøre mig ked, og spørge hvad han skulle gøre for at få mig glad. Men lige meget hvor meget han prøvede, føltes det stadigvæk som en spand koldt vand i ansigtet... (gør det stadigvæk når jeg tænker på det... )

Ved godt han kun vil mig det bedste, og at det kom meget bag på ha, hvor ondt det gjorde/gør...

han kom desværre også til at sige, "hvis det nager dig så meget, må vi snakke om det!"

jeg vil jo helst helt 100% undgå det emne, og det prøvede jeg også at sige til ham, for nu mere vi snakker om det jo mere tænker jeg over det...

og så prøvede han at redde den med "så må vi jo også spise lidt sunnere, så vi ikke får mere fedt end nødvendigt!"

Det normalt mig der står for maden, og laver i forvejen kun sundt mad...  og har ikke taget mere på end hvad baby vejer...  men har strækmærker alligevel... så hvad skulle maden hjælpe?

skal ud og købe den crem med det samme

Anmeld

18. december 2010

Bavianis

Årh, hvor er det bare træls med de mænd nogle gange...

Har selv en mand, og nogle gange så siger han altså bare ufatteligt dumme ting - helt uden at ville såre mig eller noget - men simpelthen bare fordi han nogle gange bare er, ja - en dum mand...

F.eks., så stod vi en weekendmorgen efter badet (mælken var forsvundet), og jeg sagde:"Årh, jeg synes mine bryster er blevet lidt slaskede og hænge-agtige..." Gregers er ved at tørre sig, kigger eftertænksomt på mine slatne bryst-rester og siger: "Hmm - måske er det naturens idé at gøre kvinden frastødende efter hun har født, så hun kan væøre i fred med sine unger for hannerne??"

Han måtte bagefter bruge lang tid på at forklare mig, at han IKKE havde et dødsønske, og at han SLET IKKE synes mine bryster var frastødende... Og ved du hvad - jeg tror på ham... Nogle gange så gør de der mænd bare nogle ting som de slet ikke kan overskue konsekvensen af, helt uden de mener det på en sådan måde som det opfattes af os...

Held og lykke med Jeres skønne lille bebs, og alt det bedste herfra

Anmeld

18. december 2010

Mor til prinsessen :-)

hmm... kan jeg ikke sætte mig ind i, da jeg vidste det kunne høre med graviditeten. Og nu når jeg kigger på min datter med tigerstriber på maven. så er hun sgu det hele værd, og jeg gør det gerne igen.
Jeg startede også med at smøre og gøre ved, men intet har hjulpet, og der er også rigtig mange der siger at der ikke er noget at gøre. Enten får man dem ellers gør man ikke...

Men ja ikke en fed bemærkning at få, men mon han mente det så hårdt som det står skrevet?

Så tænk du i stedet på du har en dejlig guldklumo i maven, og glæd dig til at få barnet at se.... Også må du have en helt fantastisk jul, det varer ikke længe 

Ikke for at lyde kold, men livet er for kort til at være ked af strækmærker, fordi du kan ikke gøre noget ved dem

Anmeld

18. december 2010

Karina84

Bavianis skriver:

Har selv en mand, og nogle gange så siger han altså bare ufatteligt dumme ting - helt uden at ville såre mig eller noget - men simpelthen bare fordi han nogle gange bare er, ja - en dum mand...

F.eks., så stod vi en weekendmorgen efter badet (mælken var forsvundet), og jeg sagde:"Årh, jeg synes mine bryster er blevet lidt slaskede og hænge-agtige..." Gregers er ved at tørre sig, kigger eftertænksomt på mine slatne bryst-rester og siger: "Hmm - måske er det naturens idé at gøre kvinden frastødende efter hun har født, så hun kan væøre i fred med sine unger for hannerne??"

Han måtte bagefter bruge lang tid på at forklare mig, at han IKKE havde et dødsønske, og at han SLET IKKE synes mine bryster var frastødende... Og ved du hvad - jeg tror på ham... Nogle gange så gør de der mænd bare nogle ting som de slet ikke kan overskue konsekvensen af, helt uden de mener det på en sådan måde som det opfattes af os...

Haha kunne ikke la være med at grine lidt  

Men ellers, ja du har så ret

Anmeld

18. december 2010

Anonym trådstarter

Bavianis skriver:

Okay nu føler jeg mig slet ikke alene.  Tusind tak  ja tror enlig heller ikke han på nogen måde havde tilhensigt at såre mig... men uanset hvordan man vender og drejer den, så blev jeg utroligt såret...  Og tror heller ikke han ser mine strækmærker som frastødene... (men det gør jeg jo desværre selv...)

Og han fangede slet ikke, at jeg havde brug for "ros" og ikke "at få ret..."

Anmeld

18. december 2010

sne190810

HAHA, elskværdigt .. Hvor herligt! Kan lige forestille mig situationen for mig ..  Det er SÅ typisk mænd i en nøddeskal .. Fo netop om du selv skriver, (Og som trådstarterens kæreste) tror jeg nemlig heller ikke det er i en ond mening at de siger det, de er bare en tanketorsk fra deres side af .. Og lige med din historie, en nu meget sjov een af slagsen!

Anmeld

18. december 2010

Mumto3

Bavianis skriver:

Ej, for fanden mand!!!! Det var sgu da den mest idiotiske kommentar jeg til dato har hørt!!! Men hold kæft hvor jeg også grinede da jeg læste det. Det er jo så uheldig en kommentar at den er helt morsom!!!

Anmeld

18. december 2010

Janni.

Jeg vil lige give dig en  før jeg går igen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.