Min søns ulykke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2010

lassemor07

Jeg er  i foa og både dem og jeg selv kæmper en stor kamp med den for de er bare for meget nu har vi haft fat i bossen som har bedt om en redegørsels og dagen efter fik jeg ny sagsbehandler og nu er jeg da blevet sygemeldt med alvorligt sygt barn og ikke bare sygemeldt men det kan sku ikke være rigtig når man prøvet af kommer vidre og holde en hyggelig jule mrd ommen på alt det her så man skal kæmpe sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

SiLiMiMa

sikke en forfærdelig og uhyggelig oplevelse for jer

Glemte næsten at trække vejret mens jeg læst din beretning

Håber den lille mand kommer 100% over det! og dig også.

Knus heise

Anmeld

18. december 2010

Low

lassemor07 skriver:

Hejsa

Nu er det hele kommet lidt på afstand og jeg er færdig med af kæmpe med min kommune  om jeg skulle havde løn i denne her mrd

Den 26/10 var Lasse ude for en ulykke som er en hvers forældres marit

Han fald ud af vinduet i vores lejlighed på 2 sal

Han havde været ude hos mig 2 min inden så var han kravlet op i vores stue vindue og åbnet det selv om der sad børne sikring på så faldt han ud og ramte et plastik skildt på vej ned som hænger på væggen og ned på fortovet

Jeg opdaget det da han ikke svaret mig og jeg opdagen nu var vinduet åben så kunne jeg godt lægge 2 og 2 sammen og for ned til ham, han¨lå bare på jorden og kigget med blod udover det hele men han sagde ikke en lyd men var vågen hele tiden

Der var 2 der havde fundet ham før mig så de havde ringet 112 og der gik ikke længe før han de var der

Vi kørte med det samme igen og de snakket om vi skulle til holbæk men da de samlet lægen op så hed det riget med det samme.

han var stabil hele tiden og lå bare og kigget hele turen der ind og så fik vi politi skekorte hele vejen igemmen KBH

Da vi kom ind på traume center blev han tjekket fra top til¨tå og det eneste der var sket var en kæmpe flænge hele vejen igemmen kinden fra mund vigen og op til den bagster kindtand også på det tilpungt havde han også miste 5 tænder

Så kom han 3 timer op oppr. bordet og det endte med af han fik 40 sting i 3 lag i kinden og bøjle på i undermunden og blev lagt i kunstig koma som de mente af han skulle lægge i 1-2 dage men det endet med af vi var på intensiv i 6 dage fordi hans luft rør var for hævet

det var hårdt af se ham lægge der med alle de slanger og være lige ved af vågne for han var efter 3 dage på højte af de måtte give ham men børn har det med af spise det som slik n¨r de lægger i koma

Efter 6 dage blev vi over flyttet til børne afd. på riget hvor vi lå  i 7 dage inden vi blev overflyttet til holbæk børne afd hvor vi lå i 8 dage

Han fik fjernte sting efter 10dage og fik fjernet sin bøjle forleden så han havde miste 1 tand til men er ved af være sig selv igen for det har godt nok været en kamp med af få han til af drikke og spise igen

Og sikke en masse medicin der blev proppet in ham

Kæmpe ros til riget men holbæk kan man stærkt diskutere

Så det koste lieg 3 uger på sygehuset og 1,5 mrd hjemme fra børnehave

Og en kæmpe kamp med kommunen og mine sygedagpenge for de skulle af papir på alt og når de fik det så var de ikke gode nok men nu er der vist kommet gang i dagen efter jeg har snakket med bossen

Undskyld det er lidt langt men tak fordi i ville læse med 

Jeg kunne altså ikke lade vær med at få en lille tåre frem.. kommer til at tænke hvilke føleser der måtte gå igennem jer.. puha.. bare min søn sidder i skråstolen og skriger pludseligt hvilket han ikke plejer så bliver jeg panisk men det der i har oplevet må være det væreste der findes..

stort krammer til jer

Anmeld

18. december 2010

lassemor07

Tak tøsser

tror aldrig nogle siden af en tur til KBH vil følses så lang han var godt nok stabil på vej der ind men jeg ved jo godt hvor hurtigt det kan vende og ´der var jo ingen der viste hvad der var sket inden ihovde

Anmeld

18. december 2010

RumlesMor

Jeg måtte knibe en tåre, for det er min største frygt. Jeg bor også på 2. sal og har 2 børn der elsker at kigge ud på trafikken. (Bor ud til en størrer vej med trafik og liv). Vi har også børnesikringer på, og heldigvis sidder de så højt at den mindste ikke kan nå dem - men tror godt den store kan finde ud af at kravle op og åbne hvis hun ville...

Det er et sandt mirakel at der ikke er sket større skade. Fantastisk!

Og hvor er det bare typisk af kommunen at være besværlig, når man har alt mulig andet at kæmpe med. De burde bare udbetale, og så klare papirarbejdet bagefter. Lidt ligesom forsikringssager ofte kører...

Anmeld

18. december 2010

Lillefe

Gud nej hvor har jeg ondt af jer dybt tragisk og forfærdeligt..  herfra.. kunne ikke forstille mig det.. pyha den stakkel!

Anmeld

18. december 2010

Mille83

Hold da op, stort kram til jer Sikke noget at være udsat for, håber virkelig i får en god jul og det hele lidt på afstand....

Anmeld

21. maj 2012

oerbaek

undskyld jeg river op i en gammel tråd, men hvordan har Lasse det ?

Jeg har arbejdet i den børnehave han gik i da ulykken skete, på det tidspuknt var jeg sygemeldt derfra da jeg var højgravid men nåede da at møde ham inden ulykken. Har virkelig tænkt meget på ham efterfølgende...

Anmeld

21. maj 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Ejjhh hvor frygteligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.