Min søns ulykke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.525 visninger
18 svar
0 synes godt om
18. december 2010

lassemor07

Hejsa

Nu er det hele kommet lidt på afstand og jeg er færdig med af kæmpe med min kommune  om jeg skulle havde løn i denne her mrd

Den 26/10 var Lasse ude for en ulykke som er en hvers forældres marit

Han fald ud af vinduet i vores lejlighed på 2 sal

Han havde været ude hos mig 2 min inden så var han kravlet op i vores stue vindue og åbnet det selv om der sad børne sikring på så faldt han ud og ramte et plastik skildt på vej ned som hænger på væggen og ned på fortovet

Jeg opdaget det da han ikke svaret mig og jeg opdagen nu var vinduet åben så kunne jeg godt lægge 2 og 2 sammen og for ned til ham, han¨lå bare på jorden og kigget med blod udover det hele men han sagde ikke en lyd men var vågen hele tiden

Der var 2 der havde fundet ham før mig så de havde ringet 112 og der gik ikke længe før han de var der

Vi kørte med det samme igen og de snakket om vi skulle til holbæk men da de samlet lægen op så hed det riget med det samme.

han var stabil hele tiden og lå bare og kigget hele turen der ind og så fik vi politi skekorte hele vejen igemmen KBH

Da vi kom ind på traume center blev han tjekket fra top til¨tå og det eneste der var sket var en kæmpe flænge hele vejen igemmen kinden fra mund vigen og op til den bagster kindtand også på det tilpungt havde han også miste 5 tænder

Så kom han 3 timer op oppr. bordet og det endte med af han fik 40 sting i 3 lag i kinden og bøjle på i undermunden og blev lagt i kunstig koma som de mente af han skulle lægge i 1-2 dage men det endet med af vi var på intensiv i 6 dage fordi hans luft rør var for hævet

det var hårdt af se ham lægge der med alle de slanger og være lige ved af vågne for han var efter 3 dage på højte af de måtte give ham men børn har det med af spise det som slik n¨r de lægger i koma

Efter 6 dage blev vi over flyttet til børne afd. på riget hvor vi lå  i 7 dage inden vi blev overflyttet til holbæk børne afd hvor vi lå i 8 dage

Han fik fjernte sting efter 10dage og fik fjernet sin bøjle forleden så han havde miste 1 tand til men er ved af være sig selv igen for det har godt nok været en kamp med af få han til af drikke og spise igen

Og sikke en masse medicin der blev proppet in ham

Kæmpe ros til riget men holbæk kan man stærkt diskutere

Så det koste lieg 3 uger på sygehuset og 1,5 mrd hjemme fra børnehave

Og en kæmpe kamp med kommunen og mine sygedagpenge for de skulle af papir på alt og når de fik det så var de ikke gode nok men nu er der vist kommet gang i dagen efter jeg har snakket med bossen

Undskyld det er lidt langt men tak fordi i ville læse med 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

slettet_7530

puha sikke noget, stort  til dig og dine

Anmeld

18. december 2010

Mette.

Puha, sikke en omgang. Håber i alle har fået det lidt på afstand og din lille dreng igen er okay. Hvor er det uretfærdigt at skulle kæmpe for sine penge oveni at skulle bearbejde hele oplevelsen. 

Kæmpe til jer.

Anmeld

18. december 2010

lauras*mor*

det lyder virkelig ikke godt!!! fuck jeg sad helt og fik hjertebanken og svedige hænder da jeg læste det... ved slet ikke hvad jeg skal sige...

Det virker da til at han har været heldig.. det er slemt nok men det kunne være gået langt værre.. godt det ikke gjorde det..

Kan slet ikke sætte mig ind i din situation så du får bare lige en ...

Godt der er kommet gang i tingene med kommunen så kan det hele komme lidt mere på afstand jo..

God bedring til den bette..

Anmeld

18. december 2010

ESV

Hold da op for en oplevelse..

ved godt det ikke er det emnet handler om men ejg håber du får snakket med nogen om al det her så du kan få det bearbejdet!!

Og håber kommunen nu arter sig så du kan koncentrerer dig om din søn..

Anmeld

18. december 2010

Jarnsaxa

Er godt nok ked af, at det er sket for jer. Det er virkelig noget af enhver forældres værste mareridt

Jeg er så glad for at høre, at han kom ud i live og uden at have brækket ryg/nakke eller andet, der kunne gøre ham handicappet for livet.

Jeg håber virkelig, at alting går bedre med jer nu, og at han snart kan leve normalt igen.

Du får lige herfra et kæmpe

Anmeld

18. december 2010

Becks

lassemor07 skriver:

Hejsa

Nu er det hele kommet lidt på afstand og jeg er færdig med af kæmpe med min kommune  om jeg skulle havde løn i denne her mrd

Den 26/10 var Lasse ude for en ulykke som er en hvers forældres marit

Han fald ud af vinduet i vores lejlighed på 2 sal

Han havde været ude hos mig 2 min inden så var han kravlet op i vores stue vindue og åbnet det selv om der sad børne sikring på så faldt han ud og ramte et plastik skildt på vej ned som hænger på væggen og ned på fortovet

Jeg opdaget det da han ikke svaret mig og jeg opdagen nu var vinduet åben så kunne jeg godt lægge 2 og 2 sammen og for ned til ham, han¨lå bare på jorden og kigget med blod udover det hele men han sagde ikke en lyd men var vågen hele tiden

Der var 2 der havde fundet ham før mig så de havde ringet 112 og der gik ikke længe før han de var der

Vi kørte med det samme igen og de snakket om vi skulle til holbæk men da de samlet lægen op så hed det riget med det samme.

han var stabil hele tiden og lå bare og kigget hele turen der ind og så fik vi politi skekorte hele vejen igemmen KBH

Da vi kom ind på traume center blev han tjekket fra top til¨tå og det eneste der var sket var en kæmpe flænge hele vejen igemmen kinden fra mund vigen og op til den bagster kindtand også på det tilpungt havde han også miste 5 tænder

Så kom han 3 timer op oppr. bordet og det endte med af han fik 40 sting i 3 lag i kinden og bøjle på i undermunden og blev lagt i kunstig koma som de mente af han skulle lægge i 1-2 dage men det endet med af vi var på intensiv i 6 dage fordi hans luft rør var for hævet

det var hårdt af se ham lægge der med alle de slanger og være lige ved af vågne for han var efter 3 dage på højte af de måtte give ham men børn har det med af spise det som slik n¨r de lægger i koma

Efter 6 dage blev vi over flyttet til børne afd. på riget hvor vi lå  i 7 dage inden vi blev overflyttet til holbæk børne afd hvor vi lå i 8 dage

Han fik fjernte sting efter 10dage og fik fjernet sin bøjle forleden så han havde miste 1 tand til men er ved af være sig selv igen for det har godt nok været en kamp med af få han til af drikke og spise igen

Og sikke en masse medicin der blev proppet in ham

Kæmpe ros til riget men holbæk kan man stærkt diskutere

Så det koste lieg 3 uger på sygehuset og 1,5 mrd hjemme fra børnehave

Og en kæmpe kamp med kommunen og mine sygedagpenge for de skulle af papir på alt og når de fik det så var de ikke gode nok men nu er der vist kommet gang i dagen efter jeg har snakket med bossen

Undskyld det er lidt langt men tak fordi i ville læse med 

Sikken en forskrækkelse for dig og din søn - Puha, får helt kuldegysninger  Og dejligt han er kommet sig så godt, man kan blive helt overraskede over, de ikke kommer mere til skade

Men at du har skulle kæmpe for din løn under hele denne her proces, er sgu ikke iorden

Anmeld

18. december 2010

lassemor07

Tak Tøsser

Ja ingen tvilv om han har været meget heldig og der er en der har holdt hånden over ham den dag

Anmeld

18. december 2010

lassemor07

Tutter skriver:

Sikken en forskrækkelse for dig og din søn - Puha, får helt kuldegysninger  Og dejligt han er kommet sig så godt, man kan blive helt overraskede over, de ikke kommer mere til skade

Men at du har skulle kæmpe for din løn under hele denne her proces, er sgu ikke iorden

Ja det har jeg i dag har vi den 18 og jeg har ikke set nogle løn endnu så er godt gal på dem og ommen i har jeg fået afvisning på et indskud jeg har søgt for jeg har en passen bolig lige nu nej sku har jeg ej når jeg ikke kan sove der oppe mere en 5 timer om natte

Anmeld

18. december 2010

Becks

lassemor07 skriver:

Ja det har jeg i dag har vi den 18 og jeg har ikke set nogle løn endnu så er godt gal på dem og ommen i har jeg fået afvisning på et indskud jeg har søgt for jeg har en passen bolig lige nu nej sku har jeg ej når jeg ikke kan sove der oppe mere en 5 timer om natte

Er du medlem af en fagforening? For selvom du får penge af kommunen, kan fagforeningen godt hjælpe dig..

Synes sgu det er røvet du ingen penge har fået, kender selv til det ingen penge at få i December. Jeg fik 12.000 mindre, og de penge går jeg også og venter på nu, har fået lovning på de er der senest den 21/12.. Så det satser jeg på

Men i kødet på dem, for du SKAL have dine penge, det er jo ikke din skyld det med din søn, så de skal bare punge ud fra kasse 1 med det samme!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.