Hejsa 
Nu er det hele kommet lidt på afstand og jeg er færdig med af kæmpe med min kommune om jeg skulle havde løn i denne her mrd
Den 26/10 var Lasse ude for en ulykke som er en hvers forældres marit
Han fald ud af vinduet i vores lejlighed på 2 sal
Han havde været ude hos mig 2 min inden så var han kravlet op i vores stue vindue og åbnet det selv om der sad børne sikring på så faldt han ud og ramte et plastik skildt på vej ned som hænger på væggen og ned på fortovet
Jeg opdaget det da han ikke svaret mig og jeg opdagen nu var vinduet åben så kunne jeg godt lægge 2 og 2 sammen og for ned til ham, han¨lå bare på jorden og kigget med blod udover det hele men han sagde ikke en lyd men var vågen hele tiden
Der var 2 der havde fundet ham før mig så de havde ringet 112 og der gik ikke længe før han de var der
Vi kørte med det samme igen og de snakket om vi skulle til holbæk men da de samlet lægen op så hed det riget med det samme.
han var stabil hele tiden og lå bare og kigget hele turen der ind og så fik vi politi skekorte hele vejen igemmen KBH
Da vi kom ind på traume center blev han tjekket fra top til¨tå og det eneste der var sket var en kæmpe flænge hele vejen igemmen kinden fra mund vigen og op til den bagster kindtand også på det tilpungt havde han også miste 5 tænder
Så kom han 3 timer op oppr. bordet og det endte med af han fik 40 sting i 3 lag i kinden og bøjle på i undermunden og blev lagt i kunstig koma som de mente af han skulle lægge i 1-2 dage men det endet med af vi var på intensiv i 6 dage fordi hans luft rør var for hævet
det var hårdt af se ham lægge der med alle de slanger og være lige ved af vågne for han var efter 3 dage på højte af de måtte give ham men børn har det med af spise det som slik n¨r de lægger i koma
Efter 6 dage blev vi over flyttet til børne afd. på riget hvor vi lå i 7 dage inden vi blev overflyttet til holbæk børne afd hvor vi lå i 8 dage 
Han fik fjernte sting efter 10dage og fik fjernet sin bøjle forleden så han havde miste 1 tand til men er ved af være sig selv igen for det har godt nok været en kamp med af få han til af drikke og spise igen
Og sikke en masse medicin der blev proppet in ham
Kæmpe ros til riget men holbæk kan man stærkt diskutere
Så det koste lieg 3 uger på sygehuset og 1,5 mrd hjemme fra børnehave
Og en kæmpe kamp med kommunen og mine sygedagpenge for de skulle af papir på alt og når de fik det så var de ikke gode nok men nu er der vist kommet gang i dagen efter jeg har snakket med bossen
Undskyld det er lidt langt men tak fordi i ville læse med