Nu er jeg i tvivl., siser hun for meget..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2010

Eliza/lykke

Mille83 skriver:

Hmmm...Måske det også er det vi skal til.......? - må lige se hvordan det kommer til og fungere, idag fik hun flaske her kl 15 da hun var sååååååå træt så ville ikke til og igang med a38 idag, men regner med hun først skal spise omkring kl 18, hun kan godt holde sig 3 timer på en hel flaske......

Spændende om I kan få det til at fungere :-)

Ja, hun burde sagtens kunne klare sig i 3 timer på en flaske. Det er jo også lidt hen ad vejen. Elizabeth har fra starten ikke spist ret meget, og har ku holde sig på lidt mad i mange timer. Det er jo forskelligt. Jeg håber, at det lykkes.

Men hun skal nok lige have sin flaske inden hun lægges, selvom hun har fået aftensmad kl. 18.00. Det får Elizabeth også, men det er ikke meget. Og så gir jeg lidt frugtmos også. Man siger, at for meget mad lige inden sengetid kan give en urolig søvn.... men er ungen sulten, må man jo give den mængde mad, de ønsker.

Knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

Mille83

Eliza/lykke skriver:

Spændende om I kan få det til at fungere :-)

Ja, hun burde sagtens kunne klare sig i 3 timer på en flaske. Det er jo også lidt hen ad vejen. Elizabeth har fra starten ikke spist ret meget, og har ku holde sig på lidt mad i mange timer. Det er jo forskelligt. Jeg håber, at det lykkes.

Men hun skal nok lige have sin flaske inden hun lægges, selvom hun har fået aftensmad kl. 18.00. Det får Elizabeth også, men det er ikke meget. Og så gir jeg lidt frugtmos også. Man siger, at for meget mad lige inden sengetid kan give en urolig søvn.... men er ungen sulten, må man jo give den mængde mad, de ønsker.

Knus herfra

Hun spiste kl 17.45 idag, også fik hun flaske en time senere, den havde jeg godt nok fyldt godt da hun ikke spiste så meget aftensmad, så der røg lige 160 ml ned  - så jeg er glad nu ...Hehe...

Anmeld

20. december 2010

Jyden

En lille sidebemærkning:

Jeg er altså ret sikker på, at det IKKE anbefales, at sødmælk og andre mælkeprodukter (fx yoghurt/A38) udgør en større del af babys mad/drikke før efter 9 mdr.

Man må begynde at introducere det i små mængder fra 6 mdr, men det er for tungt og indeholder så vidt jeg ved for store mængder protein.

Jeg ville lige undersøge det nærmere, hvis det altså ikke er sundhedsplejersken, der har anbefalet jer at give jeres 7 mdr gammelt barn sødmælk og ikke erstatning.

Anmeld

20. december 2010

Mille83

Jyden skriver:

En lille sidebemærkning:

Jeg er altså ret sikker på, at det IKKE anbefales, at sødmælk og andre mælkeprodukter (fx yoghurt/A38) udgør en større del af babys mad/drikke før efter 9 mdr.

Man må begynde at introducere det i små mængder fra 6 mdr, men det er for tungt og indeholder så vidt jeg ved for store mængder protein.

Jeg ville lige undersøge det nærmere, hvis det altså ikke er sundhedsplejersken, der har anbefalet jer at give jeres 7 mdr gammelt barn sødmælk og ikke erstatning.

Hej

Nicoline får ikke rigtig sødmælk endnu, hun får A38 og der har min sundhedsplejerske været inde over.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.