hvad betyder udseendet for jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2010

wamse

Udseende betyder noget for mig. Det skal ikke være en gude smuk mand, men da jeg har en dating profil, hvor man jo kun har billeder og profiltekst at gå ud fra, så ved jeg at jeg da tænker over deres udseende. Fx betyder højden noget for mig. Jeg er 175, og vil ikke være sammen med en, der er lavere end mig Heller ikke en der er meget ældre eller yngre end mig.

Jeg har også afvist nogle, med nogle ydre tegn, som jeg bare ikke kunne se bort fra.

Jeg ved da at jeg også er blevet fravalgt pga af min vægt, men det er deres tab, ligesom jeg sikkert også går glib af nogle søde fyre, ved at fravælge dem jeg gør.

Det skal så siges at jeg faktisk også springer udenom mænd, der er for pæne, for synes så heller ikke, at det er min type.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

slettet_7530

Det er det første man ser jo, men hvis så manden viser sig at være mindre tiltalende ja så er jeg hoppet videre, jeg falder altid for de der har glimt i øjet og charme, jeg har haft et par flotte fyre men desværre have de ikke ret meget mellem ørerne  jeg selv har som yngre og idag et udseende der tiltrækker både og, idag har jeg min dejlige mand som er blevet smukkere og smukkere for hver dag jeg har kendt ham og det er en del år efterhånden

Anmeld

18. december 2010

wamse

albertesmor skriver:

Det er det første man ser jo, men hvis så manden viser sig at være mindre tiltalende ja så er jeg hoppet videre, jeg falder altid for de der har glimt i øjet og charme, jeg har haft et par flotte fyre men desværre have de ikke ret meget mellem ørerne  jeg selv har som yngre og idag et udseende der tiltrækker både og, idag har jeg min dejlige mand som er blevet smukkere og smukkere for hver dag jeg har kendt ham og det er en del år efterhånden

Helt klart at jo mere man lærer et menneske at kende, des smukkere bliver de(forhåbentligt)

Anmeld

18. december 2010

9510

Dt betyder ikke det vilde for mig,,

Min mand er ikke køn som sådan, men han har bare et indre som er så skønt at han bare er den bedste

han har hjertet på rette sted, så skide være med udseendet, jeg er sgu heller ikke noget at råbe hurra for, så vi passer perfekt sammen

Anmeld

18. december 2010

sarahb

uanset hvad så skal jeg kunne tænde på en fyr og ved første øjekast ja der bedømmer man på udseende.
Men det kan jo også ske at en person med et udseende der ikke passer en, imponerer så meget på det personlige plan at de lige pludselig bliver smukkere.

Anmeld

18. december 2010

2721

Ja udseendet betyder noget for mig. Men det er stadig meget@farvet af det indre. Begge dele skal tiltrække mig

Anmeld

18. december 2010

Charlotte Wberg

tja som jeg umiddelbart kan se er jeg vidst lidt ala flertallet i denne debat... Udseendet betyder desværre noget i første omgang om ikke andet... Meeen heldigvis har vi jo ikke alle samme smag

En fyr kan godt være super dejlig og "lækker" i mine øjne, men ikke i min venindes øjne og omvendt... Men jeg tror jeg vil have svært ved at være sammen med én som jeg ikke selv synes var pæn/dejlig i sit udseende...

Jeg har dog også dage hvor jeg bare vil grave mig ned fordi jeg ikke selv er tilfreds med mit udssende og andre dage kan jeg stå og synes det hele ikke er så slemt endda... hehe...

Anmeld

18. december 2010

Carina1977

Min kæreste er meget overvægtig, lille, halvskaldet og han er ikke den pigerne vender sig efter. Men han er dejlig....han har det der glimt i øjet og masse af charme. Hvis jeg skulle have gået udelukkende efter udseendet, jamen så havde jeg sikkert ikke ham som kæreste. Men jeg er typen der giver folk en chance. De kan jo have en personlighed, der gør at alt det andet er ligegyldigt.

Der er dog een ting. Hvis jeg kunne ændre noget på min kæreste, så ville jeg ikke have noget imod, hvis han pludselig voksede 15 cm i højden. Han er nemlig mindre end mig hehe

Jeg har kommet på dating-sider i mange år og har faktisk afvist en del. Hvis dem der skriver til mig, ser alt for godt ud, så fravalgte jeg dem, fordi hvorfor ville de have sådan en som mig? Jeg var jo både tyk, ikke særlig køn......jaaa øhh tror jeg blev usikker, når disse fyre skrev til mig, for så føler man at man pludselig selv skal til at være perfekt, og jeg ville nok aldrig føle at jeg var helt god nok til ham. Så jaaaa jeg afviser vist den anden vej hehe

Men nu har jeg en kæreste, så leder ikke efter nogen længere.

Anmeld

18. december 2010

DK

Tja... Altså jeg er ikke til "smukke" mænd. De der typer der arbejder i en tøjbutik med masser af voks i håret og med mere "stil" end mig selv, he he...

Jeg har brug for en mand der kan "tænde" mig, og for at gøre det skal han naturligvis både være lækker at se på MEN klart også have masser af karisma og "power"-udstråling/hvile i sig selv. Så for mig er det en klar kombination. Jeg kender mænd mine veninder dåner over, men som jeg slet slet ikke kan se det lækre i, men som jeg derimod synes er ret fesne. Det er meget svært for mig at skille udseende og personlig udstråling fra hinanden!

Jeg har brug for en mand der tilbeder mig, men som stadig er uafhængig af mig. Plus en mand der er stor/stærk nok til at flytte lidt rundt på mig. Jeg er 1,80 og føler mig ret mandhaftig ved siden af en lille "skvat-arm", he he...

Jeg har datet mænd af alle typer, og må indrømme at jeg klart mere er til en spændende mand, der er klog, sjov og kan gøre mig lidt rød i kinderne, frem for en smuk smuk adonis mand, der bare står og venter på at blive feteret! SÅÅÅÅ kedeligt og uattraktivt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.