Min kæreste er meget overvægtig, lille, halvskaldet og han er ikke den pigerne vender sig efter. Men han er dejlig....han har det der glimt i øjet og masse af charme. Hvis jeg skulle have gået udelukkende efter udseendet, jamen så havde jeg sikkert ikke ham som kæreste. Men jeg er typen der giver folk en chance. De kan jo have en personlighed, der gør at alt det andet er ligegyldigt.
Der er dog een ting. Hvis jeg kunne ændre noget på min kæreste, så ville jeg ikke have noget imod, hvis han pludselig voksede 15 cm i højden. Han er nemlig mindre end mig hehe 
Jeg har kommet på dating-sider i mange år og har faktisk afvist en del. Hvis dem der skriver til mig, ser alt for godt ud, så fravalgte jeg dem, fordi hvorfor ville de have sådan en som mig? Jeg var jo både tyk, ikke særlig køn......jaaa øhh tror jeg blev usikker, når disse fyre skrev til mig, for så føler man at man pludselig selv skal til at være perfekt, og jeg ville nok aldrig føle at jeg var helt god nok til ham. Så jaaaa jeg afviser vist den anden vej hehe 
Men nu har jeg en kæreste, så leder ikke efter nogen længere.
Anmeld