Til trådstarter, at dømme ud fra dit billede har du ingen grund til lav selvværd. Du ser da ud som en pæn pige.
Husk også, at vi alle har et eller andet man er lidt utilfreds med.
Jeg havde en veninde, som da vi var yngre (pre- mænd og unger) tit tog i byen. Hun lignede en million og mændende flokkes om hende. Hendes make-up var perfekt og hendes slanke væsen gjorde at hun var toppen af poppen. Jeg kunne ofte føle mig lidt som "jeg tager hende, og så kan du få veninden" hvis man stod og snakkede med to fyre.
Men faktum var, at i dagslys så var hun måske ikke så køn endda (altså nu snakker vi kun om det ydre) og da jeg mødte min kæreste kunne han slet ikke se hvofor han synes hun var så køn. "nej", sagde han. "Du er så naturlig køn, uden for meget sminke. Du ser ung og dejlig ud. Og han havde jo ret. Så det med at man noglegange godt kan føle at man måske ikke er den smukkeste i verden, det er jo også kun for øjnene der ser. Ofte vil ens kæreste jo synes at man er dejlig og smuk.
Personlig har jeg lidt dårlig samvittighed fordi jeg ved, at jeg kan være endnu kønnere med lidt sminke og nyt tøj, men orker det bare ikke (og har så meget allergi at det altid er et helvede når jeg har det på) Men ved godt jeg burde gøre lidt mere ud af mig selv, men tilgengæld ved jeg også, at jeg fin nok som jeg er, og det er jeg også HELT sikker på at du er.
Anmeld