hvad betyder udseendet for jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.443 visninger
18 svar
0 synes godt om
17. december 2010

Sees

Altså hos en fyr??

Jeg ved godt mange siger at det kun er det indre der tæller, men jeg bliver ved med at tage mig selv i at kigge på deres uddseende, og hvis ikke det passer mig, så vil jeg heller ikke lærer manden at kende.

Mistænker lidt mig selv for at jeg gør det fordi jeg selv har så dårlig en selvtillid, og derfor er det vigtigt for mig at en evt. kæreste er pæn, for så kan han jo "veje mig op" eller hvad man siger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

Aves..

Altså hos en fyr??

Jeg ved godt mange siger at det kun er det indre der tæller, men jeg bliver ved med at tage mig selv i at kigge på deres uddseende, og hvis ikke det passer mig, så vil jeg heller ikke lærer manden at kende.

Mistænker lidt mig selv for at jeg gør det fordi jeg selv har så dårlig en selvtillid, og derfor er det vigtigt for mig at en evt. kæreste er pæn, for så kan han jo "veje mig op" eller hvad man siger?

Betyder en del,  hvis ikke jeg tænder på manden, altså det ydrer så ville jeg ikke kunne være sammen med ham...men det er ikke de billedskønne mænd og der skal også være personlighed....de smukke mænd har jeg dårlige erfaringer med, det virker som om de tror det er nok, at de kan fede den lidt på det indre...

Men altså....jeg kan ikke tænde på mænd der lader stå til...de skal gå op i at være sunde og se sunde ud...

Anmeld

17. december 2010

Sees

opper lige den her - Vil gerne høre flere meninger

Anmeld

17. december 2010

eElak

Jildes skriver:

Betyder en del,  hvis ikke jeg tænder på manden, altså det ydrer så ville jeg ikke kunne være sammen med ham...men det er ikke de billedskønne mænd og der skal også være personlighed....de smukke mænd har jeg dårlige erfaringer med, det virker som om de tror det er nok, at de kan fede den lidt på det indre...

Men altså....jeg kan ikke tænde på mænd der lader stå til...de skal gå op i at være sunde og se sunde ud...

Denne her snupper jeg!!! 

Det passede nogenlunde med hvad jeg selv ville skrive. 

Anmeld

17. december 2010

Hvem?

Sees. skriver:

Altså hos en fyr??

Den betyder absolut intet hos mig, min mand kan ligne noget der er li til at lukke op og skide i.... rent ud sagt.... sorry Men han kan til gengæld også være ganske smuk ;O)

Men jeg er nu heller ikke en af Guds kønneste børn, især ikke om morgen - og der vil jeg også ha lov til at være møghamrende grim :O)

Anmeld

17. december 2010

Benjamins'mor

Altså før jeg fandt sammen med min kæreste for lidt over 2 år siden, der gik jeg også meget op i at de skulle være pæne. Men altså, er sådan set ligeglad nu. Min kæreste er ikke den aller kønneste, men han er sku heller ikke grim. Og så ser han temmelig sund ud, sært med den kost han spiser. Men det er jo en anden sag.

Anmeld

17. december 2010

Lou87

Jeg synes man har lov og være kræsen - men man må jo så også tage den konskvens der kan komme.. at man måske ikk har lige så nemt ved og finde "the one"

Jeg personligt vil have begge dele - derved ment både "brain and the look" ... Gider hverken gå på kompromi med en som er grim men til gengæld PRINSEN og heller ikk omvendt ha en hjernedød men lækker mand. Det er måske ondt ment at udseendet også tæller, og man ikk kun tager for det indre, men hvis jeg skal fungere i et forhold, så skal jeg også ha det godt både i og udenfor sengen Og jeg kan sku ikk tænde på en jeg synes er grim, det vel logisk nok hehe.
Og det synes jeg er vigitgt - sex er ikk alt. Men det er en del af et forhold. Så som skrevet først jeg synes det er okay og være LIDT kræsen.. Men også kun lidt - nogen kan man simpelthen ryste på hovedet af, for at tage dem som vennerne sys er pæne og tage sig til takke med en "små-blank" kæreste hehe.

Håber du finder dig en anden måde og føle dig selvsikker - husk du er hvem du er og ser ud som du gør... og det skal du ikk ændre på for andres skyld og er der nogen som ikk kan li dig, dit udseende, eller din måske kun middelmådige udseende fyr.
Så F**K dem! Så de alligevel ikk det værd.

Anmeld

17. december 2010

ESV

Selvfølgelig tæller udseendet... Men en mindre smuk mand kan jo bliver overordenlig smuk med en dejlig personlighed mens en meget smuk mand hurtigt virker langt mindre attaktiv hvis han er lige så dum så vådt bølgepap..

Jeg tror ikke min kærste er synderlig lækker i andre pigers øjne men han er en prins for mig!! Både hvad angår udseendet og personligheden!!

Anmeld

17. december 2010

Vidunderligeunger

SanneBoe skriver:

Den betyder absolut intet hos mig, min mand kan ligne noget der er li til at lukke op og skide i.... rent ud sagt.... sorry Men han kan til gengæld også være ganske smuk ;O)

Men jeg er nu heller ikke en af Guds kønneste børn, især ikke om morgen - og der vil jeg også ha lov til at være møghamrende grim :O)

hahahaha... sååådan der!! 

Anmeld

18. december 2010

tinasmor

Til trådstarter, at dømme ud fra dit billede har du ingen grund til lav selvværd. Du ser da ud som en pæn pige.

Husk også, at vi alle har et eller andet man er lidt utilfreds med.

Jeg havde en veninde, som da vi var yngre (pre- mænd og unger) tit tog i byen. Hun lignede en million og mændende flokkes om hende. Hendes make-up var perfekt og hendes slanke væsen gjorde at hun var toppen af poppen. Jeg kunne ofte føle mig lidt som "jeg tager hende, og så kan du få veninden" hvis man stod og snakkede med to fyre.

Men faktum var, at i dagslys så var hun måske ikke så køn endda (altså nu snakker vi kun om det ydre) og da jeg mødte min kæreste kunne han slet ikke se hvofor han synes hun var så køn. "nej", sagde han. "Du er så naturlig køn, uden for meget sminke. Du ser ung og dejlig ud. Og han havde jo ret. Så det med at man noglegange godt kan føle at man måske ikke er den smukkeste i verden, det er jo også kun for øjnene der ser. Ofte vil ens kæreste jo synes at man er dejlig og smuk.

Personlig har jeg lidt dårlig samvittighed fordi jeg ved, at jeg kan være endnu kønnere med lidt sminke og nyt tøj, men orker det bare ikke (og har så meget allergi at det altid er et helvede når jeg har det på) Men ved godt jeg burde gøre lidt mere ud af mig selv, men tilgengæld ved jeg også, at jeg fin nok som jeg er, og det er jeg også HELT sikker på at du er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.