hvor meget barsel har jeg--

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2010

Anonym trådstarter

DK skriver:

Det er fordi det ikke er "rigtig" kontanthjælp du får så. Man kan nemlig normalt kun få kontanthjælp når man er over 18 år. Når man er under 18 år skal ens forældre jo forsørge en

Så derfor kan der sagtens være andre regler der gælder for dig! Men ring derned og spørg igen! Få dem til at sende dig en bekræftigelse per brev på hvad du må få!

det vil jeg gøre

jeg arbejde en uge inden jeg skulle føde, det arbejede skulle så skære ned, men havde ikke barsel 4 uger før

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

Anonym trådstarter

17. december 2010

Den lykkelige

Anonym skriver:

fik ikke 4 uger inden

Jeg synes det lyder lidt mærkelig.. for hvad jeg ved skal alle da have 4 uger inden.. Nogle virksomheder osv tilbyder 8 uger.. men når man er arbejdsløs var jeg da sikker på at man altid fik 4 uger.. Men får du decideret kontanthjælp???

Anmeld

17. december 2010

2babygirls

milopilo skriver:

Jeg synes det lyder lidt mærkelig.. for hvad jeg ved skal alle da have 4 uger inden.. Nogle virksomheder osv tilbyder 8 uger.. men når man er arbejdsløs var jeg da sikker på at man altid fik 4 uger.. Men får du decideret kontanthjælp???

i følge loven har alle ret til min. 4 ugers barsel før termin. Er du offentlig ansat har du ret til 8 uger før termin

Anmeld

17. december 2010

Anonym trådstarter

milopilo skriver:

ja det vil jeg mene

arbejde en uge inden jeg fødte men de skulle skære ned og keg røj. så skulle meget gerne være på kontanthjælp

Anmeld

17. december 2010

Anonym trådstarter

Tina&Martin skriver:

i følge loven har alle ret til min. 4 ugers barsel før termin. Er du offentlig ansat har du ret til 8 uger før termin

okay underligt

Anmeld

17. december 2010

2babygirls

Anonym skriver:

okay underligt

Har du ikke den lille bog man får ved lægen ?? der står reglerne nemlig i, mener på side 62!!??

Anmeld

17. december 2010

Anonym trådstarter

Tina&Martin skriver:

Har du ikke den lille bog man får ved lægen ?? der står reglerne nemlig i, mener på side 62!!??

uha ved ikk må lige kigge mine ting igennem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.