Opsigelse af lejlighed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2010

Trine89

Pernille08 skriver:

Jeg må indrømme at leje privat her i KBH , deter jeg ikk meget for , de tager midlstaget folk ved røven (ved godt det ikk er alle) men mange , og det tør jeg ikk løbe an på . - så heller vente til vi kan leje noget igennm boligselskab .

Heeh , det forstår jeg udemærket havde vi bare boede et andet sted , havde jeg os haft mere plads . For det er sku dyrt at bo her .

kan jeg egentlig godt forstå.. man skal sku passe på med hvem man lejer hos.. men  at I finder noget i 2011.. 

hehe.. jah det er lidt pebert derover.. 
vores nye lejlighed er som sagt 115 kvm og vi kommer til at gi' lige omkring 7000 kroner om mdr. og det er med vand, varm og mellempakken hos yousee (kabel tv) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

ESV

Trine89 skriver:

Mange tak for svar.. 

Glæder mig også til vi kan komme over i den nye lejlighed .. den er færdig renoveret til os, ril indflytning d. 15 marts 2011. 

og det passe med når vi opsiger pr 1/1-2011 så har vi 3 mdr opsigelse, men skal jo være ude 14 dage før det kunne jo ikke passe bedre sammen. hehe

Så håber jeg du har skrevet din opsiglese og sendt den, vi står i samme sit. at have noget andet den 1/3 men fik afvide vi ikke kunne opsige vores lejlighed før pr. 31.1.2011 for nu gik de jo på juleferie idag så det kunne de ikke tage sig af!!

Anmeld

17. december 2010

mortilnoahogmelina

Trine89 skriver:

kan jeg egentlig godt forstå.. man skal sku passe på med hvem man lejer hos.. men  at I finder noget i 2011.. 

hehe.. jah det er lidt pebert derover.. 
vores nye lejlighed er som sagt 115 kvm og vi kommer til at gi' lige omkring 7000 kroner om mdr. og det er med vand, varm og mellempakken hos yousee (kabel tv) 

Jaaa det skal man nemlig .. - tusinde tak skal du have .

Uhh ja , skulle man have sådan en lejlighed her med alt det ville den nok koste omkring 13000 kr vil jeg tro .

Det er for sindsygt .

Anmeld

17. december 2010

Trine89

ESV skriver:

Så håber jeg du har skrevet din opsiglese og sendt den, vi står i samme sit. at have noget andet den 1/3 men fik afvide vi ikke kunne opsige vores lejlighed før pr. 31.1.2011 for nu gik de jo på juleferie idag så det kunne de ikke tage sig af!!

åårh. det håber jeg sku ikke bliver et problem (det er privat udlejning vi har nu) 

Anmeld

17. december 2010

Trine89

Pernille08 skriver:

Jaaa det skal man nemlig .. - tusinde tak skal du have .

Uhh ja , skulle man have sådan en lejlighed her med alt det ville den nok koste omkring 13000 kr vil jeg tro .

Det er for sindsygt .

Jah det tror jeg gerne det ville koste.. 

Anmeld

17. december 2010

ESV

Trine89 skriver:

åårh. det håber jeg sku ikke bliver et problem (det er privat udlejning vi har nu) 

Nej så kan man jo habe de ser lidt anderledes på det. Håber jeg for jeres skyld for herhjemme er jeg godt nok frustreret!!

Anmeld

17. december 2010

Trine89

ESV skriver:

Nej så kan man jo habe de ser lidt anderledes på det. Håber jeg for jeres skyld for herhjemme er jeg godt nok frustreret!!

Det kan jeg sku godt du er.. ville jeg sku også være hvis det var mig.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.