Opsigelse af lejlighed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.115 visninger
16 svar
0 synes godt om
17. december 2010

Trine89

Hej med jer..

Kæresten og jeg skal have opsagt vores nuværende lejlighed da vi har fundet en ny med mere plads og ALT er nyt  

jeg ved godt det ikke er en hel roman man skal skrive. men jeg kunne godt tænke mig at vide helt præcis hva jeg skal skrive. 

Nogen der måske har en gammel opsigelse liggende som jeg  må se?? 

Trine - 5+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

Mimic

plejer bare at skrive.

vedr. lejlighed på adressen xxx.

hermed opsiges lejemålet pr dags dato, med fraflytning den xxx

mvh. xxx

Linda

Anmeld

17. december 2010

mortilnoahogmelina

Jeg ville da bare skrive kort at vi vælger at opsige vores lejlighed fra den og den dato .Ikk nogen begrundelse eller noget , det har de jo ikk ret til at vide.

Så skynd dig at få den skrevet og sendt så i kan flytte over i det nye

Anmeld

17. december 2010

Trine89

Linda skriver:

plejer bare at skrive.

vedr. lejlighed på adressen xxx.

hermed opsiges lejemålet pr dags dato, med fraflytning den xxx

mvh. xxx

Linda

Okey.. mente nok det ikke ville være det vilde  

Tak for det

Anmeld

17. december 2010

Trine89

Pernille08 skriver:

Jeg ville da bare skrive kort at vi vælger at opsige vores lejlighed fra den og den dato .Ikk nogen begrundelse eller noget , det har de jo ikk ret til at vide.

Så skynd dig at få den skrevet og sendt så i kan flytte over i det nye

Mange tak for svar.. 

Glæder mig også til vi kan komme over i den nye lejlighed .. den er færdig renoveret til os, ril indflytning d. 15 marts 2011. 

og det passe med når vi opsiger pr 1/1-2011 så har vi 3 mdr opsigelse, men skal jo være ude 14 dage før det kunne jo ikke passe bedre sammen. hehe

Anmeld

17. december 2010

mortilnoahogmelina

Trine89 skriver:

Mange tak for svar.. 

Glæder mig også til vi kan komme over i den nye lejlighed .. den er færdig renoveret til os, ril indflytning d. 15 marts 2011. 

og det passe med når vi opsiger pr 1/1-2011 så har vi 3 mdr opsigelse, men skal jo være ude 14 dage før det kunne jo ikke passe bedre sammen. hehe

Det kan jeg godt forstå , her venter vi os bare på at få noget andet , men det er sku sååå svært . - men vi håber der snart er noget 50 kvm er ikk meget til når vi bliver 3 , og farmand skal op kl 05.30 og på arbejde , han vækker jo hele hytten SÅ jeg håber og beder til der snart er noget .

Uhh , det passer jo bare helt perfekt , hvor er det dejligt , så er det hele klar til baby kommer endda

Anmeld

17. december 2010

Trine89

Pernille08 skriver:

Det kan jeg godt forstå , her venter vi os bare på at få noget andet , men det er sku sååå svært . - men vi håber der snart er noget 50 kvm er ikk meget til når vi bliver 3 , og farmand skal op kl 05.30 og på arbejde , han vækker jo hele hytten SÅ jeg håber og beder til der snart er noget .

Uhh , det passer jo bare helt perfekt , hvor er det dejligt , så er det hele klar til baby kommer endda

Årrh håber da også i snart finder noget.. 

Hvor søger i henne?? 

og så syntes jeg at 78 kvm var lidt for os. og den nye er 115 kvm. så massere plads til bebs.  

Anmeld

17. december 2010

mortilnoahogmelina

Trine89 skriver:

Årrh håber da også i snart finder noget.. 

Hvor søger i henne?? 

og så syntes jeg at 78 kvm var lidt for os. og den nye er 115 kvm. så massere plads til bebs.  

JAmen vi har ikk så mange krav igen , andet end der ikk må være for langt på job , da det bare koster en krig , så ikk længere væk en Albertslund hvor vi bor nu

- Men gerner tættere på Amager . Vi har søgt rundt omkring , men der er rigtig lang ventetid alle steder synes jeg . - men vi beder til at 2011 er et lykke år

Heeh , ja jeg ville prise mig lykkelig hvis jeg bare havde 70 kvm

Anmeld

17. december 2010

Trine89

Pernille08 skriver:

JAmen vi har ikk så mange krav igen , andet end der ikk må være for langt på job , da det bare koster en krig , så ikk længere væk en Albertslund hvor vi bor nu

- Men gerner tættere på Amager . Vi har søgt rundt omkring , men der er rigtig lang ventetid alle steder synes jeg . - men vi beder til at 2011 er et lykke år

Heeh , ja jeg ville prise mig lykkelig hvis jeg bare havde 70 kvm

hehe. jah det kan jeg godt forstå?? 

hva med privat udlejning?? har i prøvet på Boligportal.dk??

hehe.. jah 70 kvm er jo egentlig også god plads. men bliver jo bare lidt et luksus dyr når lejen ikke er så dyr som derover.. 

Anmeld

17. december 2010

mortilnoahogmelina

Trine89 skriver:

hehe. jah det kan jeg godt forstå?? 

hva med privat udlejning?? har i prøvet på Boligportal.dk??

hehe.. jah 70 kvm er jo egentlig også god plads. men bliver jo bare lidt et luksus dyr når lejen ikke er så dyr som derover.. 

Jeg må indrømme at leje privat her i KBH , deter jeg ikk meget for , de tager midlstaget folk ved røven (ved godt det ikk er alle) men mange , og det tør jeg ikk løbe an på . - så heller vente til vi kan leje noget igennm boligselskab .

Heeh , det forstår jeg udemærket havde vi bare boede et andet sted , havde jeg os haft mere plads . For det er sku dyrt at bo her .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.