jeg har gjort noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2008

heaven

aaaaaaarrrrhhhhh(L)

tak for alle hilsenerne,- ja jeg har fået sovet - jeg kørte hjem og smed mig med min pude og dyne på sofaen da jeg havde spist morgenmad...... så det var dejligt - fik sovet til lidt over 12, så lidt tv, fik lidt at spise og tog så et dejligt varmt mad og smurte mig creme, ordnede bryn osv.....

så fik jeg lige støvsuget og sat lidt vasketøj over.... og så kom manden hjem og vi hentede Lasse(L)

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2008

Anne

heaven skriver:

aaaaaaarrrrhhhhh(L)

tak for alle hilsenerne,- ja jeg har fået sovet - jeg kørte hjem og smed mig med min pude og dyne på sofaen da jeg havde spist morgenmad...... så det var dejligt - fik sovet til lidt over 12, så lidt tv, fik lidt at spise og tog så et dejligt varmt mad og smurte mig creme, ordnede bryn osv.....

så fik jeg lige støvsuget og sat lidt vasketøj over.... og så kom manden hjem og vi hentede Lasse(L)

Jannie

Uha Jannie
Sikke en skøn dag. Så er du opladet igen og klar til en tørn :)
KH
Anne

Anmeld

3. september 2008

1977

Profilbillede for 1977
heaven skriver:

aaaaaaarrrrhhhhh(L)

Jannie

Det lyder som en SKØN dag. Bliver helt misundelig på dig :D Trøster mig med at jeg skal til massør i morgen :)

(H)

Anmeld

3. september 2008

MorCamilla

Hvor lyder det til at du har haft en dejlig dag Jannie... :) Så skønt at man ind i mellem kan hive en dag ud af kalenderen og sætte den i "jeg" tegnet og kun hygge med sig selv... Hvor er det dejligt for dig at du har fået ny energi igen...:)

Knus fra Camilla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.