jeg har gjort noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

985 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. september 2008

heaven

jeg aldrig troede jeg ville gøre..... jeg har afleveret min søn i dp selvom jeg har fri....

og hvad skal jeg så ??? NADA..... Jeg skal sove sove sove sove, z z z z z z z z z, og sove til jeg ikke kan sove mere....

Jge har ikke sovet om natten i 3 uger nu, og jeg er bare så træt - og overskudet er ved at være brugt, både herhjemme og på arbejde - jeg har hovedepine næsten dagligt osv... så selvom jeg egentlig ikke vil det, så har jeg besluttet at afl Lasse, så jeg kan få ladet op...

bare lidt formiddagstanker herfra - godnat(L)

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2008

Balderson

Hej Jannie

Du er menneskelig, det er alså ok :)

Håber du må få en fantastisk lur :)

Mvh

Anmeld

3. september 2008

Anne

heaven skriver:

jeg aldrig troede jeg ville gøre..... jeg har afleveret min søn i dp selvom jeg har fri....

og hvad skal jeg så ??? NADA..... Jeg skal sove sove sove sove, z z z z z z z z z, og sove til jeg ikke kan sove mere....

Jge har ikke sovet om natten i 3 uger nu, og jeg er bare så træt - og overskudet er ved at være brugt, både herhjemme og på arbejde - jeg har hovedepine næsten dagligt osv... så selvom jeg egentlig ikke vil det, så har jeg besluttet at afl Lasse, så jeg kan få ladet op...

Jannie

Lyder som nogle hårde uger. Jeg ønsker dig verdens bedste søvn :)
KH
Anne

Anmeld

3. september 2008

Mathilde

Hej Jannie

Det lyder som nogle hårde 3 uger.
Jeg håber du får slappet en masse af og bliver genopladet:)

(H)Mathilde

Anmeld

3. september 2008

rlyn

Rigtig god dasedag :)

Knus
Rikke - som også tager dase-fridage ind imellem uden Tristan...vi er vel kun mennesker ;)

Anmeld

3. september 2008

twinboys

Mon du stadig sover ellers sender jeg Ole lukøje til dig og sender her en håndfuld gode drømme...

Så håber du er ved at få ladet godt op igen...

Nat nat fra Majbritt

Anmeld

3. september 2008

moniquesmor

vi er alle mennesker her inde håber du sover dejligt og du for en masse indergi

Anmeld

3. september 2008

1977

Profilbillede for 1977
Håber du fik dig en god skraber :))

(H)

Anmeld

3. september 2008

Honningblomst

heaven skriver:

Jannie

Der er IKKE noget værre end ikke at få sin søvn....man bliver jo virkelig sindsyg til sidst.
Håber du har fået sovet dejligt...du har fortjent det..:)
Knus Eva..

Anmeld

3. september 2008

twinboys

Sover du endnu eller er du vågnet op fra den gode søvn???

Var det rart???:)

Majbritt(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.