Må min dreng få det her af spise?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2010

mor-til-vanessa

Low skriver:

Må min dreng på lidt over 5½ måned få det her øllebrød af spise?

man siger jo 6 mdr, men min datter fik lidt øllebrød som 5 1/2 måned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

Leneur

Low skriver:

Ja jeg mener også det er fra 6 mdr.. men så det er ikke så godt jeg begynder nu, så skal jeg vente til 1  januar for der bliver han nemmelig 6 mdr ?

Altså jeg er altid startet ca. 14 dage før med at give min datter lidt smagsprøver af forskellige ting. Man skal jo altid være obs på hvordan maven reagerer. Et eller andet sted tror jeg nu ikke at 14 dage har så meget at sige men du skal jo selvfølgelig gøre hvad du synes er bedst.

Anmeld

17. december 2010

Mor til prinsessen :-)

Low skriver:

Må min dreng på lidt over 5½ måned få det her øllebrød af spise?

Undskyld jeg spørger... Men har hørt de må få andet end mælk allerede fra de er 4 måneder, HVIS de selv viser de gerne vil have det... Så det jeg tænker er at så man han da godt få øllebrød fra nu hvis han viser interesse for at vil have andet??

Men altså ,har selv kun en datter på 2 måned, så det er bare "rygter" jeg har hørt, har ikke selv sat mig ind i det :-)

Anmeld

17. december 2010

Low

Mor til prinsessen :-) skriver:

Undskyld jeg spørger... Men har hørt de må få andet end mælk allerede fra de er 4 måneder, HVIS de selv viser de gerne vil have det... Så det jeg tænker er at så man han da godt få øllebrød fra nu hvis han viser interesse for at vil have andet??

Men altså ,har selv kun en datter på 2 måned, så det er bare "rygter" jeg har hørt, har ikke selv sat mig ind i det :-)

Jeg ved jeg faktisk ikke . Jeg prøvede at give han noget men han kunne ikke lide det, eller han lignede en der skulle brække sig men så var der nogle der anbefalede at jeg kom noget frugt i så det vil jeg prøve imorgen tror jeg

Anmeld

17. december 2010

Maise

fra 6 mdr. pga gluten ligeledes havregrød.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.