Må min dreng få det her af spise?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

767 visninger
14 svar
0 synes godt om
17. december 2010

Low

Må min dreng på lidt over 5½ måned få det her øllebrød af spise?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

Valle81

Low skriver:

Jeg mener man siger øllebrød og havregrød er fra 6 mdr pga det høje gluten indhold:0)

Men vi bruger selv den der hjemme, nem og lige til:0) Anton fik den fra 6 mdr:0)

Anmeld

17. december 2010

Low

Valle81 skriver:

Jeg mener man siger øllebrød og havregrød er fra 6 mdr pga det høje gluten indhold:0)

Men vi bruger selv den der hjemme, nem og lige til:0) Anton fik den fra 6 mdr:0)

Ja jeg mener også det er fra 6 mdr.. men så det er ikke så godt jeg begynder nu, så skal jeg vente til 1  januar for der bliver han nemmelig 6 mdr ?

Anmeld

17. december 2010

patella

Low skriver:

Er lige nysgerrig... Hvor køber du den henne?

Anmeld

17. december 2010

Low

patella skriver:

Er lige nysgerrig... Hvor køber du den henne?

Det var min mor der købte den. Jeg mener at det var netto men jeg er ikke sikker Jeg kan godt lide øllebrød nemmelig men den her er uden sukker og alt det så jeg er ikke så vild med den og så tænkte jeg at jeg kunne bruge den til Alexander

Anmeld

17. december 2010

Pige2009

Low skriver:

Ja, det skulle der ikke være nogen problemer i Fint billede forresten

Anmeld

17. december 2010

Lise

JA, seks måneder - så må han få det  Det er det samme vi bruger herhjemme.. Vi køber det i Føtex for 15,50 kr pr pose. Og der er til mange portioner.

Anmeld

17. december 2010

Low

Jeg prøvede lige nu her at lave noget til ham så han kunne smage på det men han laver et ansigt som om han er ved at brække sig så det skal jeg nok vente med at lave hehe

Anmeld

17. december 2010

Lise

Low skriver:

Jeg prøvede lige nu her at lave noget til ham så han kunne smage på det men han laver et ansigt som om han er ved at brække sig så det skal jeg nok vente med at lave hehe

Jeg lader det gerne stå i blød i et par timer inden jeg laver det. Bruger 1,2 dl vand og 20 g pulver, og så blander jeg det op med smør og sødmælk. Og serverer frugtmos til. Min søn kan vældig godt lide det.

Anmeld

17. december 2010

patella

Low skriver:

Prøv med lidt frugtmos i (måske først når han er 6 måneder) Det er nok ret mærkeligt i smagen når der ikke er sukker i... men frugtmosen har hjulpet på det herhjemme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.