6 uger henne og alle symptomer nærmest forsvundet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2010

mahanna

hejsa

jeg har det på samme måde, heller ingen symtomer overhovedet,  mine symtomer forsvandte også i uge ca 6 og er blevet skannet 2 gange, igennen lægen da jeg har mistet en gang før og min baby har det godt, selv om jeg dårligt kan mærke jeg er gravid kun kvalem ind i mellem, så tror det er meget alm men ved det ikke, men jeg er i dag 12 uger hene og skal skannes igen den 22 nakkefold så må vi se, tror at grunden til man bliver narvøs er at man altid hører folk fortælle om deres symtomer, men min læge siger at det er lige normalt begge dele,  så aflene er du ikke om at værer symtom fri gravid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

mahanna

hejsa

jeg har det på samme måde, heller ingen symtomer overhovedet,  mine symtomer forsvandte også i uge ca 6 og er blevet skannet 2 gange, igennen lægen da jeg har mistet en gang før og min baby har det godt, selv om jeg dårligt kan mærke jeg er gravid kun kvalem ind i mellem, så tror det er meget alm men ved det ikke, men jeg er i dag 12 uger hene og skal skannes igen den 22 nakkefold så må vi se, tror at grunden til man bliver narvøs er at man altid hører folk fortælle om deres symtomer, men min læge siger at det er lige normalt begge dele,  så aflene er du ikke om at værer symtom fri gravid.

Anmeld

20. december 2010

tingimor

Jeg havde igen syntomer overhoved før i uge 14-15 stk.. så har jeg altså også bare lægget, med konstandt kvalme i 14 dag.Inden den forsvandt igen..

også havde jeg nogle uger hvor jeg intet mærket og nu har jeg så en periode igen hvor jeg bare er øm og træt i helle kroppen så tror helt klart ikke du har noget at bekymre dig om..

Men hvis det fylder meget og du er nervøs så vil jeg helt klart betale mig for at få det tjekket  " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/17986.gif" alt="" />

Anmeld

20. december 2010

Anonym trådstarter

Tusind tak Piger :-)

Jeg håber bare så meget at jeg er en da dem som ingen symtomer har gennem graviditeten - jeg syns det er meget i perioder faktisk, lidt hver anden dag hvor jeg føler jeg kan mærke forskellige ting og mine bryster er ømme osv osv..

lige i de her dage er jeg bare træt træt og træt og øm i mine muskler som om jeg skal til at være syg, jeg har lidt kvalme eller mere sådan madlede, jeg kan ikke finde ud af hvad jeg har lyst til at spise og da jeg i dag handlede ind til noget kyllling og kartofler i ovnen var det bare slet ikke det jeg havde lyst til da jeg kom hjem..

jeg har overvejet at få en ts scanning og har også set på tider men der er ingen uden for min arbejdstid så jeg syns det er lidt svært..

Anmeld

21. december 2010

Holbæktrunten

Hej du...

Jeg fandt ud af at jeg er gravid i går - til min store (og glædelige) overraskelse.

Jeg har abselut ingen symptomer haft, udover en lillebitte næsten ikke nævneværdig murren i understellet engang imellem. Ellers INTET!

Lidt træls, for synes egentlig at det er lidt snyd at jeg ikke får lov at opleve de symptomer der plejer at følge med. Men jeg kan jo nå at æde de ord i mig mange gange endnu :0)

Lad os nyde vores symptomfrihed så længe vi kan - før eller siden skal der nok komme nogen - om ikke andet en stor mave

Anmeld

21. december 2010

Anonym trådstarter

Tillykke med graviditet :-) sikke en dejlig nyhed..

og ja lad os bare nyde at vi ikke symptomer har, det er også det jeg selv er kommet frem til efter alle de søde indlæg, men man kan jo ikke undgå at blive lidt bekymret når det går super tror man straks at der er noget galt :-)

Anmeld

21. december 2010

Marco2

Tror også jeg ville betale mig fra en scanning. Nu ved jeg ikke hvor du bor henne, men nogle af klinikkerne har sommetider åbent på lørdage …

Jeg oplevede selv i en af min aborter at symptomerne forsvandt og at min intuition sagde mig at alt ikke var som det skulle være, og jeg havde desværre ret.

Håber det bedste for dig.

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.