6 uger henne og alle symptomer nærmest forsvundet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

32.031 visninger
16 svar
1 synes godt om
17. december 2010

Anonym trådstarter

Hej Piger,

Jeg er lidt bekymret, jeg er i dag 6 uger henne og alle de symptomer jeg havde i starten er næsten væk..

mine bryster er ikke længere super ømme men er blevet mere tunge og kløende, jeg har ingen kvalme kun lidt rumlen i maven, ja alle de symptomer jeg syns jeg havde i starten er aftagende..

det sætter jo alle mulige tanker igang hos mig, er det ikke liv ?? er jeg ved at abortere eller hva sker der..

jeg har ikke blødt på noget tidspunkt overhovedet men hvorfor er jeg så, så bekymret ??

jeg overvejer virkelig at bestille en ts scanning så jeg kan få be/afkræftet om den har det godt derinde..

skør som jeg er har jeg lige taget en g- test og den blev mega positiv med det samme den kom i kontakt med urin..

piger, skal jeg være bekymret ?? hvordan forløb jeres graviditeter? havde i symtomer som kom og gik ??

Hjælp den bekymrede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

betiinsen

det er svært at sige.. tror ikke du skal være bekymret, men det med en urintest nu kan du ikke gå efter, da den stadig vil vise positiv hvis du er ved at miste.. altså jeg kastede op fra uge 4 til uge 17.. men det er virkeligt forskelligt, og det med de der symptomer kan du ikke gå efter.. men hvis det hjælper dig og du er bekymret, så betalt for en tryghedsscanning, har jeg selv gjort flere gange i min graviditet

Anmeld

17. december 2010

Karina84

Jeg har ikke ikke rigtig haft nogen graviditets symptomer (er i dag 28+6)... Jeg havde lige en lille bitte smule kvalme i starten, eller det var måske mere mad-lede eller hvad man skal kalde det, fik det i hvert fald dårligt når jeg skulle lave aftensmad. Ellers så har jeg faktisk ikke rigtig mærket til noget  

Så man behøver jo ikke ha alle tegnene for at være gravid, så tror du kan være ganske rolig

Anmeld

17. december 2010

MamaLook

Jeg tænkte ikke så meget på, om der var symptomer eller ej. Men jeg frygtede godt nok hele tiden, at der ikke var noget alligevel - så jeg tog også hele tiden tests for at berolige mig selv. NF-scanningen beroligede helt vildt (selvfølgelig), men det var først, da jeg mærkede liv hver dag, at jeg blev helt rolig. Eller "helt rolig" kan man vel ikke sige, for var der ikke tegn på liv i mange timer, blev jeg igen urolig og puffede blidt til maven, drak iskold vand osv. for at kunne mærke ham igen.

Jeg tror, det er helt helt normalt som gravid at være bekymret.

Anmeld

17. december 2010

Tropez

De eneste symptomer jeg har haft er i starten af uge 4 hvor jeg havde kvalme 3 dage i steg og det var virkeligt slemt, derefter er det forsvundet og ikke kommet retur, det eneste jeg ellers har af symptomer er en smule ømme brystvorter, det er ikke hele tiden, og det er for det meste kun når jeg kommer ud i frosten at det er slemt, og jeg var til scanning i går obligatorisk som følge af fertilitesbehandlingen og der var den fineste lille klat med et blinkende hjerte så, jeg tror ikke du skal være bekymret, jeg har faktisk ikke følt mig gravid overhovedet før i går, da man så der var liv, så hvis det kan hjælpe dig så få lavet den ts, men ellers tror jeg nok alt er ok 

Anmeld

17. december 2010

Mor til prinsessen :-)

Sådan var det for mig da jeg gik ind i uge 13.... og jeg var ligesom dig meget bekymret.(Men nu har jeg en datter)

Men tror det er svært at komme igennem en graviditet uden bekymringer.... Når du kommer over denne bekymring, så kommer der en næste... sådan var det i hvert fald for mig...

Men ellers se tiden an, ellers ring og snak med JM eller læge, det er det de også er til for :-)

Anmeld

17. december 2010

Maise

symptomer kan komme og gå. så længe du ikke bløder, har ondt og testen er positiv, vil jeg bestemt mene at alt er ok

Anmeld

17. december 2010

Anonym trådstarter

År tak skal i have piger, jeg havde bare brug for at høre fra nogen som hellerik havde nogen symptomer rigtig, som er langt i forløbet eller allerede har født..

jeg håber sådan at jeg snart kan glæde mig over at jeg er gravid´uden at bekymre mig hele tiden :-)

tusind tak!

Anmeld

19. december 2010

Anonym trådstarter

vil meget gerne høre fra flere, hvis der er nogen som har haft samme oplevelse..

Anmeld

19. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej Piger,

Jeg er lidt bekymret, jeg er i dag 6 uger henne og alle de symptomer jeg havde i starten er næsten væk..

mine bryster er ikke længere super ømme men er blevet mere tunge og kløende, jeg har ingen kvalme kun lidt rumlen i maven, ja alle de symptomer jeg syns jeg havde i starten er aftagende..

det sætter jo alle mulige tanker igang hos mig, er det ikke liv ?? er jeg ved at abortere eller hva sker der..

jeg har ikke blødt på noget tidspunkt overhovedet men hvorfor er jeg så, så bekymret ??

jeg overvejer virkelig at bestille en ts scanning så jeg kan få be/afkræftet om den har det godt derinde..

skør som jeg er har jeg lige taget en g- test og den blev mega positiv med det samme den kom i kontakt med urin..

piger, skal jeg være bekymret ?? hvordan forløb jeres graviditeter? havde i symtomer som kom og gik ??

Hjælp den bekymrede.

Synes bestemt, du skal få en ts..det er jo derfor det hedder det.
Men jeg er sikker på alt er som det skal være.
Tingene ændrer sig hele tiden de første mange uger, og du er sikkert bare en af de, hvor de første symptomer hurtigt klinger af.
Så nyd du bare din graviditet og at det tilsyneladende glider let og ubesværet for dig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.