Ehm...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2010

Muffinmus

og DERFOR er de holdt med at lave de undersøgelser på folk.Rigtigt mange læger gør det slet ikke mere.

Lægerne er simpelthen for dårlige til at vudere den slags da det også handler om hvad nr barn det er. Det gør at de sneder folk unødigt afsted til scanninger:-)

Eftersom det ikke er dit første barn tror jeg simpelthen bare det er din livmoder der er lidt større og derfor snyder det.

Men bliver da spændende at se hvad en scanning så siger, om lægen har vuderet forkert eller ej.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

birthee

Spændende spændende!!! Glæder mig da til at høre hvad I når frem til at resultat... Krydser fingre!!!

Anmeld

26. december 2010

Musen5

Musen5 skriver:

Var til 1. lægebesøg i tirsdags. havde regnet mig fra til at jeg ca sku være 9+4...

Men efter gyn undersøgelse mener min læge nu at jeg er 12 uge plus det løse så går pt og venter på brev om at jeg skal til scanning så hurtigt som muligt.

Bliver spændende at se om der ligger brev til mig når jeg kommer hjem... skal aflevere ungerne hos deres far

/Livsmor (måske) 12+5

Jamen fik som sådan ikke nogen terminsdato da jeg ikke var så langt henne som min kære læge mente, men som hende der scannede mig sagde var er at jeg er var ca 9+4 d 23 og det giver en terminsdato omkring d 24/7.

Skal til NF scanning d 13/1 og der ville hun give mig en dato da der er mere at scanne end der var den 23.

Og gudskelov var der kun en.

/livsmor 10+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.