Ehm...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

980 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. december 2010

Musen5

Var til 1. lægebesøg i tirsdags. havde regnet mig fra til at jeg ca sku være 9+4...

Men efter gyn undersøgelse mener min læge nu at jeg er 12 uge plus det løse så går pt og venter på brev om at jeg skal til scanning så hurtigt som muligt.

Bliver spændende at se om der ligger brev til mig når jeg kommer hjem... skal aflevere ungerne hos deres far

/Livsmor (måske) 12+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

Tropez

det var sørme da noget af en brat opvågning og få, håber du snart får vished og at alt er som det skal være 

Anmeld

17. december 2010

Karina84

Sjovt, akurat det samme oplevede vi...  Vi troede også at jeg var i uge 9+ til vores 1. lægebesøg, men da hun mærkede på mig, synes hun at jeg var for stor til kun at være i uge 9+. Så hun ringede med det samme, mens vi var der, til en scanningklinik og vi var så heldige at hun kunne ta os med det samme. Så en halv time efter så vi vores lille dreng for første gang  De mente også at jeg så var i uge 12+  

Det var noget af en oplevelse, vi havde slet ikke regnet med at skulle se den bette før til NF, som jo først skulle være nogle uger efter. Men det gik pludselig rigtig stærk og blev skulle jo så også huhej til NF scanning

Anmeld

17. december 2010

annec

ved mig der regnede de ud til at jeg var 12+4, men var kun 5+6 hehe

Anmeld

17. december 2010

JetteH

jeg regne med jeg var 1 måned henne da jeg blev gravid, da jeg kom op til lægen var jeg ca 2½ måned henne så kom jeg til scanning der var jeg 3 måneder henne.. og var til scanning en uge efter jeg havde været ved lægen.. 

jeg syntes det var som at få en hammer i hoved, for hvis nakkefoldscanningen ikke var god og moderkageprøven heller ikke var god så skulle jeg have abort i 3 måned..

men heldigvis er det godt, og er nu i uge 32+6 henne idag og venter en pige 

held og lykke herfra 

Anmeld

17. december 2010

Sofia

Hvor vildt du er så langt henne, men kun dejligt for dig jo Hvis ikke du snarest får brevet så ring og ryk for det!!

Anmeld

17. december 2010

bvk

Min læge skød mig også til at have regnet minimum 2 uger forkert - desværre vil sygehuset ikke acceptere lægens skøn efter en gyn uanset diverse klager, så jeg venter fortsat på scanning - og hvis lægen har ret er jeg i dag 14+det løse, og efter min egen beregning 12 uger præcis...

Har dog heldigvis fået svar på blodprøverne og umiddelbart er det meget usandsynligt at baby har en for stor nakkefold.

(og ja man kan jo altid vælge en privat scanning - men eneste mulighed i mit nærområde er en privat scanning af ham lægen, der ikke vil scanne før tid på sygehuset)

Anmeld

17. december 2010

Musen5

*suk*
Intet brev endnu.

Ringer og hører min læge ad mandag morgen. Så må hun ringe og rykke eller give mig et nummer jeg kan ringe til

/Livsmor 12+5 (eller noget)

Anmeld

20. december 2010

Musen5

Musen5 skriver:

Var til 1. lægebesøg i tirsdags. havde regnet mig fra til at jeg ca sku være 9+4...

Men efter gyn undersøgelse mener min læge nu at jeg er 12 uge plus det løse så går pt og venter på brev om at jeg skal til scanning så hurtigt som muligt.

Bliver spændende at se om der ligger brev til mig når jeg kommer hjem... skal aflevere ungerne hos deres far

/Livsmor (måske) 12+5

Har fået brev idag og skal til terminsscanning d 23/12 kl 9.

Wish me luck

/Livsmor 13+1

Anmeld

20. december 2010

paprika

Musen5 skriver:

/Livsmor (måske) 12+5

Det lyder da som en glædelig nyhed (: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.