Farvel og tak for denne gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2010

BinaMor

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

Sakris

Hvor kan jeg godt forstå dig. Men hvor er det dog trist. Ønsker af hele mit hjerte at det lykkes jer næste år, og at vi får dig at se herinde igen!

Anmeld

17. december 2010

ulleby

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hej Piger. Har netop fået min mens igen og er blevet afvist til IUI 6 da det ligger sammen med juledagene og de derfor ikke vil tage mig ind.

Oven i det er der kommet brugerbetaling og jeg er slidt, brugt, og færdig psykisk. Lige nu ved jeg ikke hvad der skal ske.

SÅ jeg har besluttet at ligge min profil i bero for en tid, og få det hele lidt på afstand. Jeg ved ikke om jeg vender tilbage lige forløbig. 

At hele mit hjerte tusind tak for al støtte og opbakning. Det har betydet mere end i aner.

Vil samtidig benytte lejligheden for at ønske jer alle held og lykke med PB,  og en glædelig jul med ønsket om et godt og lykkebringende nytår.

Vi ses...

Alexis.

Hvor er det dog uretfærdigt Det gør rigtig ondt at læse diot indlæg!

Håber du finder ro omkring situationen Og trods det hele får en glædelig jul og god nytår

Didde

Anmeld

17. december 2010

Meliora

Rigtig meget held og lykke:-) I må igang med IVF eller ICSI når du lige har fået en pause og I har fået sparet op. Er sikker på at vi får ny regering til næste valg, og så bliver loven rullet tilbage, det har opositionen garanteret:-)

Anmeld

17. december 2010

B&J

Håber virkelig 2011 bliver jeres år.. og det snart kan lykkes jer... glæder mig til af se dig igen her inde....

mange juleknus her fra

Anmeld

17. december 2010

LinLin

Åh det er jeg ked af at høre

Kan godt forstå du har brug for en pause... Håber du vender tilbage når du er klar

Alt muligt held & lykke

Anmeld

17. december 2010

Ann.

Held og lykke til dig søde!  

Håber virkelig at I snart får jeres drøm opfyldt - det fortjener I 

Mange kram til dig - håber ikke du taber modet fuldstændig 

Anmeld

17. december 2010

NoName

Forstår dig godt....

ønsker dig og din familie et godt og LYKKEBRINGENDE år 2011.....

see you on the other side...

knus herfra....

Anmeld

17. december 2010

Putomanen

Jeg ønsker dig også alt held og lykke. Jeg kan godt forstå dit valg, og jeg håber, at det vil give dig ro til, at det lykkes for dig

Anmeld

17. december 2010

klmf

Åååårrrrhhhh..... Altså! Synes ikke det er i orden I ikke bare kan få den baby altså....

Men forstår udmærket du trænger til en pause, så rigtig meget held og lykke på din videre færd (til du måske dukker op herinde igen).

- hvis du stadig er interesseret i den lille medicinske ordbog, så sig bare til.

Knus Charlotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.