Farvel og tak for denne gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.072 visninger
29 svar
0 synes godt om
17. december 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej Piger. Har netop fået min mens igen og er blevet afvist til IUI 6 da det ligger sammen med juledagene og de derfor ikke vil tage mig ind.

Oven i det er der kommet brugerbetaling og jeg er slidt, brugt, og færdig psykisk. Lige nu ved jeg ikke hvad der skal ske.

SÅ jeg har besluttet at ligge min profil i bero for en tid, og få det hele lidt på afstand. Jeg ved ikke om jeg vender tilbage lige forløbig. 

At hele mit hjerte tusind tak for al støtte og opbakning. Det har betydet mere end i aner.

Vil samtidig benytte lejligheden for at ønske jer alle held og lykke med PB,  og en glædelig jul med ønsket om et godt og lykkebringende nytår.

Vi ses...

Alexis.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

Becks

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hej Piger. Har netop fået min mens igen og er blevet afvist til IUI 6 da det ligger sammen med juledagene og de derfor ikke vil tage mig ind.

Oven i det er der kommet brugerbetaling og jeg er slidt, brugt, og færdig psykisk. Lige nu ved jeg ikke hvad der skal ske.

SÅ jeg har besluttet at ligge min profil i bero for en tid, og få det hele lidt på afstand. Jeg ved ikke om jeg vender tilbage lige forløbig. 

At hele mit hjerte tusind tak for al støtte og opbakning. Det har betydet mere end i aner.

Vil samtidig benytte lejligheden for at ønske jer alle held og lykke med PB,  og en glædelig jul med ønsket om et godt og lykkebringende nytår.

Vi ses...

Alexis.

ØV ØV ØV ØV ØV OG ØV!!!!

Jeg vil ønske dig alt muligt held og lykke søde.. Og jeg forstår dig fuldt ud

Når du får mod på det og hvis du bor i KBH, så få en henvisning til www.copenhagenfertilitycenter.com Mener ikke brugerbetalingen som sådan er inde over der...

Anmeld

17. december 2010

Louisiana

Det er jeg da frygtelig ked af at hører! Både, at de ikke vil give dig mere behandling, og at du lukker din profil  

Selv tak for al din støtte, det har været en fornøjelse at 'kende' dig, og jeg håber selvfølgelig, at du vender tilbage engang.

Jeg ønsker dig al mulig held og lykke, og glædelig jul og godt nytår til dig også

Anmeld

17. december 2010

fit_fys

Kan godt forstå din beslutning søde... Håber virkelig du snart kommer ovenpå igen!

Knus herfra og  for at 2011 bliver JERES baby-år!

Anmeld

17. december 2010

Low

Vi ses...

Alexis.

Nøøj hvor bliver jeg bare ked af på jeres vejne

Jeg krydser virkelig fingere for der sker jer noget godt snart!

Jeg er en af dem som har fulgt dig fra sidelinjen for jeg vil ikke gøre mig klog på alle de behandlinger.

Knus her fra!

Anmeld

17. december 2010

Ranarupta

Åh nej, søde! Er virkelig ked af, at du ikke fik lige netop den julegave...
Og selvom jeg er ked af, at du sætter profilen på pause, så forstår jeg dig godt.
Jeg håber, at vi ses igen herinde!
Stort kram herfra!

Anmeld

17. december 2010

Miia90

17. december 2010

maria_wlt

Øv hvor er det træls læsning... 

Føler virkelig så meget med jer som ikke kan blive gravide..

Håber virkelig at 2011 er jeres år, og jeres baby kommer til jer..

KÆMPE , og håber du snart er tilbage

Anmeld

17. december 2010

twinboys

Nej nej nej hvor bliver jeg ked af at læse dit indlæg... Men forstår godt at du vælger at sætte din profil lidt i bero...

Men jeg kommer til at savne dig herinde...

Ønsker dig en rigtig dejlig jul og et LYKKEBRINGENDE nytår...

Håber 2011 bliver året som smiler til dig...

Jeg krydser ihvertfald fingre for dig....

Held og lykke til...

Majbritt

Anmeld

17. december 2010

Bondepigen

Vi ses...

Alexis.

Åh nej, søde. Det er jeg virkelig ked af at høre. Kan godt forstå, du har brug for en lille pause herfra. Håber så meget at der kommer en lille baby til jer på et tidspunkt. Føler virkelig med dig!Kram herfra!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.