Prøv lige at hør min ven (youtube, musik)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2010

Low

Louisiana28 skriver:

Nu er den musikgenre ikke lige min stil, men han har da en okay stemme. Han skulle måske gøre mere ud af selve musikken, for den er ret kedelig, og alt for ensformig hele vejen igennem.

Sødt af dig, at promovere ham

Tænker du på melodien? Det er ikke ham der har lavet den men han har selvfølgelig haft noget at skulle have sagt ). Men ja der er selvfølgelig fejl og mangler men man kan håbe at han gør mere ud af det når han nu godt kan lide at lave musik .

Det ville være kedeligt hvis vi alle kunne lide det samme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

Dinna88

Low skriver:

Ja der er et par fejl men når man tænker på at han lige er startet på musikken synes jeg det er gået meget godt. ja stemmen synes jeg også er super

Jah.. Men måske han skulle få inputs fra andre?  

Anmeld

17. december 2010

Alberts/

Low skriver:

Jeg er normalt også til dansk rap og høre kun dansk rap så jeg er også kræsen hehe.. ja jeg ved godt der er fejl og mangler men jeg håber for ham at han  gør mere ud af det , især hvis han kan lide det

jeg er slet ikke til rap hih, men ved faktisk endelig ikke hvad jeg er til, falder bare over en sang jeg kan lide,   

men ja øvelse gør mester(;

Anmeld

17. december 2010

Louisiana

Low skriver:

Tænker du på melodien? Det er ikke ham der har lavet den men han har selvfølgelig haft noget at skulle have sagt ). Men ja der er selvfølgelig fejl og mangler men man kan håbe at han gør mere ud af det når han nu godt kan lide at lave musik .

Det ville være kedeligt hvis vi alle kunne lide det samme

Ja, fik da lige skrevet forkert. Jeg mente selvfølgelig melodien  Den mangler 'liv', hvis du forstår? Og det gør desværre også, at din vens stemme bliver kedelig. Han har ikke rigtig kraft nok i stemmen til, at løfte dét, som melodien mangler. Dét, at melodien er ensformig, og kører i de samme få akkorder hele vejen igennem, har måske dæmpet på din vens sang. Eller, det ved jeg jo ikke, måske kan han bare ikke andet end det han gør dér. Jeg kender ham jo ikke

Anmeld

17. december 2010

Low

Louisiana28 skriver:

Ja, fik da lige skrevet forkert. Jeg mente selvfølgelig melodien  Den mangler 'liv', hvis du forstår? Og det gør desværre også, at din vens stemme bliver kedelig. Han har ikke rigtig kraft nok i stemmen til, at løfte dét, som melodien mangler. Dét, at melodien er ensformig, og kører i de samme få akkorder hele vejen igennem, har måske dæmpet på din vens sang. Eller, det ved jeg jo ikke, måske kan han bare ikke andet end det han gør dér. Jeg kender ham jo ikke

Det kan jeg godt følge dig i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.