Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Han er ret ny i faget, så når man tænker på det, så synes jeg han er rigtig dygtig. Det bedste er hans stemme synes jeg
http://www.youtube.com/watch?v=JxSdT0YBI9M
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Han er sQ da meget go....
Hold da helt FAST, han minder om Alex!! Det var da helt sygt... Jeg kunne godt have troet at det var Alex.
Jeg synes musikken er ret kedelig, men han har godt nok en dejlig stemme Kunne nok blive rigtig godt hvis han sang på engelsk.
noname skriver: Han er sQ da meget go....
Ja det synes jeg også. Altså han er ikke den bedste og der er et par små fejl men ellers synes jeg det lyder godt Jeg sad og hørte den hele tiden igår hehe
Dinna88 skriver: Hold da helt FAST, han minder om Alex!! Det var da helt sygt... Jeg kunne godt have troet at det var Alex. Jeg synes musikken er ret kedelig, men han har godt nok en dejlig stemme Kunne nok blive rigtig godt hvis han sang på engelsk.
Ja der er et par fejl men når man tænker på at han lige er startet på musikken synes jeg det er gået meget godt. ja stemmen synes jeg også er super
jeg bryder mig ikke særlig meget om sangen og hans stemme hihi syntes melodien i sangen er underlig, og så synger han med næsen(: men men men jeg er også skide kræsen med musik
Nu er den musikgenre ikke lige min stil, men han har da en okay stemme. Han skulle måske gøre mere ud af selve musikken, for den er ret kedelig, og alt for ensformig hele vejen igennem.
Sødt af dig, at promovere ham
Alberts/ skriver: jeg bryder mig ikke særlig meget om sangen og hans stemme hihi syntes melodien i sangen er underlig, og så synger han med næsen(: men men men jeg er også skide kræsen med musik
Så er jeg ikke den eneste som er skide kræsen hvad musik angår.. Jeg synes nu også den er lidt for ensformet, og ja han synger med næsen..
Anneiris skriver: Så er jeg ikke den eneste som er skide kræsen hvad musik angår.. Jeg synes nu også den er lidt for ensformet, og ja han synger med næsen..
hihi nej har mega svært at finde en sang jeg kan lide, og når jeg endelig finder den hører jeg den 10 gange og så jeg træt af den hihi
Jeg er normalt også til dansk rap og høre kun dansk rap så jeg er også kræsen hehe.. ja jeg ved godt der er fejl og mangler men jeg håber for ham at han gør mere ud af det , især hvis han kan lide det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128