All bets are off!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2010

Rosa

Haha, kæææft hvor var jeg kæk da jeg startede denne tråd!!! Da han så havde klaget og grædt i 7 timer i morges kl 5 var jeg knapt så kæk  Kl.5 måtte jeg vække farmand og bede ham tage over... I dag bliver en rigtig rigtig hård dag!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

Lone Jakobsen

føler med dig havde selv meget syg søn der nægtede at sove natten til onsdag.

det er okay at gi op og kalde på manden på et tidspunkt. bare nyd at du har en mand at kalde på. og benyt dig så af ham igen i aften når han kommer hjem, og du sidder træt og udmattet med kæmpe poser under øjnene

Anmeld

17. december 2010

Snuffler25

Rosa skriver:

Haha, kæææft hvor var jeg kæk da jeg startede denne tråd!!! Da han så havde klaget og grædt i 7 timer i morges kl 5 var jeg knapt så kæk  Kl.5 måtte jeg vække farmand og bede ham tage over... I dag bliver en rigtig rigtig hård dag!! 

Det var et forsøg værd ellers.. er også af den mening, at man indimellem må gøre hvad der virker og så blæse på fornuft og "regler"..

Men øv at det ikk gik som det skulle... ja det blir vist en hård dag - held og lykke og håber han finder ro i løbet af dagen og du også får lukket øjnene lidt..

Sådan nogle dage er der bare indimellem... men syns for det meste at det er sjældent man har 2 af den slags i træk.. medmindre sygdom gør at det ik ka undgås.. føler med dig

Anmeld

17. december 2010

Diana...

Åhh øv det er så mega hård  Har i fundet ud af noget med en ørelæge? Det er jo bare ikke fær han skal gå og kæmpe med det. Det er sgu så synd altså. 

Anmeld

17. december 2010

Rosa

Snuffler25 skriver:

Det var et forsøg værd ellers.. er også af den mening, at man indimellem må gøre hvad der virker og så blæse på fornuft og "regler"..

Men øv at det ikk gik som det skulle... ja det blir vist en hård dag - held og lykke og håber han finder ro i løbet af dagen og du også får lukket øjnene lidt..

Sådan nogle dage er der bare indimellem... men syns for det meste at det er sjældent man har 2 af den slags i træk.. medmindre sygdom gør at det ik ka undgås.. føler med dig

Ja, det var et forsøg værd - og jeg ville gøre det igen... Men jeg føler mig dæleme presset. Det der redder os er vores fantastiske netværk som smider alt hvad de har i hænderne og kommer og går tur med ham i vognen og passer ham inde i stuen mens Mamma sover  Ellers var der ikke meget menneske tilbage i mig... 

OG min elskede dejlige Svenskefanden har sagt "du tager altså til den fest i aften - så tager jeg ham  nat og i morgen - du trænger til at komme lidt ud!"  Og ja - det gør jeg altså!!! Og jeg har glædet mig til den fest som et lille barn i månedsvis!!! Den sidste fest blev aflyst fordi han var syg og jeg var syg, og jeg var såååå skuffet, så det betyder bare rigtig meget at han bare sender mig afsted for jeg ved han også selv havde glædet sig til at komme ud og vifte med ørene!!!

Anmeld

17. december 2010

Rosa

Åhh øv det er så mega hård  Har i fundet ud af noget med en ørelæge? Det er jo bare ikke fær han skal gå og kæmpe med det. Det er sgu så synd altså. 

Nej, vi venter lidt med at begynde at lede intensivt, og holder fast i den tid vi har d.27. - vi tror ikke rigtigt på at vi kan få en tid før alligevel og selvom vi fik vil de sikkert ikke sige andet end at vi skal se tiden an... Men jeg mødte DK på strøget nu her og hun anbefalede en gel på apoteket som kan lindre bisserne lidt så den er købt, og når han kommer tilbage fra sin tur med Onkel Anders, så smører jeg ham og krydser fingre 

Anmeld

17. december 2010

A.

det har jeg også prøvet så du er ikke den eneste

Anmeld

17. december 2010

Rosa

A. skriver:

det har jeg også prøvet så du er ikke den eneste

Fortæl mig at det går over indenfor overskuelig fremtid?

Det værste er den der følelse der kommer snigende "hvad nu hvis det her kun er starten på et laaaangt forløb?" 

Synes bare vi har været så hårdt ramt. På 7,5 måned har vi haft 3 måneders kolik, 2 ugers tænder, 1,5 måneds sygdom og nu øreproblemer og tænder igen - nu må det da snart være vores tur til bare at have en glad og rask dreng???

Anmeld

17. december 2010

Brams

Rosa skriver:

Nu er min stakkels snottede knægt IGEN vågen og græder utrøsteligt  og vil KUN have sin mor her sent om aftenen hvor han burde sove - nu er det nok! Ikke flere stramme puttepolitikker, rutiner og "rigtige" måder, - nu kommer han op på skødet af mor og ind i dobbeltsengen og se Harry Potter!!! BASTA!

Rosa - handlekraftig ikke-nitte-mor!

Godt for dig - det lyder faktisk også hyggeligt, når det nu skal være  Håber det bliver hurtigt bedre med ham.

Anmeld

17. december 2010

A.

Rosa skriver:

Fortæl mig at det går over indenfor overskuelig fremtid?

Det værste er den der følelse der kommer snigende "hvad nu hvis det her kun er starten på et laaaangt forløb?" 

Synes bare vi har været så hårdt ramt. På 7,5 måned har vi haft 3 måneders kolik, 2 ugers tænder, 1,5 måneds sygdom og nu øreproblemer og tænder igen - nu må det da snart være vores tur til bare at have en glad og rask dreng???

nu skuffer jeg dig smukke men det er starten på en lang forløb men KUN hvis i ikke gør nogetved det men ja i haft så meget "bøvl" med kolik sygdom osv så i skal ikke kæmpe med at han vil har kun dig og putte med dig hvis det er dt som gør han glad..vent indtil du har overskud til kæmpe ellers bliver både dig og din dreng sur ked og træt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.