All bets are off!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.438 visninger
22 svar
0 synes godt om
16. december 2010

Rosa

Nu er min stakkels snottede knægt IGEN vågen og græder utrøsteligt  og vil KUN have sin mor her sent om aftenen hvor han burde sove - nu er det nok! Ikke flere stramme puttepolitikker, rutiner og "rigtige" måder, - nu kommer han op på skødet af mor og ind i dobbeltsengen og se Harry Potter!!! BASTA!

Rosa - handlekraftig ikke-nitte-mor!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Laulund87

Det har jeg også gjort et par gange når jeg fik NOK!

Anmeld

16. december 2010

Milka

Rosa skriver:

Nu er min stakkels snottede knægt IGEN vågen og græder utrøsteligt  og vil KUN have sin mor her sent om aftenen hvor han burde sove - nu er det nok! Ikke flere stramme puttepolitikker, rutiner og "rigtige" måder, - nu kommer han op på skødet af mor og ind i dobbeltsengen og se Harry Potter!!! BASTA!

det skal der også være plads til det bliver sikkert vildt hyggeligt!

god bedring med ham ...

Anmeld

16. december 2010

MariaJ

Rosa skriver:

Sådan . Hyg jer.

Anmeld

16. december 2010

dorthemus

Rosa skriver:

Og det er lige præcis det helt rigtige for jer begge

Rigtig god bedring med ham

Anmeld

16. december 2010

Skouboe

Det er sikkert godt til både dig og ham... sunde sovevaner er rare at have, men når ungerne er syge og har det skidt, skal der altså også være plads til at de sover hos mor, hvis det er det der giver dem ro.

Anmeld

16. december 2010

LR85

Ihh hvor lyder det dejligt fornuftigt.

Det bedste råd jeg engang fik (a de utallige 'rigtige råd og forskellige vejledninger man får)

Gør hvad dit barn og dig trives bedst med!! Hvis i har det godt med a sidde under dynen en hel aften/nat... ja, så gør det.

Det lyder bare smadder hyggeligt og dit barn oplever tryghed og nærvær og omsorg... Er det ikke det vigtigste?

Anmeld

16. december 2010

Mary

Det lyder hyggeligt  

Anmeld

16. december 2010

Noneother

louiseandersen85 skriver:

Ihh hvor lyder det dejligt fornuftigt.

Det bedste råd jeg engang fik (a de utallige 'rigtige råd og forskellige vejledninger man får)

Gør hvad dit barn og dig trives bedst med!! Hvis i har det godt med a sidde under dynen en hel aften/nat... ja, så gør det.

Det lyder bare smadder hyggeligt og dit barn oplever tryghed og nærvær og omsorg... Er det ikke det vigtigste?

Kunne ikke ha´sagt det bedre selv.

Anmeld

17. december 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

- Og det lyder da til at være præcis hvad I begge har brug for.

Når lillemanden igen er rask og klar så kan I igen begynde at indøve puteritualerne, men når de små er syge så må der herske undtagelsestilstande...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.