Maja88 skriver:
hva med halsen og ørerne i dag
Det går bedre i dag, tak
Stadig øm men bedre end i går.
Jeg synes mit helbred her hele efteråret har været noget underligt noget... Jeg har haft rigtig mange af de dage hvor jeg sådan føler så NU bliver jeg sgu godt nok syg! Og så går der 2-3 dage og så bliver det bare sådan noget lala noget med 1 - 2 dage hvor jeg ligger under dynen og sover det væk åbenbart. Skal selvfølgelig ikke klage over at jeg ikke ryger fuldstændig ned under gulvbrædderne, men det er bare træls så mange gange jeg har været småsyg det sidste stykke tid. Føler mig så pylret så. Folk (og mit arbejde) må da tænke, "så pyldre hun igen! jaja det der, det er da bare sådan noget halvpjækkeri" Jeg hader at være småsyg. Så hellere én gang hvor man er nede og så slippe for det resten af året.
Nå beklager brokken
Nu vil jeg ligge her på sofaen og hvile lidt med noget baby.dk og lade op til at ta mig af min kæreste når han kommer hjem sent i aften efter arbejde. Han har nemlig fået revet en tand ud i dag, så HAN er pylret og øm
Det er utoligt som store stærke mænd også kan have brug for at blive nusset og pylret lidt om engang imellem 
Anmeld