Hovedpine nu på 1½ døgn. pamol???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2010

Silas&Mille

AnneBJ skriver:

Ved ikke om du har nået at tage noget... Jeg ville nok også nuppe to panodil/pamol eller ipren

MEN: herhjemme har jeg ikke det "problem" fordi JM har givet grønt lys for Treo... Man skal selvfølgelig følge sin egen overbevisning, og gøre som man føler for, men jeg tror på, når hun siger de er uskadelige, selvom man ikke "bør" tage dem i graviditeten.

Sådan to opløst i et stort glas koldt vand, evt. saft, så lover jeg dig, du har det bedre efter 20 min...

To sum up: Tag endelig 2 piller! Håber du ligger og bobler og er totalt i drømmeland lige nu, og at hovedet har det meget bedre!

Knus Anne, som har hovedpine på 4. døgn pt..

Jeg må sige jeg bliver noget overrasket over de som har fået god for sådan noget som Treo og Ipren/Ibumetin.

Der står direkte på Treo pakkerne at de IKKE anbefales til gravide pga de stof der er i.
De samme gælder Ipren og Ibumetin.

Jeg har snakket med min JM og apoteket om det og de siger alle sammen at man så vidt muligt selvfølgelig skal holde dig fra smertestillende men hvis det er strengt nødvendigt så skal man holde sig til de piller der starter med P, de som indeholde paracetamol (staves).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

Maria-s

Maja88 skriver:

hva med halsen og ørerne i dag

Det går bedre i dag, tak Stadig øm men bedre end i går.

Jeg synes mit helbred her hele efteråret har været noget underligt noget... Jeg har haft rigtig mange af de dage hvor jeg sådan føler så NU bliver jeg sgu godt nok syg! Og så går der 2-3 dage og så bliver det bare sådan noget lala noget med 1 - 2 dage hvor jeg ligger under dynen og sover det væk åbenbart. Skal selvfølgelig ikke klage over at jeg ikke ryger fuldstændig ned under gulvbrædderne, men det er bare træls så mange gange jeg har været småsyg det sidste stykke tid. Føler mig så pylret så. Folk (og mit arbejde) må da tænke, "så pyldre hun igen! jaja det der, det er da bare sådan noget halvpjækkeri" Jeg hader at være småsyg. Så hellere én gang hvor man er nede og så slippe for det resten af året.

Nå beklager brokken Nu vil jeg ligge her på sofaen og hvile lidt med noget baby.dk og lade op til at ta mig af min kæreste når han kommer hjem sent i aften efter arbejde. Han har nemlig fået revet en tand ud i dag, så HAN er pylret og øm Det er utoligt som store stærke mænd også kan have brug for at blive nusset og pylret lidt om engang imellem

Anmeld

17. december 2010

mor til 2 skønne piger .

Maria-s skriver:

Hej,

Jeg skriver fordi jeg nu sidder med trykkende hovedpine henaf 1½ døgn og jeg kan bare snart ikke klare det mere. Jeg har sørget for at drikke masser af væske fordi jeg tænkte det måske kunne hjælpe, men det synes jeg ikke det gør. Jeg skal bare tisse konstant istedet. Nu har jeg taget mig en kop kaffe, fordi jeg også samtidig har ondt i halsen/ ørerne. Troede i morges den stod på seriøs halsbetændelse, men det har heldigvis aftaget i løbet af dagen og sidder nu lige så meget i ørerne som i halsen.

Jeg har siden det kom frem omkring formodet misdannelser på drengebørn og det at tage panodil/ pamol, ikke turdet tage nogen piller overhovedet og jeg har/ HAVDE svoret ikke at ville tage én eneste hovedpinepille resten af graviditeten.... Men nu sidder jeg her og kan snart ikke orke at have mere hovedpine!.....

Hvad ville I gøre? Hvad gør I? Åhhh jeg sidder virkelig og kigger på pilleglasset og har lyst til at tage 2 pamol, men overvældes samtidig af mega skyldfølelse......

Åhhh piger; sig lige hvad I synes!!......

det med de drengebørn er altså ikke bevist , jeg lider a migræne og snakkede med 4 læger som sagde panodil er iorden  og ikke skader hvis du tager det med omhu, så tag dig en panodil  

Anmeld

17. december 2010

klmf

Jeg ville tage dem, når det kun er den ene gang. Du skal jo også kunne være til. Lyder til du er ved at redde dig en ordentlig omgang sygdom:/

Pga. min rygskade har jeg taget fast pamol genenm hele min graviditet og det kan jeg da godt være bekymret for nu - men hvis jeg kun havde taget et par gange ville jeg nok ikke være så urolig...

Anmeld

17. december 2010

thilde-tusindfryd

Maria-s skriver:

Hej,

Jeg skriver fordi jeg nu sidder med trykkende hovedpine henaf 1½ døgn og jeg kan bare snart ikke klare det mere. Jeg har sørget for at drikke masser af væske fordi jeg tænkte det måske kunne hjælpe, men det synes jeg ikke det gør. Jeg skal bare tisse konstant istedet. Nu har jeg taget mig en kop kaffe, fordi jeg også samtidig har ondt i halsen/ ørerne. Troede i morges den stod på seriøs halsbetændelse, men det har heldigvis aftaget i løbet af dagen og sidder nu lige så meget i ørerne som i halsen.

Jeg har siden det kom frem omkring formodet misdannelser på drengebørn og det at tage panodil/ pamol, ikke turdet tage nogen piller overhovedet og jeg har/ HAVDE svoret ikke at ville tage én eneste hovedpinepille resten af graviditeten.... Men nu sidder jeg her og kan snart ikke orke at have mere hovedpine!.....

Hvad ville I gøre? Hvad gør I? Åhhh jeg sidder virkelig og kigger på pilleglasset og har lyst til at tage 2 pamol, men overvældes samtidig af mega skyldfølelse......

Åhhh piger; sig lige hvad I synes!!......

Nu ved jeg ikke, hvor langt du er henne, men er du tjekket for svangerskabsforgiftning ? Symptomerne er blandt andet hovedpine og konstant tissen. Bare for en sikkerhedsskyld, tænker jeg....

Anmeld

17. december 2010

thilde-tusindfryd

Men det kan selvfølgelig også bare være en influenza på vej. Så lige, du skrev, at du generelt har skrantet lidt hele efteråret. Kan anbefale dig Dol-C-Min, som indeholder 500mg c-vitatmin og calcium og magnesium. Det plejer at kunne holde alm. sygdom fra livet hos mig.

Anmeld

17. december 2010

Maria-s

thilde-tusindfryd skriver:

Men det kan selvfølgelig også bare være en influenza på vej. Så lige, du skrev, at du generelt har skrantet lidt hele efteråret. Kan anbefale dig Dol-C-Min, som indeholder 500mg c-vitatmin og calcium og magnesium. Det plejer at kunne holde alm. sygdom fra livet hos mig.

Tak for rådet Det ku vist godt være jeg skulle prøve det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.