Maja84 skriver:
Jeg havde samme problem. Jeg har nogle gange spændingshovedpine, og går til massør, men ellers hjælper ibumetin, men det kan jeg ikke tage pga graviditet, havde så alm hovedpine hvor panodil, er løsningen, men havde også hørt man ikke måtte taget MEN
jeg ringede på apoteket, og de sagde de ikke har modtaget noget om at gravide ikke må tage det, og hun sagde alt med måde, hun mente det først ville være et problem hvis det var noget man skulle tage fast, feks for bækkenløsning, hvor man får det hver dag og måske flere gange om dagen.
Så fordi man et par gange i løbet af sin graviditet tager en panodil for hovedpine, skulle der absolut ingen skade være, er du stadig usikker på hvad di vil gøre, kan du jo evt ringe og høre dit lokale apotek, hvad de synes du skal gøre 
Da jeg sagde til kæresten at nu tog jeg altså 2 pamol stillede han sig fuldstændig på bagbene og sagde; DET MÅ DU IKKE!! Det fik jo så næsten mig til at tude. Både fordi jeg blev sur på ham og fordi jeg blev frustreret over at have hovedpine.
SÅ jeg ringede til lægevagten. Efter endelig at komme igennem (startede som nr. 12 i køen!) fik jeg fat i en herre som sagde. Gå du nu op og sov i stedet. Sådan 2 pamol redder ikke din dag og selvom dit barns genitailer allerede er dannet omkring uge 12, så vil du, HVIS der er noget galt med dit barn, gå og spekulere over om det har noget at gøre med de piller du tog da du var gravid. Så lad være med at ta dem og se om du ikke kan falde i søvn.
Det var jo nok ikke lige det jeg havde regnet med at høre. Men det gjorde at jeg simpelthen ikke kunne få mig selv til at tage dem. Så jeg gik en tur ud i den kolde aften med kæreste og hunde i stedet og så på hovedet i seng bagefter.
Og her til morgen er den heldigvis praktisk talt væk. Men FUCK jeg glæder mig til at jeg ikke skal gå og undgå ALTING. Jeg glæder mig til at få min VELSKABTE, dejlige, vidunderlige, færdigbagte, guldklump i armene og jeg glæder mig til at få min egen krop tilbage, så jeg kan gøre mere eller mindre med den hvad jeg vil. Så jeg kan synge;
"STIK MIG EN BAJER ELLERS SLÅR JEG FLIKFLAK"