bryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2010

Mia&Allan

mor-til-vanessa skriver:

hvor har du fået lavet dine henne, hvis jeg må spørge???

jeg vidste ikke der var nogle indlæg der var livsvarrigt

Jeg tænkte præcist det samme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

Tanja84

Mia&Tonny skriver:

Jeg tænkte præcist det samme

Har fået dem lavet på Københavns Privathospital. kender ligeledes 3 andre der havde fået dem lavet der.

Dengang jeg fik dem lavet (for 3 år siden til marts), måtte man endnu ikke "reklamere" med dem i Danmark, da der jo skal være flere tusinde/millioner mennesker som de skal afprøves på, før man må "reklamerer" med dem. Men hun havde brugt dem i en del år, og de var blevet brugt i rigtig mange år i udlandet, hvor der naturligvis også er flere folk og tage af, og der var kun positive erfaringer med dem, og valgte derfor at betale lidt ekstra.

Ligeledes er risikoen for at der evt. skulle gå hul dem meget mindre, da kvaliteten naturligvi er bedre. Man kan dog tilgengælp opleve at brystet vil være lidt hårde end ved valg af et alm. indlæg, men mine bryster er nu ligeså bløde som alle andre

Anmeld

17. december 2010

Mia&Allan

Tanja84 skriver:

Har fået dem lavet på Københavns Privathospital. kender ligeledes 3 andre der havde fået dem lavet der.

Dengang jeg fik dem lavet (for 3 år siden til marts), måtte man endnu ikke "reklamere" med dem i Danmark, da der jo skal være flere tusinde/millioner mennesker som de skal afprøves på, før man må "reklamerer" med dem. Men hun havde brugt dem i en del år, og de var blevet brugt i rigtig mange år i udlandet, hvor der naturligvis også er flere folk og tage af, og der var kun positive erfaringer med dem, og valgte derfor at betale lidt ekstra.

Ligeledes er risikoen for at der evt. skulle gå hul dem meget mindre, da kvaliteten naturligvi er bedre. Man kan dog tilgengælp opleve at brystet vil være lidt hårde end ved valg af et alm. indlæg, men mine bryster er nu ligeså bløde som alle andre

Hva er det for en slags indlæg?? Og hvad gav du??

Anmeld

17. december 2010

mor-til-vanessa

Tanja84 skriver:

har lige fundet det her på en side

Holdbarhed.

Brystimplantater holder ikke evigt. Sandsynligvis holder de gode implantater ca. 15 år og hos nogen vil de formentlig kunne sidde hele livet. Vær indstillet på at det kræver skift ca. hver 10.-15. år. Dette er også hvad Sundhedsstyrelsen anbefaler. Har man ingen problemer, er der ingen grund til skift, og proteserne kan således sidde hele livet. Nogen foretrækker dog at skifte implantaterne inden der opstår problemer.

så de skal jo skiftes hos de fleste

Anmeld

17. december 2010

mor-til-vanessa

17. december 2010

Chewy

Anonym skriver:

jeg vil gerne have en bryst forstørrelse.. 

men nu sidder jeg så og tænker på hvad der er bedst og hvor snittet skal ligges hvis det skal være slilikone osv osv....

fortæl hvad i synes og hvad jeres erfaringer er?

Hej med dig,

Klik ind på mylooks.dk der sidder ekspertpiger klar til at besvare alle dine spørgsmål.

Jeg har selv fået lavet bryster for 2½ år siden og er super lykkelig for det. Brugte den side meget og alle derinde er så søde og gode til at komme med realistiske svar. Det er piger, der selv har været igennem det hele, så deres erfaringer er guld værd. De kan også hjælpe dig, så du får valgt den rigtige kirurg, placering, antal ml osv.

Held og lykke med det

Anmeld

17. december 2010

Anonym

Jeg har almindelige bryster, men der er stor chance for, at jeg er nødt til at få lavet kunstige bryster, da der er brystkræft i min familie, og jeg derfor skal have en gentest...

Men er også den eneste grund til at jeg vil have lavet bryster, da jeg ikke helt kan forlig mig selv med at være helt uden bryster 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.