Som de to ovenstående profiler skriver, er der naturligvis altid en risiko ved en hver operation.
Men jeg kan sagtens forstå de følelser du sidder med, da jeg selv har været en af dem.
Ja, man skal være glad for sig selv som man er, og ja ens kæreste/mand vil da altid holde af en som man er osv. men det er altså bare lettere sagt end gjort for nogen.
Jeg har fået lavet mine bryster er tør godt sige, at jeg er MEGA TILFREDS og MEGET GLAD for mine bryster 
Jeg havde før en meget lille a skål, og det påvirkede mig på rigtig mange måder. Jeg var aldrig på stranden i mine teénageår, da jeg ikek kunne lide at vise mig frem i badetøj, jeg var meget nervøs når jeg var sammen med en fyr, og havde KONSTANT fokus på at ligge så mine bryster var så "store" som muligt.
Det skal siges at min beslutning har været meget overvejet og har taget flere år, da det naturligvis ER en STOR belsutning du skal tage. Det er på ingen måde en operation jeg vil anbefale man får taget grundet pres eller uden man har overvejet det nøde (men det er jeg nu hellere ikke i tvivl om du har).
Jeg har valgt at få snittet under brystet, dette er udelukkende grundet den læge der opererede mig, have bedst erfaring med dette og derof rudelukkend elagde snittet der - og stolede naturligvis på hende. Kan derfor ikke udtale mig om nogen snit er bedre end andre. Jeg har fået lagt mit indlæg under brystmusklen, da det ligeledes klart anbefales. Gør at du senere hen kan amme (naturligvis aldrig en garnati, om du så er opereret eller ej), kan få taget mamografi, hvis det skulle blive nødvendigt.Også har jeg valgt en lidt hårde og derved bedre indlæg som er livsvarigt. Dvs. jeg skal ikke ind og have det skiftet ud om eks. antal år.
Jeg har kun positive ord og sige om både min beslutning, processen og resultat 
Så sent som i forgårs talte min mand og jeg om, hvor glad jeg er for mine bryster den dag i dag, og han smilte bare til mig. For som han altid har sagt, så elsker han mig som jeg er, store eller små bryster, men han ligger naturligvis hellere ikke skjul på han også er glad for dem 
hvis du skulle have yderligere spørgsmål omkring hele denne proces er du meget velkommen til at skrive en pb, da jeg er meget åben, og vil meget gerne hjælpe andre i denne proces, da jeg selv var glad for de kvinder der var åbne over for mig, dengang jeg sad med valget.
HELD OG LYKKE MED DET HELE