bryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

931 visninger
16 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. december 2010

Anonym trådstarter

jeg vil gerne have en bryst forstørrelse.. 

men nu sidder jeg så og tænker på hvad der er bedst og hvor snittet skal ligges hvis det skal være slilikone osv osv....

fortæl hvad i synes og hvad jeres erfaringer er?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

Anonym

Nu hvor du overvejer dette, så håber jeg også du VIRKELIG overvejer konsekvenser ved det..

Jeg mistede sidste år her i julen en god veninde, fordi hun skulle have lagt silikone ind.. Hun overlevede operationen, men fik efterfølgende en blodprop fordi de var lagt forkert..

Jeg vil ikke skræmme dig, men fik bare sådan en klump i halsen da jeg så dit indlæg.. For ingen bryster kan være det værd, er sikker på du er dejlig som du er..

Anmeld

17. december 2010

Mi

Anonym skriver:

Nu hvor du overvejer dette, så håber jeg også du VIRKELIG overvejer konsekvenser ved det..

Jeg mistede sidste år her i julen en god veninde, fordi hun skulle have lagt silikone ind.. Hun overlevede operationen, men fik efterfølgende en blodprop fordi de var lagt forkert..

Jeg vil ikke skræmme dig, men fik bare sådan en klump i halsen da jeg så dit indlæg.. For ingen bryster kan være det værd, er sikker på du er dejlig som du er..

Præcis derfor jeg ikke tør.

Ikke fordi jeg vil fordømme dem som vælger det, men blot den lille risiko for at noget går galt er nok til at jeg lever med min meget lille a skål.

Jeg vil også få svært ved at fortælle mine tre piger at de skal være tilfredse med dem selv, sådan som de er skabt, hvis jeg selv fik lavet forbedringer.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

17. december 2010

Pige2009

Anonym skriver:

OMG!  Hvor vildt. Det gør mig ondt...

Anmeld

17. december 2010

Maise

For guds skyld - GØR DET IKKE.

Kender til flere kedelige oplevelser med infektioner, mistet bryst, dårligt lavede osv osv. Arbejd hellere på selvværet, brug en push up med fyld og sig til kæresten han skal være glad for det han har. ( hvis det vel er mærket er ham der er en af årsagerne til ændingen).

Anmeld

17. december 2010

Noneother

Altså hvis det endelig skal være, så vil jeg da klart anbefale dig at få lægen til at indsætte dem via navlen. -Så kommer der intet synligt ar.

Anmeld

17. december 2010

betski

Jeg har så kun hørt om gode erfaringer. Jeg kender ikke nogen der har oplevet noget skidt med det. Men egne erfaringer har jeg ikke endnu. Og der går nok desværre lang tid før jeg får råd til det. Men jeg vil virkelig gerne ha ordnet mine.

Pøj pøj med det

Anmeld

17. december 2010

Tanja84

Som de to ovenstående profiler skriver, er der naturligvis altid en risiko ved en hver operation.

Men jeg kan sagtens forstå de følelser du sidder med, da jeg selv har været en af dem.

Ja, man skal være glad for sig selv som man er, og ja ens kæreste/mand vil da altid holde af en som man er osv. men det er altså bare lettere sagt end gjort for nogen.

Jeg har fået lavet mine bryster er tør godt sige, at  jeg er MEGA TILFREDS og MEGET GLAD for mine bryster 

Jeg havde før en meget lille a skål, og det påvirkede mig på rigtig mange måder. Jeg var aldrig på stranden i mine teénageår, da jeg ikek kunne lide at vise mig frem i badetøj, jeg var meget nervøs når jeg var sammen med  en fyr, og havde KONSTANT fokus på at ligge så mine bryster var så "store" som muligt.

Det skal siges at min beslutning har været meget overvejet og har taget flere år, da det naturligvis ER en STOR belsutning du skal tage. Det er på ingen måde en operation jeg vil anbefale man får taget grundet pres eller uden man har overvejet det nøde (men det er jeg nu hellere ikke i tvivl om du har).

Jeg har valgt at få snittet under brystet, dette er udelukkende grundet den læge der opererede mig, have bedst erfaring med dette og derof rudelukkend elagde snittet der - og stolede naturligvis på hende. Kan derfor ikke udtale mig om nogen snit er bedre end andre. Jeg har fået lagt mit indlæg under brystmusklen, da det ligeledes klart anbefales. Gør at du senere hen kan amme (naturligvis aldrig en garnati, om du så er opereret eller ej), kan få taget mamografi, hvis det skulle blive nødvendigt.Også har jeg valgt en lidt hårde og derved bedre indlæg som er livsvarigt. Dvs. jeg skal ikke ind og have det skiftet ud om eks. antal år.

Jeg har kun positive ord og sige om både min beslutning, processen og resultat

Så sent som i forgårs talte min mand og jeg om, hvor glad jeg er for mine bryster den dag i dag, og han smilte bare til mig. For som han altid har sagt, så elsker han mig som jeg er, store eller små bryster, men han ligger naturligvis hellere ikke skjul på han også er glad for dem

hvis du skulle have yderligere spørgsmål omkring hele denne proces er du meget velkommen til at skrive en pb, da jeg er meget åben, og vil meget gerne hjælpe andre i denne proces, da jeg selv var glad for de kvinder der var åbne over for mig, dengang jeg sad med valget.

HELD OG LYKKE MED DET HELE

Anmeld

17. december 2010

mor-til-vanessa

min mor har silikone som er lagt igennem et snit i armhulen. det kan man slet ikke se i forhold til dem som får skåret under brystet, som får synlige ar.

men synes helt sikkert at de skal overveje det meget og så evt tale med en læge. forhør dig hos folk du kender som har fået det lavet, fordele og ulemper.

når man har fået det lavet er det jo noget man skal have lavet om hver 10-15 år og det er jo mange penge hver gang. ( 30000 )

min mor har i hver fald fortrudt nu har hun har det. jeg vil gerne selv have det lavet men ved ikke om jeg tør

Anmeld

17. december 2010

mor-til-vanessa

Tanja84 skriver:

Som de to ovenstående profiler skriver, er der naturligvis altid en risiko ved en hver operation.

Men jeg kan sagtens forstå de følelser du sidder med, da jeg selv har været en af dem.

Ja, man skal være glad for sig selv som man er, og ja ens kæreste/mand vil da altid holde af en som man er osv. men det er altså bare lettere sagt end gjort for nogen.

Jeg har fået lavet mine bryster er tør godt sige, at  jeg er MEGA TILFREDS og MEGET GLAD for mine bryster 

Jeg havde før en meget lille a skål, og det påvirkede mig på rigtig mange måder. Jeg var aldrig på stranden i mine teénageår, da jeg ikek kunne lide at vise mig frem i badetøj, jeg var meget nervøs når jeg var sammen med  en fyr, og havde KONSTANT fokus på at ligge så mine bryster var så "store" som muligt.

Det skal siges at min beslutning har været meget overvejet og har taget flere år, da det naturligvis ER en STOR belsutning du skal tage. Det er på ingen måde en operation jeg vil anbefale man får taget grundet pres eller uden man har overvejet det nøde (men det er jeg nu hellere ikke i tvivl om du har).

Jeg har valgt at få snittet under brystet, dette er udelukkende grundet den læge der opererede mig, have bedst erfaring med dette og derof rudelukkend elagde snittet der - og stolede naturligvis på hende. Kan derfor ikke udtale mig om nogen snit er bedre end andre. Jeg har fået lagt mit indlæg under brystmusklen, da det ligeledes klart anbefales. Gør at du senere hen kan amme (naturligvis aldrig en garnati, om du så er opereret eller ej), kan få taget mamografi, hvis det skulle blive nødvendigt.Også har jeg valgt en lidt hårde og derved bedre indlæg som er livsvarigt. Dvs. jeg skal ikke ind og have det skiftet ud om eks. antal år.

Jeg har kun positive ord og sige om både min beslutning, processen og resultat

Så sent som i forgårs talte min mand og jeg om, hvor glad jeg er for mine bryster den dag i dag, og han smilte bare til mig. For som han altid har sagt, så elsker han mig som jeg er, store eller små bryster, men han ligger naturligvis hellere ikke skjul på han også er glad for dem

hvis du skulle have yderligere spørgsmål omkring hele denne proces er du meget velkommen til at skrive en pb, da jeg er meget åben, og vil meget gerne hjælpe andre i denne proces, da jeg selv var glad for de kvinder der var åbne over for mig, dengang jeg sad med valget.

HELD OG LYKKE MED DET HELE

hvor har du fået lavet dine henne, hvis jeg må spørge???

jeg vidste ikke der var nogle indlæg der var livsvarrigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.