Jeg blev forbavset! Handler om dagplejer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

Pia.

KaLee skriver:

Så simpelt er det ikke.. Hun er stadig offentligt ansat - selvom hun har fri... Så i teorien må hun ikke modtage gaver, som "belønning" for det arbejde hun udfører... 
Hvilket en afskedsgave og julegave jo egentlig er..

MEEEEN.... Min søns DP får en julegave, så håber jeg at hun tager imod den.. for den er personlig..  og gaven var købt inden jeg kom på skoleophold og lærte om det 

ja det er jo det... men mon ikke hun ser igennem fingrene med de regler - når man står der med en gave - det gør de mennesker heldigvis der er tæt på mine børn i dag...

Knus og glædelig jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Pia.

MoarJ skriver:

Ja vi gør det også.. Er også en smule nervøs for at hun så takker nej... 

Det tror jeg ikke hun gør... - hun bliver glad... måske deler hun det ikke med sine kollegaer som det første, men mon ikke de alle sammen får lidt i julen...

Knus ...

Anmeld

16. december 2010

bullerbassen

MoarJ skriver:

Vidste I godt at man ikke må give de kommunale dagplejer gaver, farvel gaver osv? 

Jeg fik sørme at vide idag, at DET må jeg bare ikke... 

Ved slet ikke hvad jeg skal gøre... Vidste slet ikke det var sådan... 

Hvad gør man i denne situation når man IKKE må give nogen former for gaver...?

Det viste jeg godt nok ikke  Har lige aflevet julegave til Silas dagplejemor idag, Og hun blev glad og tog imod den...

Anmeld

16. december 2010

Lone Jakobsen

nu jeg tænker grundigt efter, så lærte jeg noget om det for mange år siden

men det havde jeg da længe glemt, og min søns dp får en lille julegave fra ham.

Anmeld

16. december 2010

Pinkrose

fandt et link http://perst.dk/Publications/2007/God%20adfaerd%20i%20det%20offentlige%20-%20Juni%202007/6-%20Modtagelse%20af%20gaver%20mv.aspx . altså vil sige jeg har arbejdet i vuggestue/børnhave i små 3 år, og vi må heller ikke modtage, men det handler om at der i nogle tilfælde er snak om at forældrene så forventer specielt behandling af deres børn. ved ikke om der er tilfælde af dette, men må der næsten have været siden der er regler.

vi tager nu imod, men det er meget diskret,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.