Nakkefold - Moderkageprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

Kløver

Prinsessen79 skriver:

Hej derude....

Er så frustreret...

Var til nakkefold fredag - bebs ville ikke ligge ordentligt. Så jeg skulle komme igen mandag. Der gik det lidt bedre og nakkefolden blev målt.

MEN der var en risiko på 1:248.... ØV ØV ØV...

Jeg fik taget moderkageprøve i går. Meget ubehageligt synes jeg...

Har lidt ondt i dag, men er så nervøs for både svaret og for risikoen for spontan abort..... Snøft  

Synes ikke det er spor sjovt og får først svar i starten af næste uge....

Det positive er....:  Hvis svaret er positivt, får jeg af vide om det er en lille prinsesse eller en lille prins  Og en anden possitiv ting er at så er man nogenlunde sikker på der kommer et sundt og raskt barn ud til sommer

God aften fra den bekymrede....

Sender en kæmpe krammer, og håber på det allerbedste både for dig og den lille spire

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

Tanja1234

Kan kun alt for godt forstå din frustration...

Vi har lige været igennem det samme og fik det sidste gode svar i tirsdags. Vores tal hed 1:214 og jeg er så glad for at vi fik lavet biopsien nu her hvor det er overstået. For det første så er alt tvivl manet i jorden og så har vi som du også selv siger, fået bsked om hvad det er for en lille én vi venter os.

For mig var alt fint til scanningen men min blodprøve gjorde at tallet blev så lavt.

Jeg synes ikke selv at selve biopsien gjorde ondt - men jeg havde rigtig ondt resten af dagen og næste dag måtte jeg blive hjemme fordi jeg slet ikke kunne rejse mig ved egen hjælp. Jeg var også skide nervøs - men smerterne føles på 2. dagen bare som jeg kunne forestille mig at et meget voldsomt blodprøve-stik ville føles.

Det er jo også en kæmpe nål og selvfølgelig må man da kunne mærke det, men jeg blev nervøs fordi lægen sagde at dagen efter ville jeg sagtens kunne tage på job osv.

Heldigvis var alt fint og jeg er stadig gravid.

Vil bare sige at ventetiden er skide svær - men den er det værd. Prøv at fylde din tid ud med noget andet - jeg fik fx ordnet alle julegaveindkøbene da jeg var på benene igen

Du er velkommen til at skrive til mig hvis der er noget jeg kan være behjælpelig med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.