Nakkefold - Moderkageprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

992 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. december 2010

Prinsessen79

Hej derude....

Er så frustreret...

Var til nakkefold fredag - bebs ville ikke ligge ordentligt. Så jeg skulle komme igen mandag. Der gik det lidt bedre og nakkefolden blev målt.

MEN der var en risiko på 1:248.... ØV ØV ØV...

Jeg fik taget moderkageprøve i går. Meget ubehageligt synes jeg...

Har lidt ondt i dag, men er så nervøs for både svaret og for risikoen for spontan abort..... Snøft  

Synes ikke det er spor sjovt og får først svar i starten af næste uge....

Det positive er....:  Hvis svaret er positivt, får jeg af vide om det er en lille prinsesse eller en lille prins  Og en anden possitiv ting er at så er man nogenlunde sikker på der kommer et sundt og raskt barn ud til sommer

God aften fra den bekymrede....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Mormilla

Kan godt forstå at du er frustreret. Det er lang til at vente på svar! Men det er os træls hvis der nu skulle være noget galt. Men det skal nok gå godt Jeg skal nok´krydse finger for jer ...

Anmeld

16. december 2010

Tropez

Håber virkeligt på et godt svar til jer så i kan få en glædens jul krydser alt hvad jeg kan 

Anmeld

16. december 2010

birthee

Krydser fingre for et godt svar!!!

Anmeld

16. december 2010

Prinsessen79

Tak til jer alle tre...

Kan slet ikke tænke på andet... Det bliver en meget meget lang weekend...

Kh Rikke 

Anmeld

16. december 2010

Mynthe

Pøj pøj....kan godt forstå at ventetiden er lang...

Anmeld

16. december 2010

Najsen86

for at alt er ok!

Naja

Anmeld

16. december 2010

K&S

Prinsessen79 skriver:

Hej derude....

Er så frustreret...

Var til nakkefold fredag - bebs ville ikke ligge ordentligt. Så jeg skulle komme igen mandag. Der gik det lidt bedre og nakkefolden blev målt.

MEN der var en risiko på 1:248.... ØV ØV ØV...

Jeg fik taget moderkageprøve i går. Meget ubehageligt synes jeg...

Har lidt ondt i dag, men er så nervøs for både svaret og for risikoen for spontan abort..... Snøft  

Synes ikke det er spor sjovt og får først svar i starten af næste uge....

Det positive er....:  Hvis svaret er positivt, får jeg af vide om det er en lille prinsesse eller en lille prins  Og en anden possitiv ting er at så er man nogenlunde sikker på der kommer et sundt og raskt barn ud til sommer

God aften fra den bekymrede....

for at alt er i den skønneste orden...!

Anmeld

16. december 2010

JetteH

hejsa.. 

jeg var også til moderkageprøve ( og hold kæft det gjorde nas syntes jeg ) jeg fik af vide at hvis de ringe ville det være skidt og hvis jeg fik et brev var det godt og jeg ville få kønnet af vide.. de ringede så til mig, og straks troede jeg der var noget galt, men hun ville bare sige at det ikke var fra nakkefoldscanningen de var usikre på, det var de blodprøver de havde taget, men heldigvis var det positivt og dagen efter kom der et fint brev ind af døren 

så kan godt forstå hvis du er meget nervøs og frustreret. jeg krydser fingre for dig rigtigt meget, det er ikke sjovt at vente, dagene går langsomt.. 

Anmeld

16. december 2010

betiinsen

for dig og håber weekenden går lidt hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.