Jer med spiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

frk Jensen

nutche skriver:

ja det læste jeg også da jeg fik den første sat op (for 6 år siden) men så prøvede jeg at bruge tampon, og det har aldrig givet mig nogen problemer.

jeg har så også hørt at nogen mænd kan mærke den, men det afhænger af hvor meget de klipper af trådende. min mand har aldrig ku mærke noget

okay.. det er heldigvis forskelligt..

Jeg fik min ud igen, da min kæreste netop fik hak i dilleren.. Det var ikke så heldigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Lone Jakobsen

Ungermann skriver:

okay.. det er heldigvis forskelligt..

Jeg fik min ud igen, da min kæreste netop fik hak i dilleren.. Det var ikke så heldigt

av av lyder heller ikke rart

Anmeld

16. december 2010

frk Jensen

nutche skriver:

av av lyder heller ikke rart

Nej det var ikke så heldigt...

vi joker dog med det og siger at nu har han da et intimt minde om mig for evigt

Anmeld

16. december 2010

Lone Jakobsen

Ungermann skriver:

Nej det var ikke så heldigt...

vi joker dog med det og siger at nu har han da et intimt minde om mig for evigt

puha fik han helt ar efter det?

Anmeld

16. december 2010

frk Jensen

nutche skriver:

puha fik han helt ar efter det?

hehe ja det har han... et bette lille hak, og det vil altid være et lille ar. Hovsa..

Anmeld

16. december 2010

Fenris

Jeg har hormon spiral- fik den sat op efter fødsel, og kunne INTET mærke...det to ca 2 min og da hun var færdig, spurgte jeg hvornår hun gik igang!!! Fik mens smerter efter, dagen ud, og uregelmæssig mens 6 mdr efter. Idag har jeg stort set ingen mens, smerter eller noget som helst. Bedste beslutning ever! (fik efter et par uger klippet snoren lidt, da kærsten kunne mærke den)

Good luck

Anmeld

16. december 2010

ekzunz

Jeg fik en hormonspiral i august. Jeg var også rigtig nervøs for om det skulle gøre ondt, men jeg fik at vide at jeg skulle tage et par panodiler en time før jeg skulle ha' den op. Og det gjorde overhovedet ikke ondt. Jeg kunne da godt mærke at hun gjorde noget, men det var bestemt ikke noget der gjorde ondt, og det tog ingen tid.

Jeg blødte et par dage efter og havde noget der kunne minde om mens. et par gange, men nu bløder jeg overhovedet ikke og kan faktisk ikke huske hvornår jeg sidst har blødt.

Jeg kan kun anbefale en hormonspiral!!!

Anmeld

16. december 2010

lauras*mor*

Jeg fik min 8 uger efter fødslen, det tog lægen 20 min, da mine slimhinder blev ved med at "være i vejen" ... Efterfølgende havde jeg i 20 min veer... det gjorde ligeså ondt som veer og kom på samme måde.. med ca 3 min imellem..

Men efter de 20 min var alt væk, og har ikke mærket noget til den siden... Jeg var oppe lidt tid efter og få klippet noget mere snor af og det kunne jeg overhovedet ikke mærke...

Det er ærligt... men ved også at for de fleste tager det kun lige et par min og uden smerter som sådan...

Jeg blødte ikke efterfølgennde og min mens var punktlig lige fra start... :-) Det er kobber spiral jeg har.. det er dejlgit at vide hvilken dag jeg fåår min mens på..

Anmeld

16. december 2010

DianaMalou

jeg hsr lige fået sat en kobber spiral op i dag og min læge bedøvede mig der nede så kunne faktisk ikke mærke noget  har blødt lidt men ikke meget og har en smugle smeter men det er som mens smeter og det tog hsm 10 min så var den oppe

Anmeld

17. december 2010

Sommerfuglen.

Jeg har også haft spiral (den almindelige?), men jeg kan bare ikke forstå, jeg fik mega ondt efter. HELE tiden stortset. Nogen gange måtte jeg blive hjemme fra skole, fordi jeg ikke kunne gå?  Havde ikke mens der. Der kom bare nogle sindssyge jag alt for tit, og for det meste gjorde det så ondt lige med et, at jeg buggede helt under.. Ikke andre der har prøvet det? Eller har en idé til hvorfor det var sådan? ..

Havde den i 3-4 måneder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.