michella80 skriver:
Åh det er bare SÅ hårdt!!!!! Jeg fik også piller og fandt så ud af at jeg faktisk bare blev mere syg af at tage dem, så det gør jeg ikke næste gang! Men prøv at se om du ikke kan komme i bad hver dag. jeg hadede sygeplejrsken for at have sagt til mig at jeg skulle og nogle dage vaskede Casper mig fordi jeg var SÅ DÅRLIG!!! Men jeg kom i bad og det hjalp at komme op af sengen lidt. Knus til dig. Og HUSK det går over!!! FOkuser på de små øjeblikke hvor du ikke er dårlig. Også selvom det kun er 10min. Så har du fået 10minutters pause. Og ja du må gerne hade mig nu, for jeg ved godt jeg er dum når jeg siger sådan. Det er nemlig skide svært. Kram til dig!
Tak Michella, det er SÅ rart at I kan hjælpe mig, når jeg er så ynkelig. Jeg synes jeg får det bedre af de der numse piller, men de andre får jeg det dårligere af.
Den fornemmelse af ikke at være i sin egen krop er virkelig ubehagelig. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv når det er værst. Det mest optimale ville være at sove hele tiden, men det kan jeg jo heller ikke.
Det jeg nok er mest ked af i de her dage, er at jeg ikke har anden mulighed end at sige til mine og Nillers forældre at jeg er gravid, for der er ingen chance for at jeg kan gå i tre dage uden kvalme og opkastninger. Jeg havde bare forestillet mig at vi først ville sige det når vi havde været til NF scanning, men det går vist ikke.
Øv.
Anmeld