Fraværende...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

JustAnotherName

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

ooo

kitty skriver:

sødeste Metchen. Det skal nok gå alt sammen. Men lige nu er du godt nok hårdt prøvet. Cola blev svaret for mig.. Og jeg drikker stadig en dåse af den røde ægte slags dagligt..  Spis hvad du kan. Og ud med den dårlige samvittighed!

Niller må bære over med dig.. Bjørnen er kun muggen engang i mellem, og efter NF ar det været meget nemmere.. Han forstår det bedre nu... Hvis han brokker sig, så sig du laver et menneske, om han har noget der er vigtigere at give sig til? Mon så ikke han henter franskbrød og cola en ekstra gang

Hvor er du sød kitty.

Niller henter gerne ting til mig, problemet er bare at han indtil 1. februar har to jobs, og arbejder ca. 60 timer om ugen. Så han er sjældent hjemme på de tidspunkter hvor jeg virkelig har brug for ham. Og det er lidt hårdt. Havde lige en selvmedlidenhedsdag i sengen, hvor jeg tudede og kastede op på skift. Nok meget godt at han ikke oplevede det...

Anmeld

16. december 2010

anna-jonas

Sender dig et knus.......................og glæder mig til at du vender stærkt tilbage.

DET GÅR OVER..................men lige nu føles det ikke sådan.

KNUS mette

Anmeld

17. december 2010

lion

det må bare ikke være sjovt at ha så meget kvamle.

Jeg glæder mig til at hører fra dig når du har det bedre.

Et stort kram herfra

Anmeld

17. december 2010

Karo

Jeg tror de fleste af os herinde levende kan sætte os ind i hvordan du har det. Det første trimester er desværre oftes det værste, og selv om det virker som om det aldrig bliver bedre, har kvalmen det med at forsvinde på et tidspunkt så man rigtig kan begynde at nyde graviditeten.

Den gode nyhed er at man siger den lille stortrives når mor har det skidt så det er jo godt.

Nu kan tiden kun gå for langsomt. Jeg glæder mig til du går ind i andet trimester og rigtig kan nyde glæden ved at være gravid

Anmeld

18. december 2010

Barbamama

Åh det er bare SÅ hårdt!!!!! Jeg fik også piller og fandt så ud af at jeg faktisk bare blev mere syg af at tage dem, så det gør jeg ikke næste gang! Men prøv at se om du ikke kan komme i bad hver dag. jeg hadede sygeplejrsken for at have sagt til mig at jeg skulle og nogle dage vaskede Casper mig fordi jeg var SÅ DÅRLIG!!! Men jeg kom i bad og det hjalp at komme op af sengen lidt. Knus til dig. Og HUSK det går over!!! FOkuser på de små øjeblikke hvor du ikke er dårlig. Også selvom det kun er 10min. Så har du fået 10minutters pause. Og ja du må gerne hade mig nu, for jeg ved godt jeg er dum når jeg siger sådan. Det er nemlig skide svært. Kram til dig!

Anmeld

18. december 2010

ooo

michella80 skriver:

Åh det er bare SÅ hårdt!!!!! Jeg fik også piller og fandt så ud af at jeg faktisk bare blev mere syg af at tage dem, så det gør jeg ikke næste gang! Men prøv at se om du ikke kan komme i bad hver dag. jeg hadede sygeplejrsken for at have sagt til mig at jeg skulle og nogle dage vaskede Casper mig fordi jeg var SÅ DÅRLIG!!! Men jeg kom i bad og det hjalp at komme op af sengen lidt. Knus til dig. Og HUSK det går over!!! FOkuser på de små øjeblikke hvor du ikke er dårlig. Også selvom det kun er 10min. Så har du fået 10minutters pause. Og ja du må gerne hade mig nu, for jeg ved godt jeg er dum når jeg siger sådan. Det er nemlig skide svært. Kram til dig!

Tak Michella, det er SÅ rart at I kan hjælpe mig, når jeg er så ynkelig. Jeg synes jeg får det bedre af de der numse piller, men de andre får jeg det dårligere af.

Den fornemmelse af ikke at være i sin egen krop er virkelig ubehagelig. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv når det er værst. Det mest optimale ville være at sove hele tiden, men det kan jeg jo heller ikke.

Det jeg nok er mest ked af i de her dage, er at jeg ikke har anden mulighed end at sige til mine og Nillers forældre at jeg er gravid, for der er ingen chance for at jeg kan gå i tre dage uden kvalme og opkastninger. Jeg havde bare forestillet mig at vi først ville sige det når vi havde været til NF scanning, men det går vist ikke. Øv.

Anmeld

19. december 2010

Barbamama

Metchen skriver:

Tak Michella, det er SÅ rart at I kan hjælpe mig, når jeg er så ynkelig. Jeg synes jeg får det bedre af de der numse piller, men de andre får jeg det dårligere af.

Den fornemmelse af ikke at være i sin egen krop er virkelig ubehagelig. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv når det er værst. Det mest optimale ville være at sove hele tiden, men det kan jeg jo heller ikke.

Det jeg nok er mest ked af i de her dage, er at jeg ikke har anden mulighed end at sige til mine og Nillers forældre at jeg er gravid, for der er ingen chance for at jeg kan gå i tre dage uden kvalme og opkastninger. Jeg havde bare forestillet mig at vi først ville sige det når vi havde været til NF scanning, men det går vist ikke. Øv.

Ja man fratages muligheden for at vente med at fortælle den gode nyhed. Det er så ærgerligt..... Og ja sørg for at kom herind og læs lidt af for det ER mega hårdt at have det som du har det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.