Fraværende...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

697 visninger
17 svar
0 synes godt om
16. december 2010

ooo

Jeg er ked af at jeg ikke er herinde så meget som jeg plejer at være, men der er ikke meget overskud at give af lige nu.

Jeg har været ved lægen og fået nogle forskellige slags piller mod det her kvalme, og de virker ikke særligt godt. Jeg får det bare dårligt, og kaster op igen efter en times tid igen. Det gode er at jeg nu har fået en vandrejournal, og skal til NF scanning d. 21. januar. Så er det på plads.

Ellers er der ikke noget at fortælle. Jeg tænker på jer der har det skidt i øjeblikket, og håber meget at det vender for jer, for det fortjener I, og jeg glæder mig på jeres vegne, I der oplever stor lykke. Også det er fortjent.

Mange kram fra hende den fraværende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

oo

stakkels dig, Mette. graviditetskvalme skal man ikke kimse af!!

Anmeld

16. december 2010

sarahb

ihhhh hvor er det træls du også skal rammes af den skide kvalme..
Jeg kan ikke sige så meget andet end glæd dig til den er over for så kan du nyde din graviditet, for det er ikke lige det man gør allermest når man har det SÅ skidt.. puha.. Men det har en ende søde..

Kram til dig.

Anmeld

16. december 2010

ooo

Tusind tak.

Jeg ringede grædende til Niels, og sagde at han ikke måtte arbejde over i dag, for jeg kan ikke mere. Jeg kan ingenting, kan ikke handle ind, tage bad eller noget uden at brække mig. Er ved at blive hysterisk over det her lort, undskyld mig, men .

Nu har jeg sendt ham over efter franskbrød, det hvideste der kan opdrives. Og cola, det mest sukkerholdige der kan opdrives. Sådan.

Anmeld

16. december 2010

Vingummien

kommer til at tænke på den gang jeg ventede Emil, fik også piller, og vil give dig ret i at de hjælper ikke helt som man lige havde håbet. Håber dit går over snart, mit var der stort set hele graviditeten. Er bare rigtig træls.

Er der ikke nogle ting der gør at du kaster op?

Ved mig var det lugten af parfume, hvis jeg gik i bad eller lugten af oksekød parfume undgik jeg og oksekød. Og ja bad, det kunne jeg ikke helt undvære jo.

Håber du snart får det bedre og glæder mig til at høre mere

Anmeld

16. december 2010

ooo

Tulipan skriver:

kommer til at tænke på den gang jeg ventede Emil, fik også piller, og vil give dig ret i at de hjælper ikke helt som man lige havde håbet. Håber dit går over snart, mit var der stort set hele graviditeten. Er bare rigtig træls.

Er der ikke nogle ting der gør at du kaster op?

Ved mig var det lugten af parfume, hvis jeg gik i bad eller lugten af oksekød parfume undgik jeg og oksekød. Og ja bad, det kunne jeg ikke helt undvære jo.

Håber du snart får det bedre og glæder mig til at høre mere

Hmm, jo alt får mig til at kaste op. Jeg kan kaste op over en dårlig serie i fjerneren (jæs, kastede op over CSI Miami, kan ikke klare ham den rødhårede med solbrillerne), over kød, over lugte, over... ja you name it. Gider ikke mere.

Og kan slet ikke overskue hvis det skal være resten af graviditeten. Var dit meget slemt hele tiden?

Anmeld

16. december 2010

Vingummien

Metchen skriver:

Hmm, jo alt får mig til at kaste op. Jeg kan kaste op over en dårlig serie i fjerneren (jæs, kastede op over CSI Miami, kan ikke klare ham den rødhårede med solbrillerne), over kød, over lugte, over... ja you name it. Gider ikke mere.

Og kan slet ikke overskue hvis det skal være resten af graviditeten. Var dit meget slemt hele tiden?

Var ligesom dig i starten, var alt der fik mig til det, men gik over til at det lige var de der 3 ting der var det der fik mig til det. Det var bedre end at det var alt. MEn mega træls, især når det var i bad det er jo en ting man ikke liiige kan springe over jo

Anmeld

16. december 2010

ooo

Tulipan skriver:

Var ligesom dig i starten, var alt der fik mig til det, men gik over til at det lige var de der 3 ting der var det der fik mig til det. Det var bedre end at det var alt. MEn mega træls, især når det var i bad det er jo en ting man ikke liiige kan springe over jo

Tror Niels bliver rimelig træt af mig hvis jeg ikke går i bad.

Sarte mænd.

Anmeld

16. december 2010

Vingummien

Metchen skriver:

Tror Niels bliver rimelig træt af mig hvis jeg ikke går i bad.

Sarte mænd.

Ja :p bliver man nok også selv når der er gået et par måneder uden

Anmeld

16. december 2010

otlitrom

sødeste Metchen. Det skal nok gå alt sammen. Men lige nu er du godt nok hårdt prøvet. Cola blev svaret for mig.. Og jeg drikker stadig en dåse af den røde ægte slags dagligt..  Spis hvad du kan. Og ud med den dårlige samvittighed!

Niller må bære over med dig.. Bjørnen er kun muggen engang i mellem, og efter NF ar det været meget nemmere.. Han forstår det bedre nu... Hvis han brokker sig, så sig du laver et menneske, om han har noget der er vigtigere at give sig til? Mon så ikke han henter franskbrød og cola en ekstra gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.